PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
hahah echt ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist gewoon dat die TT zou komen.Ik wilde het nog posten.
Oke nou thnx! Dus zeg maar DESTEP, SWOT, concurrentieanalyse, porter 5 krachten model, 5p's en 7p's en dat soort dingen zijn dan waarschijnlijk methode's die ze vragen, hoop ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is het een methode die gebruikt kan worden voor o.a. SWOT-analyses en dergelijke. Denk dat zo'n analyse al een stap is m.b.t. een concurrentieanalyse. Maar verder dan dat kom ik nu ook even niet.
Iddquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
Vieze dikzak ik hoop dat je je P niet haalt.
Ik heb dan ook al een paar bier op. Maar als jij tevreden bent met het hbo niveau in Nederland dan heeft het ook weinig zin om daar over te discussiëren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar ik dit vandaan haal? Je zegt letterlijk: "hbo is te simpel en het niveau slaat nergens op." Daar heb ik het vandaan. Zoiets noemt men generaliseren. Snappez-vous?
Ik heb hem gehuurd met PSV in carrièrequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddWas wel van toegevoegde waarde geweest in de Eredivisie.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Marseille - PSG is een duel Gignac - Ibra (beide 2x gescoord), wie de derde maakt krijgt de IF?
Het is de avond van de spitsen dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Marseille - PSG is een duel Gignac - Ibra (beide 2x gescoord), wie de derde maakt krijgt de IF?
Ik hoop stiekem op een IF Bommel, zeker nu zoveel grotere spitsen dan Bony ook goed gepresteerd hebbenquote:
Ook niet als het tegen elkaar is?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef wieisboos het volgende:
Zowel Messi als Ronaldo en Ibra krijgen geen IF voor twee goals
Gelukkig wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik mis trouwens vreselijke TT's, en smerige plaatjes. Geluidssysteem zoek?
Als er al een PSV'er een IF krijgt, dan toch wel Lens ??quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een IF Bommel, zeker nu zoveel grotere spitsen dan Bony ook goed gepresteerd hebben
Ja maar die staat ook voorin, en van de eredivisie krijgt Bony die dan sowieso.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er al een PSV'er een IF krijgt, dan toch wel Lens ??
Bulotquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
IF Ibra, IF Ronaldo, IF Messi. Vul verder aan?
Ja zeker die knal van hem tegen nac was legendarischquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er al een PSV'er een IF krijgt, dan toch wel Lens ??
Die 2de goalquote:
Moeten het Chilenen zijn?quote:
WOW DANKJEWELquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
Undercutters![]()
[ afbeelding ]
Doe er je voordeel mee, 3k onder de waarde
quote:
Wil je helpen, vraag je daarom iets, krijg je zo'n reactiequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hartelijk bedankt voor de hulp.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hartelijk bedankt voor de hulp.
Je wilt dat iemand van hier hem koopt zodat die van jou de laagste BIN isquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is niet de mijne? Ik heb gewoon het geld ff niet
Nee, verkoopt vannacht sws wel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je wilt dat iemand van hier hem koopt zodat die van jouw de laagste BIN is
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
Bocchetti-Italiaanse Juve CB-Gamberini/Chiellini
Op 9 chem kan het niet (tenminste niet iets fatsoenlijks) nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij kan het niet met Medel, of ik moet Maduro erin zetten
Ikquote:
Raepfacequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
http://futhead.com/fifa/players/6745/#.UHHeDk17JZk
Ziet er wel goed uit qua stats
Doe simpel, koop de mijne!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef DutchSL het volgende:
Wat een piemels die elke Cazorla boven de 20k tillen in de laatste seconden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik kon het niet laten toen ik de OP zag..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
IF Legear!
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1449779
Oud.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
IF Legear!
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1449779
Kom haten knul.quote:
Heb nu 3 teams compleet. BPL, Serie A en Bundesliga.quote:
Cheat0rquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb nu 3 teams compleet. BPL, Serie A en Bundesliga.
Ben nu bezig met BBVA en Ligue 1, daarna Eredivisie
Is geen haat, doet me gewoon denken aan vorig jaar toen ik hier de eerste week al meelas en dat iedereen al 100k had, en ik had moeite om 2k te behoudenquote:
Haterquote:
Ja komt vanzelf denk ik dan maarquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is geen haat, doet me gewoon denken aan vorig jaar toen ik hier de eerste week al meelas en dat iedereen al 100k had, en ik had moeite om 2k te behouden
quote:
Nondeju, goed gedaan dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Heb nog voor zon 70k vastzitten in de TP wat verkocht is
Don't you worry about a thing because every little thing is gonna be allrightquote:
Ja idd, als je ziet dat ik vorig jaar al die moeite moest doen en ik nu al 200k heb, is dat toch moedgevend voor jou?quote:
Die gaat voor 40k ofzo dacht ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Schweinsteiger in mijn pakje. Die levert wel wat op denk ik?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Schweinsteiger in mijn pakje. Die levert wel wat op denk ik?
Niet veel, enkel s'avonds.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je er aan per dag?
Echt he. Alleen maar van dat soort idioten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarom speelt iedereen met 5-2-1-2 opstelling
Zoveel in een paar uurtjes per dag?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet veel, enkel s'avonds.
Heb er niet zo heel veel tijd voor, en dat is maar goed ook![]()
Lekker aan het generaliseren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarom speelt iedereen met 5-2-1-2 opstelling
Als je die verkoopt, dan heb je meer coins dan ik hebquote:
Gewoon op spelers apart zoekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef 5M1L3 het volgende:
Hoe vinden jullie die lage bins, aangezien ce niet altijd tot 59th kan
Ja, misschien wel 14. Wie weetquote:
Kwaliteitquote:
Zet maar iets te koop in Fifa 12quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik krijg nog coins van toefjes
Van dat toernooi bij fifa 12 dat was ik vergeten. Waren er maar 1000 ofzo dus geeft niet
Ok staat eropquote:
Je had maar een paar k toch? Mooie opsteker dit danquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Kan sowieso 70k vragen voor Zwijn
Wel lekker in ieder geval
Nee aan spelersquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je had maar een paar k toch? Mooie opsteker dit danNiet uitgeven aan pakjes he
Ik kocht hem eergisteren voor 14kquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
Wanneer zou een goed moment zijn om IF Gibbs te verkopen? Nu stijgt ie niet zoveel meerBlijft al een week op 45k hangen
Tis bij mij weer weg hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:32 schreef DannyDeko het volgende:
Reus KOM EENS VAN MIJN WATCHLIST AF LULHANNES! EA
Alles is duurderquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef leoon. het volgende:
Zijn contracten in het weekend duurder ofzo?
Vandermar moet even zijn glazen bol pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
Wanneer zou een goed moment zijn om IF Gibbs te verkopen? Nu stijgt ie niet zoveel meerBlijft al een week op 45k hangen
Als je de coins niet nodig hebt dan houd je hem, anders verkoop je hemquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
Ja maar dan kan ik mss in een andere IF investerenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je de coins niet nodig hebt dan houd je hem, anders verkoop je hem
Is toch logisch, verdedigen kan hij niet.quote:
ik kom nog niet eens door divisie 3 heenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Blijkbaar is smerig spelen de enige manier om divisie 1 te winnen.
Met een normaal team en eerlijk spel moet je wel een hele goede speler zijn wil je divisie 1 winnen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kom nog niet eens door divisie 3 heen
ik sta nu op 13 punten uit 5 wedstrijden, gaat nog zeer voorspoedigquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Met een normaal team en eerlijk spel moet je wel een hele goede speler zijn wil je divisie 1 winnen.
Het slaat inderdaad he-le-maal nergens op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat meen je niet, dat is zo niet fantastischquote:
Mij al gelukt en speelt kut!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
Vorig jaar lukte het niet om Ronaldo en Messi in 1 team te krijgen, dat is mijn missie
die lamzakken zijn te druk bezig om de bugs te fixenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil seasons gewoon met silver vs silver spelen
Je bent gewoon...quote:
De handicap (waar jij niet in gelooft, ik weet..) merk ik nu niks meer van. Vanavond tegen een dappere Fifa speler gespeeld met allemaal Colombianen, maar niet met Falcao. 3 Silvers in zn team. Hij kon echt geen vuist maken. Goud tegen silver is nu een ongelijke strijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil seasons gewoon met silver vs silver spelen
Dat lijkt me ook een bug..seasons zonder matchmaking is kudtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die lamzakken zijn te druk bezig om de bugs te fixen
Zou bijna denken dat je tegen mij speelde dan..dat was mijn team ook. Ben er wel kampioen mee geworden in d1. En nu gedegradeerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De handicap (waar jij niet in gelooft, ik weet..) merk ik nu niks meer van. Vanavond tegen een dappere Fifa speler gespeeld met allemaal Colombianen, maar niet met Falcao. 3 Silvers in zn team. Hij kon echt geen vuist maken. Goud tegen silver is nu een ongelijke strijd.
Ik win meer met mn npower2 silvers dan met mn gold Fransen, in divisie 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De handicap (waar jij niet in gelooft, ik weet..) merk ik nu niks meer van. Vanavond tegen een dappere Fifa speler gespeeld met allemaal Colombianen, maar niet met Falcao. 3 Silvers in zn team. Hij kon echt geen vuist maken. Goud tegen silver is nu een ongelijke strijd.
Het was ook nog eens een 3-5-2 opstellingquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je tegen mij speelde dan..dat was mijn team ook. Ben er wel kampioen mee geworden in d1. En nu gedegradeerd
Dan mis je gewoon kwaliteit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kom nog niet eens door divisie 3 heen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was ook nog eens een 3-5-2 opstelling
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef stoereboii het volgende:
Ik kijk morgenochtend wel om mn spelers te verkopen. slaapwel
Ik merk wel dat je je echt heel erg moet focussen op snel passen. Op het moment dat je een pass geeft, moet je al kijken waar de bal daarna naar toe moet. Als je dat snel uitvoert, dan krijg je een vreselijk onrealistische wedstrijd, maar het is wel effectief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan mis je gewoon kwaliteit.
Ik sta nu op 9 punten uit 3 wedstrijden na 2 seizoenen normaal gespeeld te hebben en in divisie 1 te zijn gebleven. Maar nu word ik bijna misselijk van mijn eigen spel.
Ook de wedstrijden gaan kapot, ieder team krijgt per wedstrijd zo'n 3 goede kansen en degene die de meeste maakt wint de wedstrijd.
Vorig jaar ook al een manne chille baas ja, had hem toen ipv Cicinhoquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal vallen LB/RBs niet zo op maar Nei is echt een gigant. Ontzettend snel, wint bijna elk duel en heeft goede workrates.
[ afbeelding ]
Hij was vorig jaar en in FUT11 (toen had ik zijn IF, in FUT12 niet) al goed ja. Maar in FUT11 had hij Ilsinho voor zich omdat hij 5* had en in FUT12 Cicinho met 4*. Misschien ga ik dan dit jaar wel voor Nei als RB.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal vallen LB/RBs niet zo op maar Nei is echt een gigant. Ontzettend snel, wint bijna elk duel en heeft goede workrates.
[ afbeelding ]
Mijn post gelezen dat je met silver eens 4321 of 4222 moet gebruiken in plaats van 352?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al een manne chille baas ja, had hem toen ipv Cicinho
dat deed ik in fifa 12 alquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je je echt heel erg moet focussen op snel passen. Op het moment dat je een pass geeft, moet je al kijken waar de bal daarna naar toe moet. Als je dat snel uitvoert, dan krijg je een vreselijk onrealistische wedstrijd, maar het is wel effectief.
Ja, en dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn post gelezen dat je met silver eens 4321 of 4222 moet gebruiken in plaats van 352?
Het eerste wat ik doe als de tegenstander de bal heeft is met mijn middenvelders terugzakken en voor de spitsen van de tegenstanders lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je je echt heel erg moet focussen op snel passen. Op het moment dat je een pass geeft, moet je al kijken waar de bal daarna naar toe moet. Als je dat snel uitvoert, dan krijg je een vreselijk onrealistische wedstrijd, maar het is wel effectief.
daar was ik zelf ook al achter gekomen jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan mis je gewoon kwaliteit.
Ik sta nu op 9 punten uit 3 wedstrijden na 2 seizoenen normaal gespeeld te hebben en in divisie 1 te zijn gebleven. Maar nu word ik bijna misselijk van mijn eigen spel.
Ook de wedstrijden gaan kapot, ieder team krijgt per wedstrijd zo'n 3 goede kansen en degene die de meeste maakt wint de wedstrijd.
Ik ook. Voor het mainstream werd.quote:
Net als Barcelona inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef diedjuh het volgende:
Iemand nog een leuk team? Heb ff geen inspiratie.
Andddd it's gonequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja tijdens de extra tijd van OM - PSG gaat hij in 1 keer over op NFL
Sinds Eurosport2 themakanaal was heb ik het ook gewoon als vaste zenderquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wij hebben deze maand ineens Sport1
Geweldige vrije trap ook!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan geen vrije trappen dus dat weet ik niet.quote:
vrije trappen zijn makkelijk manquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan geen vrije trappen dus dat weet ik niet.
Die kan je echt wel voor meer kwijt hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop Diaby 3-5-2.. geen contracten er op, maar hij was cheap dus ok. Blijkt hij gvd CAM te zijn gemaakt
Haha, gefoptquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop Diaby 3-5-2.. geen contracten er op, maar hij was cheap dus ok. Blijkt hij gvd CAM te zijn gemaakt
moeten beide leagues dan de helft van de teams dumpen ofzo of hoe moet ik dit zien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Wat vinden jullie van een Beneliga, ze halen het met SV aan. Ik ben voor.
(haha, dan mag Feyenoord ook niet meedoen XD XD gna gna gna gna hihaho XD XD)
haha, dan mag Feyenoord ook niet meedoen XD XD gna gna gna gna hihaho XD XDquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Tegen, krijg je een te aan elkaar gewaagde competitie. Plus dat je minder Europese tickets hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
(haha, dan mag Feyenoord ook niet meedoen XD XD gna gna gna gna hihaho XD XD)
Wellicht wel aantrekkelijker voor publiek, en daardoor ook sponsoren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen, krijg je een te aan elkaar gewaagde competitie. Plus dat je minder Europese tickets hebt.
Sowieso aantrekkelijker, maar het verslechterd je positie in Europa, want de competitie gaat meer energie kosten, meer blessures omdat er meer wedstrijden op het scherpst worden gespeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wellicht wel aantrekkelijker voor publiek, en daardoor ook sponsoren.
Wel kut voor de supporters die uit het noorden komen, of uit het Zuidelijke deel van Belgie, dat worden hele lange reizen.
Ja, over een periode van een paar jaar wordt dan gekeken wie stelselmatig niet bij bijvoorbeeld de beste 10 eindigen en die zakken dan naar een divisie daaronder en die wordt met de matige teams uit België aangevuld. Het gat voor JL teams is nu al te groot voor de eredivisie en dat wordt zo beter overbrugbaar door een tussendivisie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moeten beide leagues dan de helft van de teams dumpen ofzo of hoe moet ik dit zien?
Tsja die lange reizen heb je in Duitsland, Frankrijk, Spanje etc ook. Zal natuurlijk wennen zijn omdat het nu niet zo is, maar ik zou het niet als doorslaggevend meenemen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wellicht wel aantrekkelijker voor publiek, en daardoor ook sponsoren.
Wel kut voor de supporters die uit het noorden komen, of uit het Zuidelijke deel van Belgie, dat worden hele lange reizen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef zerokil het volgende:
Heb ik eindelijk een goed Seria 4-2-3-1 team kunnen maken.
Blijkt Robinho LW/LF te zijn... In futhead staat toch echt CF..
Dan kijk je naar de korte termijn met blessures. Op de lange termijn gaat het niveau omhoog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso aantrekkelijker, maar het verslechterd je positie in Europa, want de competitie gaat meer energie kosten, meer blessures omdat er meer wedstrijden op het scherpst worden gespeeld.
maar dat kan sommige teams ook wel de kop kosten denk ik, qua financiën.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, over een periode van een paar jaar wordt dan gekeken wie stelselmatig niet bij bijvoorbeeld de beste 10 eindigen en die zakken dan naar een divisie daaronder en die wordt met de matige teams uit België aangevuld. Het gat voor JL teams is nu al te groot voor de eredivisie en dat wordt zo beter overbrugbaar door een tussendivisie.
De topdivisie wordt goed bezocht, de divisie daaronder met teams als Groningen, RKC, Heracles etc. worden dan net als nu met hetzelfde aantal supporters bezocht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat kan sommige teams ook wel de kop kosten denk ik, qua financiën.
Denk je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
De topdivisie wordt goed bezocht, de divisie daaronder met teams als Groningen, RKC, Heracles etc. worden dan net als nu met hetzelfde aantal supporters bezocht.
Ja. Wat is leuker, een spannende wedstrijd of een walk-over?quote:
Hoe doet hij dat toch altijdquote:
Geen last van..hoe is het met de fitness van je spelers?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ook nieuw in FIFA 13 zeker. Elke wedstrijd: Oh een spierblessure
Lijkt me echt een afschuwelijke kutwedstrijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RKC - Charleroi , dat soort affiches krijg je dan in zon tussencompetitie?
Een kaartje voor zo'n wedstrijd zou ik niet eens geven aan iemand waar ik oprecht een hekel aan heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lijkt me echt een afschuwelijke kutwedstrijd.
Ja de commentator zegt dat de heletijd ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ook nieuw in FIFA 13 zeker. Elke wedstrijd: Oh een spierblessure
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen last van..hoe is het met de fitness van je spelers?
Ditquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja de commentator zegt dat de heletijd ja.
Maar nog geen een blessure gehad..
Maar Charleroi heeft wel leuke shirtsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lijkt me echt een afschuwelijke kutwedstrijd.
Commentatoren zet ik altijd gelijk uit, maar deze Fifa heb ik het een kans gegeven. Toch geinig, dat ze je wedstrijd van commentaar voorzien natuurlijk. Alleen tijdens de kampioenswedstrijd in divisie 1 steeds benadrukken hoe belangrijk het wel niet is, en hoeveel druk er wel niet op het team ligt, etc etc, ik werd er nog bloednerveus van ook. Nu is het commentaar gewoon uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja de commentator zegt dat de heletijd ja.
Maar nog geen een blessure gehad..
Gewoon Engels.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Commentatoren zet ik altijd gelijk uit, maar deze Fifa heb ik het een kans gegeven. Toch geinig, dat ze je wedstrijd van commentaar voorzien natuurlijk. Alleen tijdens de kampioenswedstrijd in divisie 1 steeds benadrukken hoe belangrijk het wel niet is, en hoeveel druk er wel niet op het team ligt, etc etc, ik werd er nog bloednerveus van ook. Nu is het commentaar gewoon uit.
De fuq am i riedingquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
Iemand nog tips voor deze TS?
Hulp bij gangstalking/harrie potters en demonen
Ik vind het Engelse commentaar wel geinig, die Evert en Youri hoor ik al niet meer sinds FIFA 05quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Commentatoren zet ik altijd gelijk uit, maar deze Fifa heb ik het een kans gegeven. Toch geinig, dat ze je wedstrijd van commentaar voorzien natuurlijk. Alleen tijdens de kampioenswedstrijd in divisie 1 steeds benadrukken hoe belangrijk het wel niet is, en hoeveel druk er wel niet op het team ligt, etc etc, ik werd er nog bloednerveus van ook. Nu is het commentaar gewoon uit.
Ik vergeet het steeds om hem op engels te zetten, dus dat ik heb ik nog niet kunnen aanhoren.quote:
Doe mij maar alle FIFA soundtracks uit de geschiedenisquote:
Zet meestal gewoon lekker muziek op tijdens het voetbal. Een lekkere wedstrijd spelen met vette muziek geeft me een prettiger gevoel dan die 2 figuren die steeds hetzelfde roepen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds om hem op engels te zetten, dus dat ik heb ik nog niet kunnen aanhoren.
Maar Nederlands is zoals altijd weer dramatisch.
En dan bij elke goal KOEKOEK! Ik zou op den duur helemaal gek worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
Vergeet ook op Engels te zeggen en telkens zeiken als ik een schot van veraf maak: Ja die gaat er natuurlijk nooit in! En dan zit ie gewoon
Start een petitie dat Sierd de Vos het commentaar doet bij FIFA 14.
Sierdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
En dan bij elke goal KOEKOEK! Ik zou op den duur helemaal gek worden.
Dat betekent zaad in het Friesquote:
Netjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks voor de heads up
Precies op tijd, want ik heb fifa uitgespeeld
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog in m'n club. Held, anders was ik het vergetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag een Anya in een pack in 4-1-2-1-2, nu heb ik er 1 voor 1.5k in 4-3-3 en de laagste BIN is ineens 9k
4231 Argentijnen met Mexicanen hybrid. Go go go!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 300k en een goed team maar kan maar niet beslisen welke formatie en welke comp
Dyer en Sidney Sam zijn zwaar overpowered, zeker de fijnste wingers waarmee ik heb gespeeld tot nu toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef leoon. het volgende:
Jezus wat een kut avond, zit ik in divisie twee. Kom ik alleen maar Dyer's en Sessègnon's tegen heeeu lekker pacen.
Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
lekker offline op amateur grinden, jwz
Ik zou echt iemand anders dan Barzaghli nemen, hij is echt sleckt verdedigend.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
lekker offline op amateur grinden, jwz
Die heb ik gelijk gespeeld, liep maar wat aan te klooienquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.
maar... maaar hij heeft 86 defendingquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou echt iemand anders dan Barzaghli nemen, hij is echt sleckt verdedigend.
Hij maakt echt de domste fouten, en hij is ook echt sloomquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar... maaar hij heeft 86 defending
Die schwalbe van Bale
Ben nu al een week bezig met die seasons tegen de CPU zo ontzettend saaiquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.
hmm wie dan voor een laag budget...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij maakt echt de domste fouten, en hij is ook echt sloomZijn stats liegen gewoon
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef TBakkert het volgende:
ik heb nu al het hele weekend geen FUT gespeeld, ben ik nu een sukkeltje?
Ik heb het ook al een paar dagen niet aangeraaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef TBakkert het volgende:
ik heb nu al het hele weekend geen FUT gespeeld, ben ik nu een sukkeltje?
en nu mag ik niet meer, want TV is bezet door vaderquote:
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hmm wie dan voor een laag budget...
ja, maar ik vind wel dat ze dat VP-systeem compleet verneukt hebben op FIFA13.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een paar dagen niet aangeraakt
Offline met je pro een carriere beginnen vind ik stiekum wel luek
serieus 14kquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.
Maar Gamberini?
O, toen heb ik het niet gespeeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar ik vind wel dat ze dat VP-systeem compleet verneukt hebben op FIFA13.
Op FIFA12 en FIFA10 was dat echt gewoon leuk
Campagnaro is ook baas of Ogbonnaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.
Maar Gamberini?
Waarom zou je dat doen? Ik ga liever uit het raam kijken dan tegen de computer spelen....quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben nu al een week bezig met die seasons tegen de CPU zo ontzettend saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |