SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicmeisje
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
dat is niet goed voor je telefoon hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef TJV het volgende:
Sorry voor de TT, zit op mijn telefoon en mocht geen kostbare seconden verspillen.
Samsung kan alles hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat is niet goed voor je telefoon hoor
quote:
Leugensch. Dus ga niet over moderators klagen als je het niet gedaan hebt.quote:
Nee, e-penissen zijn meestal groter, dus zou wel cru zijn om die al als klein te bestempelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ik heb sting dm gestuurd of hij de tt in "TJV heeft een kleine piemel" wil veranderen, maar daar zal hij wel niks mee doen.
tevens welkom in de beste SC van FoKquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, e-penissen zijn meestal groter, dus zou wel cru zijn om die al als klein te bestempelen
Niet jij, Pheno natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef Ame_thyst het volgende:
ja al weken, daarna niet meer aangeraakt
Oh, nee, ik game even niet. Krijg ik nog meer koppijn en nog meer schermen schoon te maken na het snotverkouden hoestenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zit met hem in de guild jwz, alleen hij weet dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb juist zo'n beetje alle topscores die ik ooit heb gehaald, gehaald toen ik ziek wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nee, ik game even niet. Krijg ik nog meer koppijn en nog meer schermen schoon te maken na het snotverkouden hoesten
Ah; too bad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nee, ik game even niet. Krijg ik nog meer koppijn en nog meer schermen schoon te maken na het snotverkouden hoesten
mannen met xxl jassen in trekkersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
sukkels nerdjes gamen
Ja dat weet ik, jij hebt me geinvitequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah; too bad.
Ben trouwens officer in de guild Tim.
Ik heb al vakantie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:28 schreef drumstickNL het volgende:
Allemaal druk bezig op school en werk overigens?Waar is Mender man
Zijn goed recht. Frieslandquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij beledigde mij
Dat zit zo: papa's en mama's maken samen kindjes. Als die papa en die mama ergens vandaan komen (hihi), dan hoort dat kindje ook bij die groep.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Mensen uit Dronten die zich Fries noemen
Niet als dat kindje ergens anders wordt geboren. Ik ben verdomme toch ook geen Amsterdammer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zit zo: papa's en mama's maken samen kindjes. Als die papa en die mama ergens vandaan komen (hihi), dan hoort dat kindje ook bij die groep.
Toch een beetje uitschot.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zit zo: papa's en mama's maken samen kindjes. Als die papa en die mama ergens vandaan komen (hihi), dan hoort dat kindje ook bij die groep.
Ik denk dat Bobje zich meer als deze filmer zou gedragen:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:31 schreef MineraalWater het volgende:
Bobbernaut die wat met z'n iphone filmt:
WORLDSTARHIPHOP RIGHT HERE BABY..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |