abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121631221

Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael

Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.

"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar."
Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."

Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.

Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.

Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.

Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'

Figuranten in deze gate:
Nikkie Plessen

Mariakaars

De "Persoonlijke Assistente" van Sylvie, a.k.a koelie de tasdraagster

Heel merkwaardig..

Interview in Jackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121631239
TT mag aangepast worden in iets moois, ik kan niet zo snel iets bedenken :@
pi_121631252
Misschien is de scheiding wel geheel een stunt geweest omdat ze zo als nep werd bestempeld. Nu liet een scheiding zien dat niet alles perfect was? En gaan ze verder. Stijgen ze weer in populariteit. :+
pi_121631284
topic titel: Waar Damian de winnaar is
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:49:28 #5
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_121631289
Wat een vreselijke kwallebak is die Evert Santegoeds toch... Ramphomo...

http://www.telegraaf.nl/p(...)rote_winnaar___.html

Wat weet hij er nou van? Heeft hij ook een kamertje daar in dat appartement??
pi_121631326
Een TT met firma tomaat en tonijn
?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 12:50:42 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
over welke kliniek hebben jullie het nou :?
De altijd betrouwbare Patty Brard begon er over:

http://www.weekend-online(...)iets_van_sylvie.html
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_121631355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Starlie het volgende:

Hij heeft de groenbak gereserveerd.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_121631391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:
topic titel: Waar Damian de winnaar is
^O^
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 12:51:35 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631403
Ok. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_121631438
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het enige ''nieuws'' is dat Raf 2 uur bij Sylvie is geweest :D

de rest is er misschien wel gewoon bijverzonnen :+
ow... herstel 2,5 uur :P

quote:
De Telegraaf schreef woensdag nog dat Rafael bij Sylvie op bezoek was geweest. De voetballer bleef 2,5 uur bij zijn ex.
http://www.nu.nl/achterkl(...)aken-met-rafael.html
pi_121631446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Starlie het volgende:

Hoever is je lijstje met alles wat fake is eigenlijk? Ik ben dat vergeten te volgen.

Je zou de scheiding nu kunnen toevoegen.
pi_121631452
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De altijd betrouwbare Patty Brard begon er over:

http://www.weekend-online(...)iets_van_sylvie.html
ah... effe kieken :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:54:03 #14
125420 Starlie
pi_121631507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hoever is je lijstje met alles wat fake is eigenlijk? Ik ben dat vergeten te volgen.

Je zou de scheiding nu kunnen toevoegen.
Die is in 1 van de eerste topics al weggehaald.
pi_121631511
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ah... effe kieken :P
ah... een kliniek hmmmm (8>
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 12:54:38 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631527
En deze: http://www.weekend-online(...)rafael_begonnen.html :o
SCHEIDINGSGEVECHT SYLVIE EN RAFAEL BEGONNEN

Ik weet nog niet of Damian de winnaar is. Of de volgorde van de nieuwtjes klopt weer eens niet. :')
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:55:45 #17
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121631570
Scheiding als stunt...nee, ik weet niet meer wie het in het vorige deel zei, maar denk dat het scenario "half jaartje proberen, is niet gelukt helaas toch scheiden" realistischer is.
Maar hopelijk heb ik het mis en zijn ze nog jaren gelukkig samen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:56:48 #18
125420 Starlie
pi_121631611
Van de RTL Boulevard site:

SYLVIE EN RAFAEL WEER SAMEN!

Wie de afgelopen weken het nieuws volgde, zal het níet kunnen geloven, maar het is echt zo. Rafael en Sylvie gaan het toch weer proberen. Sylvie: "We willen het weer met elkaar proberen!"

Het was even verwarrend, woensdagochtend: de Duitse krant Bild primeurde met een scoop van het Duitse blad Gala. Want dát blad zou het exclusieve nieuws hebben dat Sylvie en Rafael hun huwelijk gaan proberen te redden.
Tegen RTL Boulevard bevestigt Gala dat het blad informatie kreeg dat Sylvie en Rafael afgelopen zondag "een date hadden bij een visrestaurant in Hamburg. Ze waren heel close. Als je net gescheiden bent, doe je dat niet." Daarop nam de hoofdredacteur van Gala contact op met Sylvie, die de nu al gevleugelde woorden sprak: "Ik ben zo gelukkig! We gaan het weer met elkaar proberen." En daaraan toevoegde: "Ik hou nog altijd zóveel van Rafael!"
Die uitspraken zetten een bezoekje van Rafael aan Sylvie, dinsdagavond, opeens in een heel ander daglicht. Aanvankelijk speculeerden Duitse media over de reden. Alimentatie? Scheidingspapieren? Maar nu lijkt het er dus op dat het bezoekje er één was in het kader van de verzoening.
Maar: méér dan dit is ook nog niet bekend. Sylvie of Rafael hebben het nieuws ook nog niet tegenover RTL Boulevard bevestigd. Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
pi_121631614
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:54 schreef Cynix ® het volgende:
En deze: http://www.weekend-online(...)rafael_begonnen.html :o
SCHEIDINGSGEVECHT SYLVIE EN RAFAEL BEGONNEN

Ik weet nog niet of Damian de winnaar is. Of de volgorde van de nieuwtjes klopt weer eens niet. :')
Nou :o gaan ze nou wél of niet scheiden? :o

ik snap er de ballen niet meer van jullie haan veels te sne :') l
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2013 @ 12:57:35 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121631643
Misschien gaan ze wel als goede vrienden uitelkaar. :')
  Admin woensdag 16 januari 2013 @ 12:58:35 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121631679
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef Starlie het volgende:
Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
_O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_121631689
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:56 schreef Starlie het volgende:
Van de RTL Boulevard site:

SYLVIE EN RAFAEL WEER SAMEN!

Wie de afgelopen weken het nieuws volgde, zal het níet kunnen geloven, maar het is echt zo. Rafael en Sylvie gaan het toch weer proberen. Sylvie: "We willen het weer met elkaar proberen!"

Het was even verwarrend, woensdagochtend: de Duitse krant Bild primeurde met een scoop van het Duitse blad Gala. Want dát blad zou het exclusieve nieuws hebben dat Sylvie en Rafael hun huwelijk gaan proberen te redden.
Tegen RTL Boulevard bevestigt Gala dat het blad informatie kreeg dat Sylvie en Rafael afgelopen zondag "een date hadden bij een visrestaurant in Hamburg. Ze waren heel close. Als je net gescheiden bent, doe je dat niet." Daarop nam de hoofdredacteur van Gala contact op met Sylvie, die de nu al gevleugelde woorden sprak: "Ik ben zo gelukkig! We gaan het weer met elkaar proberen." En daaraan toevoegde: "Ik hou nog altijd zóveel van Rafael!"
Die uitspraken zetten een bezoekje van Rafael aan Sylvie, dinsdagavond, opeens in een heel ander daglicht. Aanvankelijk speculeerden Duitse media over de reden. Alimentatie? Scheidingspapieren? Maar nu lijkt het er dus op dat het bezoekje er één was in het kader van de verzoening.
Maar: méér dan dit is ook nog niet bekend. Sylvie of Rafael hebben het nieuws ook nog niet tegenover RTL Boulevard bevestigd. Sylvie's management laat weten: "Het ligt genuanceerder. We komen later op de dag met een statement."
Nou mooi balen voor jullie :D

Oké mensen doorlopen maar weer niks aan het handje :+
pi_121631726
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:57 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien gaan ze wel als goede vrienden uitelkaar. :')
Kan toch? :o
pi_121631727
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

_O-
Benieuwd wat ze te melden hebben.. wat een soap _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_121631732
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zijn je spullen net over, ga je weer terug _O-
Nieuwste quote: "alles is terug".

Wilde net blaadjes voor jullie gaan scannen maar dat is nu natuurlijk alweer gedateerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')