SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen dnak
Zitten wel interessante dingen tussen maar dingen als een toll poort en restaurant en een gevangenis etc is meer iets voor SMPquote:
Ik heb mij een keertje vermaakt door een kleine honderd dirtpiemels te makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
valt er eigenlijk iets te doen in Minecraft, in de alpha en beta vond ik het wel leuk maar nu weet ik niet wat ik moet doen
Dat is een van de eerste dingen die je doet als je begint piemels makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb mij een keertje vermaakt door een kleine honderd dirtpiemels te maken
Geen dankquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef drumstickNL het volgende:
iemand red mijn soon to be backfire topic
Leuk om te doen toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is een van de eerste dingen die je doet als je begint piemels maken
Heh, maar 't heeft geen Monster(tm) Cables he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
klinkt al beter dan beats by dre
Echt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |