Ik kan geen vrije trappen dus dat weet ik niet.quote:
vrije trappen zijn makkelijk manquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan geen vrije trappen dus dat weet ik niet.
Die kan je echt wel voor meer kwijt hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop Diaby 3-5-2.. geen contracten er op, maar hij was cheap dus ok. Blijkt hij gvd CAM te zijn gemaakt
Haha, gefoptquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop Diaby 3-5-2.. geen contracten er op, maar hij was cheap dus ok. Blijkt hij gvd CAM te zijn gemaakt
moeten beide leagues dan de helft van de teams dumpen ofzo of hoe moet ik dit zien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Wat vinden jullie van een Beneliga, ze halen het met SV aan. Ik ben voor.
(haha, dan mag Feyenoord ook niet meedoen XD XD gna gna gna gna hihaho XD XD)
haha, dan mag Feyenoord ook niet meedoen XD XD gna gna gna gna hihaho XD XDquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Tegen, krijg je een te aan elkaar gewaagde competitie. Plus dat je minder Europese tickets hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
(haha, dan mag Feyenoord ook niet meedoen XD XD gna gna gna gna hihaho XD XD)
Wellicht wel aantrekkelijker voor publiek, en daardoor ook sponsoren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen, krijg je een te aan elkaar gewaagde competitie. Plus dat je minder Europese tickets hebt.
Sowieso aantrekkelijker, maar het verslechterd je positie in Europa, want de competitie gaat meer energie kosten, meer blessures omdat er meer wedstrijden op het scherpst worden gespeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wellicht wel aantrekkelijker voor publiek, en daardoor ook sponsoren.
Wel kut voor de supporters die uit het noorden komen, of uit het Zuidelijke deel van Belgie, dat worden hele lange reizen.
Ja, over een periode van een paar jaar wordt dan gekeken wie stelselmatig niet bij bijvoorbeeld de beste 10 eindigen en die zakken dan naar een divisie daaronder en die wordt met de matige teams uit België aangevuld. Het gat voor JL teams is nu al te groot voor de eredivisie en dat wordt zo beter overbrugbaar door een tussendivisie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moeten beide leagues dan de helft van de teams dumpen ofzo of hoe moet ik dit zien?
Tsja die lange reizen heb je in Duitsland, Frankrijk, Spanje etc ook. Zal natuurlijk wennen zijn omdat het nu niet zo is, maar ik zou het niet als doorslaggevend meenemen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wellicht wel aantrekkelijker voor publiek, en daardoor ook sponsoren.
Wel kut voor de supporters die uit het noorden komen, of uit het Zuidelijke deel van Belgie, dat worden hele lange reizen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef zerokil het volgende:
Heb ik eindelijk een goed Seria 4-2-3-1 team kunnen maken.
Blijkt Robinho LW/LF te zijn... In futhead staat toch echt CF..
Dan kijk je naar de korte termijn met blessures. Op de lange termijn gaat het niveau omhoog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso aantrekkelijker, maar het verslechterd je positie in Europa, want de competitie gaat meer energie kosten, meer blessures omdat er meer wedstrijden op het scherpst worden gespeeld.
maar dat kan sommige teams ook wel de kop kosten denk ik, qua financiën.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, over een periode van een paar jaar wordt dan gekeken wie stelselmatig niet bij bijvoorbeeld de beste 10 eindigen en die zakken dan naar een divisie daaronder en die wordt met de matige teams uit België aangevuld. Het gat voor JL teams is nu al te groot voor de eredivisie en dat wordt zo beter overbrugbaar door een tussendivisie.
De topdivisie wordt goed bezocht, de divisie daaronder met teams als Groningen, RKC, Heracles etc. worden dan net als nu met hetzelfde aantal supporters bezocht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat kan sommige teams ook wel de kop kosten denk ik, qua financiën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |