Mijn post gelezen dat je met silver eens 4321 of 4222 moet gebruiken in plaats van 352?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al een manne chille baas ja, had hem toen ipv Cicinho
dat deed ik in fifa 12 alquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je je echt heel erg moet focussen op snel passen. Op het moment dat je een pass geeft, moet je al kijken waar de bal daarna naar toe moet. Als je dat snel uitvoert, dan krijg je een vreselijk onrealistische wedstrijd, maar het is wel effectief.
Ja, en dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn post gelezen dat je met silver eens 4321 of 4222 moet gebruiken in plaats van 352?
Het eerste wat ik doe als de tegenstander de bal heeft is met mijn middenvelders terugzakken en voor de spitsen van de tegenstanders lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je je echt heel erg moet focussen op snel passen. Op het moment dat je een pass geeft, moet je al kijken waar de bal daarna naar toe moet. Als je dat snel uitvoert, dan krijg je een vreselijk onrealistische wedstrijd, maar het is wel effectief.
daar was ik zelf ook al achter gekomen jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan mis je gewoon kwaliteit.
Ik sta nu op 9 punten uit 3 wedstrijden na 2 seizoenen normaal gespeeld te hebben en in divisie 1 te zijn gebleven. Maar nu word ik bijna misselijk van mijn eigen spel.
Ook de wedstrijden gaan kapot, ieder team krijgt per wedstrijd zo'n 3 goede kansen en degene die de meeste maakt wint de wedstrijd.
Ik ook. Voor het mainstream werd.quote:
Net als Barcelona inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef diedjuh het volgende:
Iemand nog een leuk team? Heb ff geen inspiratie.
Andddd it's gonequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja tijdens de extra tijd van OM - PSG gaat hij in 1 keer over op NFL
Sinds Eurosport2 themakanaal was heb ik het ook gewoon als vaste zenderquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wij hebben deze maand ineens Sport1
Geweldige vrije trap ook!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal vallen LB/RBs niet zo op maar Nei is echt een gigant. Ontzettend snel, wint bijna elk duel en heeft goede workrates.
[ afbeelding ]
Ik kan geen vrije trappen dus dat weet ik niet.quote:
vrije trappen zijn makkelijk manquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan geen vrije trappen dus dat weet ik niet.
Die kan je echt wel voor meer kwijt hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop Diaby 3-5-2.. geen contracten er op, maar hij was cheap dus ok. Blijkt hij gvd CAM te zijn gemaakt
Haha, gefoptquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop Diaby 3-5-2.. geen contracten er op, maar hij was cheap dus ok. Blijkt hij gvd CAM te zijn gemaakt
moeten beide leagues dan de helft van de teams dumpen ofzo of hoe moet ik dit zien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Wat vinden jullie van een Beneliga, ze halen het met SV aan. Ik ben voor.
(haha, dan mag Feyenoord ook niet meedoen XD XD gna gna gna gna hihaho XD XD)
haha, dan mag Feyenoord ook niet meedoen XD XD gna gna gna gna hihaho XD XDquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Wat vinden jullie van een Beneliga, ze halen het met SV aan. Ik ben voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |