Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Ik volg nu al twee jaar de opleiding bedrijfseconomie en ben er van overtuigd dat ik gedegen kennis heb opgedaan om mijn mening over financiële vraagstukken te kunnen geven. Dus heb je vragen over jouw persoonlijke financiële situatie, problemen met financiering of wil je een bedrijfje opstarten, mail mij en ik geef persoonlijk advies op maat.
Ik doe dit niet om commerciële redenen. Ik wil met mijn huidige kennis ervaring opdoen op dit gebied. Wacht dus niet en stuur mij een persoonlijk bericht voor gratis financieel advies op maat.
Het is dat WGR een serieus deel is en ik geen ruzie met Sjeen of FH wil maken,...
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden? Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,... Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.