Het is niet andermans fout dat jij geen geld meer hebt om je reiskosten te betalen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:56 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
ja was niieet mijn fout, wat vind jij dan dat ik moet bloeden voor andermans fouten
dude ik heb het 5 weken voorgeschoten dat zou voldoende moeten zijn maar dat was het niet hun komen hun afspraken niet na en dus kon ik niieet komen zo simpel is het.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is niet andermans fout dat jij geen geld meer hebt om je reiskosten te betalen.
Je kan moeilijk verwachten dat ze je salaris betalen op een dag dat jij krap bij kas zit en daardoor niet komt werken. Hun verantwoordelijkheid is wat ze contractueel overeengekomen zijn, namelijk het vergoeden van jouw reiskosten en dat gaan ze nog doen, als jij het goede formuliertje opstuurt.
Zij maken een fout en jij "bloed" er niet voor, want het geld dat je voorschiet krijg je terug.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:19 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
dude ik heb het 5 weken voorgeschoten dat zou voldoende moeten zijn maar dat was het niet hun komen hun afspraken niet na en dus kon ik niieet komen zo simpel is het.
voor de zoveelste keer ik had het juiste formulier en ALLES stond erop het is zelfs aangenomen gecontroleerd en in het uitbetaal bakje gelegd NADAT de betalingen zijn gedaan was het ineens niiet goed en kreeg ik het terug.
hun maken fout op fout en ik bloed ervoor en volgens de meesten hier is dat normaal en moet ik dat maar accepteren belachelijk
Psies. Jouw keuze, jouw verantwoordelijkheid; your lossquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:19 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
dude ik heb het 5 weken voorgeschoten dat zou voldoende moeten zijn maar dat was het niet hun komen hun afspraken niet na en dus kon ik niieet komen zo simpel is het.
Volgens de OP niet. Maar op vragen daarover geef je geen antwoord. Het moet en zal voor jou de schuld zijn van die eikel van een werkgever. Mijn idee? Dan verdien je ook niet beterquote:voor de zoveelste keer ik had het juiste formulier en ALLES stond erop het is zelfs aangenomen gecontroleerd en in het uitbetaal bakje gelegd NADAT de betalingen zijn gedaan was het ineens niiet goed en kreeg ik het terug.
Last hè, accepteren dat een ander de regels bepaalt en de consequenties kan uitdelen als je je er niet aan houdt. Nogmaals: bind eens een beetje in en ga als een fatsoenlijke volwassene het gesprek aan met de juiste persoon in de organisatie.quote:hun maken fout op fout en ik bloed ervoor en volgens de meesten hier is dat normaal en moet ik dat maar accepteren belachelijk
Of je verkoopt je autoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
jullie hebben allemaal helemaal gelijk het is ontzettend stom van mij dat ik verwacht dat mijn werkgever zijn afspraken nakomt. ik moet gewoon even een lening afsluiten zodat ik het een maand of 6 kan voorschieten en dan is het probleem opgelost.
dit topic kan dicht dank jullie allemaalen
TS wilde geld voor een dag dat hij niet kwam werken. Als compensatie voor zijn voorschotje.nlquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:04 schreef Luxuria het volgende:
Wat was het oorspronkelijke probleem ook alweer?
Ahja zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TS wilde geld voor een dag dat hij niet kwam werken. Als compensatie voor zijn voorschotje.nl
Nee. Maar voor iemand uit de bijstand klinkt dat logisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ahja zo werkt dat natuurlijk niet.
haha lolbroekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Maar voor iemand uit de bijstand klinkt dat logisch.
Je snapt het echt niet hèquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
jullie hebben allemaal helemaal gelijk het is ontzettend stom van mij dat ik verwacht dat mijn werkgever zijn afspraken nakomt. ik moet gewoon even een lening afsluiten zodat ik het een maand of 6 kan voorschieten en dan is het probleem opgelost.
dit topic kan dicht dank jullie allemaalen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:21 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
nou moet ik er bij vermelden dat zowel het bedrijf waar ik werk als het detacheringsburo waar ik werk zo flexibel zijn als een spijker.
volgens mij ben jij ook niet de meest flexibelequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:45 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
die mening mag je hebben ik vind dat de houding van mijn werkgever om te kotsen is.
ja hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:36 schreef Diepvriez het volgende:
Wat een hoop mensen hier die gratis werken voor hun baas!
Leg nog eens uit waarom ze jouw dag moeten doorbetalen.quote:
DGAquote:
Directeur-grootaandeelhouder?quote:
Dat ben ikquote:
Ja, maar alleen als ze hun reiskosten kunnen voorschietenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als ze hun reiskosten kunnen voorschieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |