alle clichés in één berichtquote:
quote:
Ik had toch niet verwacht dat die ooit zouden trouwen en nog lang en gelukkig zouden leven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:44 schreef friekin_ het volgende:
Britney's nieuws slaat duidelijk niet aan.
Neuh, maar heb dan wel al een vriendin gebeldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
En zet je het dan ook impulsief op Twitter?
http://www.nu.nl/achterkl(...)wege-kinderwens.htmlquote:'Britney Spears verbrak relatie vanwege kinderwens'
AMSTERDAM - Britney Spears en Jason Trawick hebben hun relatie beëindigd omdat de zangeres meer kinderen wilde.
Dat vertellen ingewijden aan de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. De twee kondigden vrijdag het einde van hun relatie aan.
De 31-jarige Spears, die twee zoontjes heeft uit haar huwelijk met Kevin Federline, zou staan te springen om haar kroost uit te breiden. De tien jaar oudere Jason zou daar juist niet op zitten te wachten.
Daarnaast zou Trawick, die als agent werkzaam is, zijn bedrijf willen uitbreiden en meer cliënten willen aannemen. Naar verluidt zag Spears dat niet zitten.
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-gaan-scheiden.htmlquote:Ton en Heleen van Royen gaan scheiden
AMSTERDAM - Ton en Heleen van Royen gaan na twintig jaar huwelijk uit elkaar.
De presentator en schrijfster hebben in goed overleg gezamenlijk besloten te scheiden, laten de twee maandag weten via de uitgever van Heleen van Royen.
Ton en Heleen van Royen, die nooit een geheim maakten van hun open relatie, waren twintig jaar getrouwd.
De twee laten weten dat hun relatie zich heeft ontwikkeld op een manier die voor hen beiden niet meer werkt. De scheiding is inmiddels in gang gezet. Ton blijft werken als zaakwaarnemer van Heleen, zij blijft de naam Van Royen dragen.
Het stel blijft in Portugal wonen, onder meer vanwege de gedeelde zorg voor hun 16-jarige zoon Sam. Hun 20-jarige dochter Olivia woont en studeert in Nederland.
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef rubbereend het volgende:
zo te lezen gaat er niet heel veel veranderen
Nou datquote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef rubbereend het volgende:
Inderdaad. Behalve dat ze nu vrij zijn om, behalve seks met anderen, nu ook liefdesrelaties met anderen aan te gaan en ze hoeven elkaar niets meer te vertellen over hun avontuurtjes. Dat laatste deden ze eerst wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:05 schreef rubbereend het volgende:
Sowieso zie ik het nut er niet van in.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Het fenomeen 'tweede huwelijk' is wel gevaarlijk he? Sylvie en Raf in 2011, Ton en Heleen in 2012, het is dus soortemet van het begin van het einde?
Er is ook geen nut, enkel emotionele waarde 'het is zo romantisch en leu-heuk'.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso zie ik het nut er niet van in.
Bezigheidstherapie voor rijke verveelde vrouwenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is ook geen nut, enkel emotionele waarde 'het is zo romantisch en leu-heuk'.
We hadden het hier net over hetzelfde, we keken altijd Jon & Kate plus 8 en die hebben het ook geen jaar volgehouden na het vernieuwen van hun huwelijksbeloften.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Het fenomeen 'tweede huwelijk' is wel gevaarlijk he? Sylvie en Raf in 2011, Ton en Heleen in 2012, het is dus soortemet van het begin van het einde?
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deden Heidi en Seal het niet jaarlijks?
Ze hadden al geen seks met anderen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad. Behalve dat ze nu vrij zijn om, behalve seks met anderen, nu ook liefdesrelaties met anderen aan te gaan en ze hoeven elkaar niets meer te vertellen over hun avontuurtjes. Dat laatste deden ze eerst wel.
Wie weet is de 1 of de ander verliefd geworden en willen ze met diegene verder.
Vond het trouwens toch een apart stel. Niet eens vanwege die open relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze hadden al geen seks met anderen.Pff, dan heb ik ook een open relatie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht echt ergens gelezen te hebben dat zij de avontuurtjes die ze hadden, wel altijd aan elkaar vertelden.
Beetje anders dus. Of Ton wist niet dat Heleen wel gewoon met anderen het bed in dook.![]()
Cynix ouwe boef!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
Elkaar vrij laten...
...blijkt een avondje stappen of weekendje weg zonder partner.
Dan hebben wij ook een vrije relatie.
Het zou me niet eens verbazen als het gros van die hernieuwde huwelijksbeloften vooral is omdat een van twee bang is dat de ander met de kennis van nu niet nog een keer met de een zou willen trouwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:30 schreef Nadine26 het volgende:
Voor zo'n tweede huwelijk (of huwelijksgeloften vernieuwen) zou ik echt mijn vrienden niet durven uitnodigen, ik zou me doodschamenom daar weer in een witte jurk te staan
en om al die arme mensen een hele avond lastig te vallen met mijn ijdeltuiterij
Dus ja, terecht dat ze allemaal gaan scheidenAanstellers
Ik zou me eerder schamen als ik op z' n Sonja Silva' s drie keer met steeds een andere "ware" trouw.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:30 schreef Nadine26 het volgende:
Voor zo'n tweede huwelijk (of huwelijksgeloften vernieuwen) zou ik echt mijn vrienden niet durven uitnodigen, ik zou me doodschamenom daar weer in een witte jurk te staan
Ja, zo moet het ongeveer gegaan zijn bij Heleen & Ton (waar las ik dat?): zij had haar oude trouwjurk laten overkomen uit Nederland, bij wijze van verrassing, en Ton werd met lichte dwang een romantische 'filmset' opgeduwd - en zeg dan nog maar eens: "Nou, eh... Heleen, alles leuk en aardig, maar eigenlijk staat jouw kop me al een hele tijd niet meer aan."quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als het gros van die hernieuwde huwelijksbeloften vooral is omdat een van twee bang is dat de ander met de kennis van nu niet nog een keer met de een zou willen trouwen.En dat de ander zich min of meer betrapt/gedwongen voelt daar in mee te gaan omdat het anders de ultieme afwijzing is.Een tweede keer met je trouwen? Dat had ik de eerste keer al niet moeten doen...
Maar Sylvie deed dat toch in Vegas, gewoon met zijn tweeën?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:30 schreef Nadine26 het volgende:
En op wens van Rafael, als we haar moeten geloven...quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Sylvie deed dat toch in Vegas, gewoon met zijn tweeën?
Proestquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En op wens van Rafael, als we haar moeten geloven...
Dat was toch ook omdat haar trouwring was gestolen en zij een nieuw van hem kreeg?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En op wens van Rafael, als we haar moeten geloven...
oh nee, toch nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Sylvie en Rafael weer samen'
AMSTERDAM - Sylvie en Rafael van der Vaart geven hun huwelijk een tweede kans.
De scheiding is van de baan, schrijft de Duitse Bild op basis van het roddelblad Gala.
"Ik ben zo gelukkig. We willen het weer met elkaar proberen", vertelt de voetbalvrouw in het magazine. "Ik hou nog steeds zo veel van Rafael."
Nadat Rafael terugkeerde van een trainingskamp in Abu Dhabi zou de liefde tussen de twee weer zijn opgebloeid.
Bron
quote:Sylvie en Rafael van der Vaart toch niet herenigd
van onze redactie
AMSTERDAM -
Sylvie en Rafael van der Vaart hebben zich niet verzoend.
Dat laat het management van de twee weten.
"Rafael en Sylvie van der Vaart hebben verrast kennis genomen van de berichtgeving in de Duitse media, welke melden dat Sylvie zou hebben verteld dat zij en Rafael het weer met elkaar gaan proberen.Sylvie heeft over dit onderwerp geen interview gegeven zoals in sommige media wordt gesteld."
Het glamourkoppel heeft nog wel goed contact met elkaar. "Wat mede in het belang is van Damian, maar van een hereniging is geen sprake. Of die hereniging er komt, zal de toekomst leren, maar is vooralsnog zeker niet aan de orde. Rafael en Sylvie hebben ieder de tijd en ruimte nodig om de huidige situatie op zich te laten inwerken om vervolgens de voor hen en Damian juiste beslissingen te kunnen nemen naar de toekomst toe."
12 delen al! SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf #12: Waar Damian de winnaar isquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:04 schreef rubbereend het volgende:
er is een topic voor de scheiding van S&R hè
Is op zich wel logisch, iemand van gelijke leeftijd. Tegelijkertijd kan ik me niet voorstellen dat ik Depp (of Downey jr, for that matter) mijn bed uit zou schoppenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Amber Heard heeft volgens de New York Post alweer genoeg van Johnny Depp. De blondine zou tegenwoordig haar tijd doorbrengen met het Franse model Marie de Villepin, de dochter van de voormalige premier. De twee, beide 26, zijn de afgelopen maanden regelmatig samen gespot en zouden momenteel samen op een romantische trip in Parijs zijn.
Oh, een vrouw, dat had ik niet gezien in de vlugheidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
En blijkbaar heeft ze TOCH liever een vrouw
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, een vrouw, dat had ik niet gezien in de vlugheid![]()
Of ze het tegelijk doet weet ik niet maar in ieder geval date ze wel allebei de seksen. Dit is 'r met haar ex Tasya van Ree in 2011:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat Amber er zo eentje is die gewoon met allebei tegelijk date.
Ik denk dat Johnny er zo eentje is die dat gewoon helemaal niet erg vindt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat Amber er zo eentje is die gewoon met allebei tegelijk date.
Precies. Dus ik denk dat ze wel met die vrouw omgaat, maar dat het dus niet betekent dat het over is met Johnnyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik denk dat Johnny er zo eentje is die dat gewoon helemaal niet erg vindt.
Krijg je een eiland/waterval/ster (wat was het ook alweer?) kado, en dan loop je nog over. Verwend nest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Amber Heard heeft volgens de New York Post alweer genoeg van Johnny Depp. De blondine zou tegenwoordig haar tijd doorbrengen met het Franse model Marie de Villepin, de dochter van de voormalige premier. De twee, beide 26, zijn de afgelopen maanden regelmatig samen gespot en zouden momenteel samen op een romantische trip in Parijs zijn.
Zij is toch maar een rebound. Even een korte tussenstop voordat hij weer bij Vanessa terug is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies. Dus ik denk dat ze wel met die vrouw omgaat, maar dat het dus niet betekent dat het over is met Johnny.
Kon je op wachten. Kristen en Robert zijn de volgende, denk ik zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:37 schreef flowerbox het volgende:
Rupert Sanders en vrouw gaan scheiden. Rupert had een korte affaire met Kirsten Stewart.
[ afbeelding ]
Kom naar beneden, Ruperrrrt!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij de naam Rupert moet ik altijd aan Hans Teeuwen denken.
Ik zou voor een wat warmer type gaan bij de volgende, als ik hem wasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:37 schreef flowerbox het volgende:
Rupert Sanders en vrouw gaan scheiden. Rupert had een korte affaire met Kirsten Stewart.
[ afbeelding ]
Die geruchten speelden vorige week weerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kon je op wachten. Kristen en Robert zijn de volgende, denk ik zo.
http://www.nu.nl/achterkl(...)nder-vaak-samen.htmlquote:Patricia Paay en haar vriend Nicky van Dam wonen nauwelijks meer samen.
"Nicky slaapt steeds minder bij mij", zegt de 63-jarige zangeres in De Telegraaf.
Van Dam heeft altijd al een eigen appartement aangehouden. "Zo af en toe sliep hij daar wel eens. Bijvoorbeeld wanneer hij tot 's avonds laat aan het werk was en mij niet wilde storen of omgekeerd, als ik laat en moe thuiskwam."
Paay wil meer ruimte in haar leven hebben. "Ik heb er gewoon niet meer zo'n zin in om iemand steeds om me heen te hebben. Het is toch een zorg en je moet voortdurend rekening houden met elkaar."
Daarnaast is de ophanden zijnde verhuizing van dochter Christina Curry uit Los Angeles ook iets dat meespeelt. "Mijn dochter komt op de eerste plaats. Zij is voor mij op dit moment belangrijker dan Nicky. Het is mijn kind en Christina verdient mijn volle aandacht."
Denk het wel. Eerder vandaag stond er een uitgebreider stuk op de Telegraaf site, maar dat hebben ze helaas ingekort. Ze maakte daarin ook nog een opmerking in de trant van dat ze 1 kind in huis wel genoeg vondquote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)nder-vaak-samen.html
Uit elkaar lijkt me, toch?
Wat nergens op slaat, want Christina gaat daar helemaal niet wonen, zoals de Televaag zei.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef piglet het volgende:
[..]
Denk het wel. Eerder vandaag stond er een uitgebreider stuk op de Telegraaf site, maar dat hebben ze helaas ingekort. Ze maakte daarin ook nog een opmerking in de trant van dat ze 1 kind in huis wel genoeg vond
Wat zeg je me nu, zou de Televaag dan zoiets verzonnen hebben?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Wat nergens op slaat, want Christina gaat daar helemaal niet wonen, zoals de Televaag zei.
Nee he. Ik was ook hogelijk verbaasd. Viel me een beetje tegen, 't is zo'n kwaliteitskrant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:37 schreef piglet het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu, zou de Televaag dan zoiets verzonnen hebben?
Dat doen ze toch nooit
Darn, das wel heel ernstig, als je binnen een jaar je huwelijk al opnieuw moet bevestigenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Barbie gaat opnieuw trouwen. Als we de lijn voortzetten van andere koppels die dat deden, dan is een scheiding de volgende aankondiging.
Vorig jaar was ze zwanger, nu kan ze echt feesten en drinkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Barbie gaat opnieuw trouwen. Als we de lijn voortzetten van andere koppels die dat deden, dan is een scheiding de volgende aankondiging.
quote:'Heleen van Royen pakt dochters vriendje af'
AMSTERDAM - De echte reden achter de breuk tussen Heleen en Ton van Royen is volgens De Telegraaf bekend: de schrijfster zou het hebben aangelegd met het vriendje van haar dochter. In de Privéflits baseert De Telegraaf zich op een stuk in Privé.
Bronnen in Portugal zijn tegenover het weekblad uit de school geklapt. Ton en Heleen hadden wel een open huwelijk, maar de schrijfster maakte het wel heel bont door het vriendje van de 20-jarige Olivia, een tennisleraar, af te pakken. Hij werkt op de club waar Ton en zij lid van zijn.
Jonge vriendjes
Het was geen langdurige relatie, weet Privé. "Dat had Heleen nooit. Wel veel jonge vriendjes, one night stands." Die waren meer dan eens verbonden aan de tennisclub. Een clubje vrouwen dat daar les had, waaronder Heleen, zette regelmatig de bloemetjes flink buiten.
Heleen zou niet alleen het vriendje van haar dochter hebben afgepakt, ze zou ook met het liefje van een vriendin van Oliva 'meer dan gezellig' zijn omgegaan, ook een tennisser. Olivia studeert aan de Universiteit van Amsterdam.
Dit soort dingen geeft SHO bestaansrechtquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:15 schreef JaneDoe het volgende:
'Heleen van Royen pakt dochters vriendje af'
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij is die dochter best lekker terwijl Heleen echt smerig is.
Raar verhaal.
nou dat!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Andromache het volgende:
wat een rattenactie van je bloedeigen moeder, hoe kan ze?!
quote:Mijn dochter Olivia en ik ondernemen juridische stappen tegen weekblad Privé en de Telegraaf vanwege het verspreiden van onwaarheden in het blad en op de website van de Telegraaf. Het kort geding dient aanstaande vrijdag om 11 uur voor de Amsterdamse rechtbank. De Amsterdamse advocaat Cor Hellingman vertegenwoordigt ons.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:21 schreef Turbomuis het volgende:
Mijn dochter Olivia en ik ondernemen juridische stappen tegen weekblad Privé en de Telegraaf vanwege het verspreiden van onwaarheden in het blad en op de website van de Telegraaf. Het kort geding dient aanstaande vrijdag om 11 uur voor de Amsterdamse rechtbank. De Amsterdamse advocaat Cor Hellingman vertegenwoordigt ons.
maar het was helemaal niet zo vrijquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat krijg je, van die vrije huwelijken
quote:De prille liefde tussen Bram Moszkowicz en Gaby Hingst is weer voorbij. Dat heeft Bram bevestigd aan RTL Boulevard.
Eerder vertelde Moszkowicz nog dat er iets moois aan het opbloeien was tussen de twee.
De styliste en kunstenares Gaby is de weduwe van advocaat Evert Hingst die in 2005 werd geliquideerd. Moszkowicz had tot voor kort een relatie met Eva Jinek.
En tegenstrijdige berichten over Sharon Stone. Volgens nu.nl is haar relatie over...quote:Chimène van Oosterhout weer vrijgezel
AMSTERDAM - Chimène van Oosterhout en haar vriend Olaf hebben een punt gezet achter hun relatie.
De 45-jarige presentatrice verhuisde drie jaar geleden voor haar geliefde naar Zweden, maar is daar niet meer gelukkig.
"We hebben nu een rustpauze ingelast", vertelt Van Oosterhout aan het AD. "Je kunt nog zo veel van elkaar houden, maar ik ben daar gewoon echt niet meer gelukkig. En dan werkt het niet meer." In de zomer verhuist ze terug naar Nederland.
Volgens Van Oosterhout, die een zoon heeft uit een eerdere relatie, zag haar ex het aankomen. "We hebben gevochten voor iets dat gewoon niet kon lukken. We zijn er drie jaar geleden vol goede moed ingestapt, maar ik heb het verkeerd ingeschat."
Trainen
De presentatrice is momenteel aan het trainen voor Vliegende Hollanders: Sterren van de Schans.
"Het is loodzwaar, maar wat een gaaf avontuur. Met mijn gedachten ben ik veel bij Lyam", vertelt ze over haar zoon. "'s Ochtends bel ik hem en daarna stuur ik nog wel drieduizend berichtjes. Ik kan dat niet loslaten."
...maar daily mail heeft weer het bericht dat het helemaal niet zo isquote:Sharon Stone is weer single
LOS ANGELES - Sharon Stone is weer single. De actrice en haar vriend Martin Mica zijn uit elkaar.
Dat onthult Life & Style Magazine woensdag.
''Ze heeft de relatie vlak na de feestdagen beëindigd'', vertelt een insider. ''Het lag niet zo zeer aan het leeftijdsverschil, ze hadden gewoon niet dezelfde interesses. Ze heeft een passie voor filantropie, politiek en activisme. Hij vindt dat allemaal niet zo interessant.''
Daarnaast had de 54-jarige Stone ook niet zo veel tijd voor het 27-jarige model. ''Sharon heeft het erg druk. Ze heeft haar handen vol aan haar drie zoons en ze reist ook nog veel voor haar werk.''
Stone en Mica waren acht maanden een stelletje.
http://www.dailymail.co.u(...)ess-split-claim.htmlquote:We're still an item! Sharon Stone, 54, and toyboy lover Martin Mica, 27, put on show of togetherness after split claim
Kom allemaal maar bij Scorpiequote:
Precies, ome Scorpie zal goed voor jullie zorgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Kom allemaal maar bij Scorpie
OK, behalve Nikkie dan
quote:'Orlando Bloom en Miranda Kerr hernieuwen geloften'
LOS ANGELES - Orlando Bloom wil voor eens en altijd een einde maken aan de geruchten dat zijn huwelijk op klappen staat. De acteur is dan ook van plan om zijn geloften met Miranda Kerr te hernieuwen.
Foto: ANP
''Orlando organiseert een groot feest in Los Angeles om hun trouwdag te vieren'', vertelt een insider aan Daily Star. ''De roddels over een eventuele scheiding brengt ze alleen maar dichter bij elkaar.''
De 36-jarige Bloom wil dan ook opnieuw zijn trouw en onvoorwaardelijke liefde voor de 29-jarige Kerr uitspreken. ''Ze hebben aan vrienden verteld dat ze hun geloften opnieuw willen afleggen. Zo willen ze laten zien dat het beter gaat dan ooit tussen hen.''
Haha, daar dacht ik ook aan toen ik het las. opnieuw gaan trouwen om de buitenwereld te laten zien dat het nog goed zit...right...quote:
niks meer gehoord van dit kort geding, meestal is er met een paar weken uitspraak, toch?quote:
Is er nooit geweest, ze zijn er onderling uitgekomen. Ofwel, privé moest alles van internet halen, er kwam een rectificatie en excuus en er werd wat geld uitgewisseld.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
niks meer gehoord van dit kort geding, meestal is er met een paar weken uitspraak, toch?
quote:Peter Jan Rens en zijn vrouw Joke zijn inderdaad niet meer bij elkaar. De presentator en producent bevestigt het gerucht tegenover Showbis.net. Dat hij inmiddels de liefde zou hebben gevonden bij een 19-jarige vrouw, is volgens hem echter onzin.
'Het klopt dat Joke en ik na een relatie van 40 jaar uit elkaar zijn gegaan', vertelt Rens. 'Dat is alweer een jaar geleden, maar uiteraard heb ik dat niet van de daken lopen schreeuwen.'
De producent, die ooit bekend stond als Meneer Kaktus, ontkent dat hij een relatie heeft met de 19-jarige Virginia uit Tiel. Het blad Privé schreef onlangs dat hij haar op Tenerife, waar hij sinds vorig jaar woont, ten huwelijk zou hebben gevraagd. Zij is volgens hem echter de directeur van zijn televisiezender Holiday Talent Channel op het eiland en 'meer niet'.
Oplichting
Rens werkte eerder als televisieproducent in Thailand. Ook daar had hij volgens de geruchten een lokale scharrel, iets wat hij altijd heeft ontkend. Hij moest het land verlaten nadat hij werd beschuldigd van oplichting.
In Nederland werd Rens al meerdere keren failliet verklaard. Vorig jaar werd hij opnieuw van oplichting beschuldigd. Rens zou toen een paar duizend euro van een liefdadigheidsevenement voor Syrië in zijn eigen zak hebben gestoken, iets dat hij zelf ontkent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |