Klopt wel ongeveer. Ik heb de hele dag kopietjes gemaakt van ongeveer 300 documenten. Hoezee.quote:
Vond 't een beetje een rare kickstarter. Zit er nou DRM op of niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als Cross of the Dutchman uit is gaan we lekker hollanders kapotmaken
Ik ook niet, troost jezelf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef Lorrelies het volgende:
Overal om me heen hoor ik: "yay vakantie" en elke keer denk ik: huh, vakantie?
Ik heb geen herfstvakantie meer
Ik ook niet, in plaats daarvan is heel semester 3 een college vrije periodequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef Lorrelies het volgende:
Overal om me heen hoor ik: "yay vakantie" en elke keer denk ik: huh, vakantie?
Ik heb geen herfstvakantie meer
Heb je daar soms geen vrEUde mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef TJV het volgende:
O en waarom krijgt de EU de nobelprijs voor de vrede?![]()
![]()
Neu.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb je daar soms geen vrEUde mee?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom heb ik ook alweer tegen Mor gezegd hoe je 'Mario coin sound' moet spelen op de pianoHij zit zich nu helemaal uit te leven met twee noten. En het klinkt nog hetzelfde ook. Omg.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had net de account "Timwannakut" aangemaakt om Tom's post over 300 documenten te quoten en te schrijven "haha je zei CUM", maar ik ben het wachtwoord twee minuten later alweer veregten.
Struggles.
Lekker weertje vandaag, of niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat het wel leuk gevonden was of zo iets.
Ach ik hoef de deur toch niet uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lekker weertje vandaag, of niet?
Zaterdag doe ik weer dagje 0320, ik snap nog steeds niet dat ik veeeeel vaker daar ben dan jijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ach ik hoef de deur toch niet uit.
Ik ben er elke dag, ik woon hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zaterdag doe ik weer dagje 0320, ik snap nog steeds niet dat ik veeeeel vaker daar ben dan jij
vrijwillig naar een zandbak gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zaterdag doe ik weer dagje 0320, ik snap nog steeds niet dat ik veeeeel vaker daar ben dan jij
Bataviastad, ezel. Het enige deel van lelijkstad waar een mens voor zou reizen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ben er elke dag, ik woon hier
Volgens mij had hij een land in Afrika met die getallen gevonden. Mali of Nigeria dacht ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Klei, wij wonen op klei. Zand vind je in Brabant en Drenthe
Misschien omdat het een tering eind fietsen is en het andere winkelcentrum 20x dichterbij is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bataviastad, ezel. Het enige deel van lelijkstad waar een mens voor zou reizen.
Ik ben dan ook geen persoon die me druk maakt over welk merk kleding ik draag. Als het goed zit en het staat me ook goed dan ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar da's geen winkelcentrum met pak hem beet vijfhonderd kledingmerken
Er zit nog een middenweg tussen goedkoop en voor het merk betalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar nee, dat je niet per sé voor het merk wilt betalen a la, maar goedkoop is vaak duurkoop.
Hmmmm dat is wel zo. Juuust.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er zit nog een middenweg tussen goedkoop en voor het merk betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |