Klopt wel ongeveer. Ik heb de hele dag kopietjes gemaakt van ongeveer 300 documenten. Hoezee.quote:
Vond 't een beetje een rare kickstarter. Zit er nou DRM op of niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als Cross of the Dutchman uit is gaan we lekker hollanders kapotmaken
Ik ook niet, troost jezelf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef Lorrelies het volgende:
Overal om me heen hoor ik: "yay vakantie" en elke keer denk ik: huh, vakantie?
Ik heb geen herfstvakantie meer
Ik ook niet, in plaats daarvan is heel semester 3 een college vrije periodequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef Lorrelies het volgende:
Overal om me heen hoor ik: "yay vakantie" en elke keer denk ik: huh, vakantie?
Ik heb geen herfstvakantie meer
Heb je daar soms geen vrEUde mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef TJV het volgende:
O en waarom krijgt de EU de nobelprijs voor de vrede?![]()
![]()
Neu.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb je daar soms geen vrEUde mee?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom heb ik ook alweer tegen Mor gezegd hoe je 'Mario coin sound' moet spelen op de pianoHij zit zich nu helemaal uit te leven met twee noten. En het klinkt nog hetzelfde ook. Omg.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had net de account "Timwannakut" aangemaakt om Tom's post over 300 documenten te quoten en te schrijven "haha je zei CUM", maar ik ben het wachtwoord twee minuten later alweer veregten.
Struggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |