Best wel knap als je die van mij er af weet te trappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is het handige van Amsterdam; je kettingkast wordt eraf getrapt dus je ketting erop zetten is zo gebeurd.
En hier is tom, onze Fietsfluisteraarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat je die kast er met 5 seconden af hebt.
Ja die dingen gaan er in Amsterdam niet voorzichtig af hoor. Paar keer trappen en tis open.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef Lorrelies het volgende:
Nou er zit een soort stof om de kast heen gespannen, en aan de onderkant zit een metalen draad gespannen van links naar rechts steeds
Best nog een kunst om 'm open te krijgen... Die draad gaat wel, maar die stof zit er strak omheen :/
We kunnen stellen dat ze gebakken zit als het om haar kast gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef TJV het volgende:
Ik kom morgen wel langs je bakker om het te proberen, goed?
Is goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef TJV het volgende:
Ik kom morgen wel langs je bakker om het te proberen, goed?
Mijn oude fiets was aan alle kanten doorgeroest, behalve het ene kleine boutje wat het frame bij elkaar houdtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef Lorrelies het volgende:
Nou het zal vast wel lukken, maar niet alleen door te schoppen
Maar dat ding is al zo gammel, dan valt ie vast uit elkaar
Ja, een toetsenbord.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef -Datdus- het volgende:
Weet iemand een goede, niet te dure controller voor de pc?
De Wii?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook met toetsenbord.
Ik ook maar te lui om batterijen te kopen en dat gare ding aan te sluiten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja die heb ik beneden staan dus dat hoeft niet he
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ook maar te lui om batterijen te kopen en dat gare ding aan te sluiten.
waarom uberhaupt die melding geven..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf te wedden dat wanneer fok! het "Dit topic sluit automatisch over 6 posts" berichtje gewoon donkergrijs maakt er minder mensen gaan lapo-hunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |