quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Hier onweert het misschien 5x per jaar.
Gossie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Lorrelies het volgende:
Ik hou écht niet van onweer eigenlijk
yup ik ben een mietje
30 kilometer fietsen in de zeikende regen, da's pas tofquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant echt fascinerend en soms zelfs mooi. Heb er wel eens foto's van gemaakt en ook filmpjes, maar aan de andere kant... ik zou echt in paniek raken als ik nu in mijn uppie buiten zou fietsen in de middle of knowwhere(maar misschien jullie ook wel?
)
Het is hier 30km tot aan de enige grote stad in de provincie, hoewel er veel meer mensen wonen, vind ik Stad leuker dan Veenendaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Lorrelies het volgende:
Nee niet echt...
30 km is ook echt véél o_O Dat zou van hier naar Amsterdam zijn. Fucking hell.
30 km veel vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Lorrelies het volgende:
Nee niet echt...
30 km is ook echt véél o_O Dat zou van hier naar Amsterdam zijn. Fucking hell.
Er zijn mensen bij mij in de klas die een wijk ofzo verderop wonene, en dan om 9 uur komen aankakken, ik moet 30km reizen, en ik ben ALTIJD op tijd, meestal vroeger dan het lokaal open gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zou echt geen 30 km fietsenIk vind die 5 km naar Leiden al meer dan zat
Daar fiets ik wel 2 uur over heur.quote:
ik doe Appingedam-Groningen in anderhalf uur als ik lekker aan de gang benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Daar fiets ik wel 2 uur over heur.
Kan ook niet anders met die waardeloos kutfiets van mij![]()
Geef morde dan een schop onder zn hol en zorg dat je fiets gefixed wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Daar fiets ik wel 2 uur over heur.
Kan ook niet anders met die waardeloos kutfiets van mij![]()
Ik fiets alleen in het voorjaar/zomer naar school toe, normaal ga ik met de Treinquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom neem je geen bus in godsnaam?
Over 21 minuten is het Claw of Jormag tijd, gegarandeerd genieten.quote:
Dat is het handige van Amsterdam; je kettingkast wordt eraf getrapt dus je ketting erop zetten is zo gebeurd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom neem je geen bus in godsnaam?
En nee ik heb zo'n stomme 'oma fiets'. Ziet er leuk uit misschien en zit ook wel lekker en alles, maar als je echt afstanden wilt fietsen of een heuveltje op moet dan is het waardeloos. Op een gegeven moment maakt het niet meer uit hoe hard je trapt, dan ga je niet meer harder omdat de trapas veel te kort is (of zo). En de ketting loopt altijd aan, want het is gewoon goedkope troep. Hij slaat soms zo'n schakeltje over en dan kan de ketting eraf vliegen of het schakeltje breken(al 1x gehad en 2x ketting eraf in een fucking dichte kettingkast).
Echt waar-de-loos.
Doe mij maar een mountainbike of zo.
Best wel knap als je die van mij er af weet te trappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is het handige van Amsterdam; je kettingkast wordt eraf getrapt dus je ketting erop zetten is zo gebeurd.
En hier is tom, onze Fietsfluisteraarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat je die kast er met 5 seconden af hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |