en de kleuters van WGR moeten even duidelijk maken dat ze toch echt heus gelijk hebben... Waar is die stampvoetende smiley als je 'm nodig hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Kandijfijn het volgende:
korting bij de bioscoop
Spijker/Kop, gewoon bellen zou je zeggen maar helaas damagnie!
Is deze smiley ook goed? -->quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en de kleuters van WGR moeten even duidelijk maken dat ze toch echt heus gelijk hebben... Waar is die stampvoetende smiley als je 'm nodig hebt.
Alle feedback ooit geplaatst door mij in feedback waren netjes en beleefd. Maar jij dacht laat hem maar gewoon sarcastisch terug reageren en hem onder kleuters scharen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en de kleuters van WGR moeten even duidelijk maken dat ze toch echt heus gelijk hebben... Waar is die stampvoetende smiley als je 'm nodig hebt.
Vanzelfsprekend is alles op te lossen met Google en een telefoontjes als de persoon zelfredzaam genoeg is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef Sjeen het volgende:
Zullen we WGR maar opdoeken? Alles is immers op te lossen of te achterhalen door middel van een telefoontje of Google...
Het topic is niet kansloos, het is naar mijn mening beter op zijn plaats in TTK, dat wel.
dat klopt... Maar sinds wanneer moeten topics aan een bepaald complexiteitslevel voldoen? Een vraag kan voor jou heel simpel zijn, terwijl een ander er niet uitkomt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend is alles op te lossen met Google en een telefoontjes als de persoon zelfredzaam genoeg is.
Maar is er een enorm gebied tussen ''Wanneer wordt mijn salaris gestort?'' "Is mijn kortingskaart dan geldig" en ''Complex geschil met werkgever/verhuurder'' ''Eigen zaak gestart, hoe het beste dit en dit in te vullen op aangifte?"
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef NanKing het volgende:
Vraagje, er hangt hier toch ergens een topic over thuiswerken? Ik kan m even niet vinden
Ik vind het betreffende topic nog wel een keerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik kom iets verder dan dit http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Zul je zelf ook wel gevonden hebben...
link van keurmerk kun je nog precies zien welke webwinkel het is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef JumpingJacky het volgende:
Teveel info, denk ik: Product van webshop is niet geleverd, contact met bedrijf onmogelijk..
Ga ik vanavond wel even naar zoeken danquote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef Five_Horizons het volgende:
We hebben een hypotheken-topic, maar dat heb ik al een tijdje niet voorbij zien komen. (topic heet ook zo, trouwens). Zoekfunctie op mobiel is dramatisch, helaas ...
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:35 schreef Netsplitter het volgende:
Hypotheken topic: Banksparen voor dummies.
Die toevallig?
Ik zie maar 1 lolbroek in je topic.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Kan er iets aan de lolbroeken worden gedaan? Ze wanen zich in ONZ of zo... Rekening toch geheel voor mij ipv de afgesproken helft.
Jij had niet eens geboren mogen worden, en toch is het gebeurd. En nu ff oplazeren met je constante gezuig.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Maanvis het volgende:
sowieso heeft ie een icoontje met testikels erin, dat mag niet van google.
Meid jij bent degene die komt klagen in WGR, dus de pot verwijt de ketel./quote:Op donderdag 8 november 2012 19:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij had niet eens geboren mogen worden, en toch is het gebeurd. En nu ff oplazeren met je constante gezuig.
Ik BEN ontopic, en toch reageer je niet op mijn vraag en sterker nog, je laat zijn zuigende postjes gewoon staan?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo, iedereen z'n panty weer uit?
Mooi! Kunnen we dit topic weer gebruiken waar het voor bedoeld is. (m.a.w.; als je wat van elkaar moet, dan gebruik je de DM/PM-functie maar)
Miep niet zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik BEN ontopic, en toch reageer je niet op mijn vraag en sterker nog, je laat zijn zuigende postjes gewoon staan?
Er staan 2 andere postjes met slechts 1 woordje. En verder geen uitleg, ook al vraag ik erom, krijg ik zelfs nu nog steeds geen uitleg. Ik kan niks anders concluderen dat het onserieus bedoelt is. Voordat er nog meer mensen langs komen zeilen met ook eveneens 1 woordje, wat de 1e 2 bewust hebben uitgelokt kom ik hier ff klagen en kom ik die kotsmongool die in elke feedback op 1 post van mij zit te wachten zodat hij meteen zonder dat jullie er iets aan willen doen zuigen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, dat ben je niet. Je blijft, nadat ik toch vrij duidelijk had gezegd dat per DM/PM te doen, doorgaan met zaniken. Ik reageer prima op je vraag... de lollige post (het was er inderdaad maar eentje) is weg uit het topic. Meer valt er niet te doen.
Dit is niet ontopic? Right, ik dacht dat dit feedback was. Blijkbaar heb ik me vergist.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Kan er iets aan de lolbroeken worden gedaan? Ze wanen zich in ONZ of zo... Rekening toch geheel voor mij ipv de afgesproken helft.
Met díe post was niets mis.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Dit is niet ontopic? Right, ik dacht dat dit feedback was. Blijkbaar heb ik me vergist.
Zeg, kloothommel, je kunt niet met je bolle kop zelf bedenken dat er ook mensen zijn die mobiel fokken en geen hele verhalen uit typen op hun telefoon? Een beetje zelf initiatief nemen door te googlen als er iets geopperd wordt kan ook geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er staan 2 andere postjes met slechts 1 woordje. En verder geen uitleg, ook al vraag ik erom, krijg ik zelfs nu nog steeds geen uitleg. Ik kan niks anders concluderen dat het onserieus bedoelt is. Voordat er nog meer mensen langs komen zeilen met ook eveneens 1 woordje, wat de 1e 2 bewust hebben uitgelokt kom ik hier ff klagen en kom ik die kotsmongool die in elke feedback op 1 post van mij zit te wachten zodat hij meteen zonder dat jullie er iets aan willen doen zuigen.
Overduidelijk ontopic? Voor mij was het niet overduidelijk. Het lokte wel de 3e reactie uit (en gelukkig niet nog veel meer reacties). Dit plus het niet reageren op het verzoek om meer duidelijkheid concludeer ik toch net ff anders dan jij?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik moet die posts (overduidelijk ontopic) wissen, omdat er geen uitleg over komt?
Really?
*insert 'not sure if'-plaatje
En het gezuig van Maanvis hiero, dat is wel ontopic? Waarom is dat niet verwijderd dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Blijkbaar
Je zult het er echt mee moeten doen.
Dan zou FH een dagtaak hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En het gezuig van Maanvis hiero, dat is wel ontopic? Waarom is dat niet verwijderd dan?
Zuigende postjes hebben geen bestaansrecht in welke Feedback, of het nou voor of na je waarschuwing gedaan is.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb je post verwijderd, omdat je hem plaatste ná mijn verzoek het niet meer te doen. Ik heb niet veel zin om alle posts hier langs te lopen, omdat iemand misschien weleens op je tenen zou kunnen staan.
Kijk, daarom komt hij zuigen in vrijwel elke Feedback, omdat jullie hem zijn gang laten gaan.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik denk dat Maanvis je echt iets anders zou vertellen, als je het hem zou vragen
En ikquote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Anders bevestig ik het wel bij deze.
Nuff saidquote:Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Dit plus het niet reageren op het verzoek om meer duidelijkheid
En terecht, zeikwijfquote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef Luxuria het volgende:
Al het gezeik staat hier nog alleen mijn post is weg
Inmiddels weet ik het zeker:quote:
Zodat je je niet vergeten voelt: ik heb het in het overleg gegooid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:21 schreef ManAtWork het volgende:
Kan een van de huur-/zorgtoeslag topics niet worden omgebouwd tot een centraal/algemeen topic?
Zie veel vergelijkbare vragen/topics voorbijkomen. Of een linkje naar de voorwaarden voor toeslagpartner in de FAQ?
Dat heb ik ook wel eens gehad, dan ga je idd bijna denken dat je gek wordtquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Soms denk ik dat ik gek word, maar ik neem maar aan dat een van de mods een post verwijderde in het Hypothekentopic dat ik aan het lezen was en dat die post er wel ooit gestaan heeft.
herkenbaar, veel vervelender dan dat de tekst gewijzigd wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, dan ga je idd bijna denken dat je gek wordt
klopt, maar soms wel praktischer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
herkenbaar, veel vervelender dan dat de tekst gewijzigd wordt.
Maar ik had me er zo op verheugd.quote:
Sneller lezen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar ik had me er zo op verheugd.
Gezien het feit dat er weer een topic is geopend, even vragen naar de uitkomst van het groepsoverleg.quote:Op maandag 17 december 2012 19:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zodat je je niet vergeten voelt: ik heb het in het overleg gegooid.
Ik maak een dezer dagen even iets.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:29 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gezien het feit dat er weer een topic is geopend, even vragen naar de uitkomst van het groepsoverleg.
Kun je ook dit soort vragen nog meenemen?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik maak een dezer dagen even iets.
Ik reageer niet, maar de discussie gaat maar verder, en dat wil ik niet en dat recht heb ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:24 schreef Five_Horizons het volgende:
Als jij niet meer reageert, zakt het vanzelf weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |