Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Tito_Makani het volgende:
die persoon een klap geven? Hij tast willens en wetens mijn gezondheid aan dus is het niet een vorm van geweldpleging waardoor noodweer gerechtvaardigd is?
Ik bedoel niet dat hij rook mijn kant op blaast maar gewoon echt letterlijk in mijn gezicht van dichtbijquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef detandenfee het volgende:
'kan je de rook een andere kant op blazen?' is geen optie ?
Helemaal niet, iemand die rook in je gezicht blaast mag je net zo mishandelen als iemand die je aanvalt, of zeg je tegen iemand die je vol in je gezicht slaat ook: kan je volgende keer iemand/iets anders slaan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef detandenfee het volgende:
'kan je de rook een andere kant op blazen?' is geen optie ?
Nee, geen aanleiding voor slaan (mishandeling) en een daarop volgend beroep op noodweer gaat zeker niet slagen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat hij rook mijn kant op blaast maar gewoon echt letterlijk in mijn gezicht van dichtbij
Dit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef Zolder het volgende:
Natuurlijk mag dat, doe het regelmatig. Opa's, oma's, junkies, hippies. Niemand blaast ongestraft rook mijn kant op.
Ik moet dus maar net doen of er niks gebeurd is?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, geen aanleiding voor slaan (mishandeling) en een daarop volgend beroep op noodweer gaat zeker niet slagen.
Er is ook niet zo veel gebeurd. Iemand zat je kennelijk te pesten en/of uit te lokken. Niet reageren is het meest verstandig. En je gezondheid is écht niet geschaad door 1x rook recht in je gezicht gekregen te hebben..quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik moet dus maar net doen of er niks gebeurd is?
Zonder provocatie van jouw kant?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat hij rook mijn kant op blaast maar gewoon echt letterlijk in mijn gezicht van dichtbij
Ja als die gene het er werkelijk omdoet, mag je hem rustig paar tanden uit zijn bek rossen. Alleen gaat de rechter dat niet leuk vinden, of je moet een anti rook rechter treffen dan kom je er vanaf met voorwaardelijke straf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Gelulquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:04 schreef practics het volgende:
[..]
Ja als die gene het er werkelijk omdoet, mag je hem rustig paar tanden uit zijn bek rossen. Alleen gaat de rechter dat niet leuk vinden, of je moet een anti rook rechter treffen dan kom je er vanaf met voorwaardelijke straf.
ja. Al is het maar omdat het respectloos isquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Tito_Makani het volgende:
die persoon een klap geven? Hij tast willens en wetens mijn gezondheid aan dus is het niet een vorm van geweldpleging waardoor noodweer gerechtvaardigd is?
Ja, en zo werkt het rechtssysteem echt NIET.quote:
Heb in me omgeving mensen met zwaardere delicten, met minder weg zien komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en zo werkt het rechtssysteem echt NIET.
Ten eerste zitten we hier niet in de VS, en doet wat jij zegt (waar of niet) sowieso niet ter zake. Ten tweede had je het over een "anti-rookrechter" die anders zou oordelen/straffen. Zo werkt het dus niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef practics het volgende:
[..]
Heb in me omgeving mensen met zwaardere delicten, met minder weg zien komen.
Als die dat zelfde geintje bijvoorbeeld in America had gedaan, dan was die of eindigt met een kogel tussen zijn ogen of had 20 jaar weg lopen rotten bij bubba.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |