Is toch logisch, verdedigen kan hij niet.quote:
ik kom nog niet eens door divisie 3 heenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Blijkbaar is smerig spelen de enige manier om divisie 1 te winnen.
Met een normaal team en eerlijk spel moet je wel een hele goede speler zijn wil je divisie 1 winnen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kom nog niet eens door divisie 3 heen
ik sta nu op 13 punten uit 5 wedstrijden, gaat nog zeer voorspoedigquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Met een normaal team en eerlijk spel moet je wel een hele goede speler zijn wil je divisie 1 winnen.
Het slaat inderdaad he-le-maal nergens op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat meen je niet, dat is zo niet fantastischquote:
Mij al gelukt en speelt kut!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
Vorig jaar lukte het niet om Ronaldo en Messi in 1 team te krijgen, dat is mijn missie
die lamzakken zijn te druk bezig om de bugs te fixenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil seasons gewoon met silver vs silver spelen
Je bent gewoon...quote:
De handicap (waar jij niet in gelooft, ik weet..) merk ik nu niks meer van. Vanavond tegen een dappere Fifa speler gespeeld met allemaal Colombianen, maar niet met Falcao. 3 Silvers in zn team. Hij kon echt geen vuist maken. Goud tegen silver is nu een ongelijke strijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil seasons gewoon met silver vs silver spelen
Dat lijkt me ook een bug..seasons zonder matchmaking is kudtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die lamzakken zijn te druk bezig om de bugs te fixen
Zou bijna denken dat je tegen mij speelde dan..dat was mijn team ook. Ben er wel kampioen mee geworden in d1. En nu gedegradeerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De handicap (waar jij niet in gelooft, ik weet..) merk ik nu niks meer van. Vanavond tegen een dappere Fifa speler gespeeld met allemaal Colombianen, maar niet met Falcao. 3 Silvers in zn team. Hij kon echt geen vuist maken. Goud tegen silver is nu een ongelijke strijd.
Ik win meer met mn npower2 silvers dan met mn gold Fransen, in divisie 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De handicap (waar jij niet in gelooft, ik weet..) merk ik nu niks meer van. Vanavond tegen een dappere Fifa speler gespeeld met allemaal Colombianen, maar niet met Falcao. 3 Silvers in zn team. Hij kon echt geen vuist maken. Goud tegen silver is nu een ongelijke strijd.
Het was ook nog eens een 3-5-2 opstellingquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je tegen mij speelde dan..dat was mijn team ook. Ben er wel kampioen mee geworden in d1. En nu gedegradeerd
Dan mis je gewoon kwaliteit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kom nog niet eens door divisie 3 heen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was ook nog eens een 3-5-2 opstelling
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef stoereboii het volgende:
Ik kijk morgenochtend wel om mn spelers te verkopen. slaapwel
Ik merk wel dat je je echt heel erg moet focussen op snel passen. Op het moment dat je een pass geeft, moet je al kijken waar de bal daarna naar toe moet. Als je dat snel uitvoert, dan krijg je een vreselijk onrealistische wedstrijd, maar het is wel effectief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan mis je gewoon kwaliteit.
Ik sta nu op 9 punten uit 3 wedstrijden na 2 seizoenen normaal gespeeld te hebben en in divisie 1 te zijn gebleven. Maar nu word ik bijna misselijk van mijn eigen spel.
Ook de wedstrijden gaan kapot, ieder team krijgt per wedstrijd zo'n 3 goede kansen en degene die de meeste maakt wint de wedstrijd.
Vorig jaar ook al een manne chille baas ja, had hem toen ipv Cicinhoquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal vallen LB/RBs niet zo op maar Nei is echt een gigant. Ontzettend snel, wint bijna elk duel en heeft goede workrates.
[ afbeelding ]
Hij was vorig jaar en in FUT11 (toen had ik zijn IF, in FUT12 niet) al goed ja. Maar in FUT11 had hij Ilsinho voor zich omdat hij 5* had en in FUT12 Cicinho met 4*. Misschien ga ik dan dit jaar wel voor Nei als RB.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal vallen LB/RBs niet zo op maar Nei is echt een gigant. Ontzettend snel, wint bijna elk duel en heeft goede workrates.
[ afbeelding ]
Mijn post gelezen dat je met silver eens 4321 of 4222 moet gebruiken in plaats van 352?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al een manne chille baas ja, had hem toen ipv Cicinho
dat deed ik in fifa 12 alquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je je echt heel erg moet focussen op snel passen. Op het moment dat je een pass geeft, moet je al kijken waar de bal daarna naar toe moet. Als je dat snel uitvoert, dan krijg je een vreselijk onrealistische wedstrijd, maar het is wel effectief.
Ja, en dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn post gelezen dat je met silver eens 4321 of 4222 moet gebruiken in plaats van 352?
Het eerste wat ik doe als de tegenstander de bal heeft is met mijn middenvelders terugzakken en voor de spitsen van de tegenstanders lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je je echt heel erg moet focussen op snel passen. Op het moment dat je een pass geeft, moet je al kijken waar de bal daarna naar toe moet. Als je dat snel uitvoert, dan krijg je een vreselijk onrealistische wedstrijd, maar het is wel effectief.
daar was ik zelf ook al achter gekomen jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan mis je gewoon kwaliteit.
Ik sta nu op 9 punten uit 3 wedstrijden na 2 seizoenen normaal gespeeld te hebben en in divisie 1 te zijn gebleven. Maar nu word ik bijna misselijk van mijn eigen spel.
Ook de wedstrijden gaan kapot, ieder team krijgt per wedstrijd zo'n 3 goede kansen en degene die de meeste maakt wint de wedstrijd.
Ik ook. Voor het mainstream werd.quote:
Net als Barcelona inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef diedjuh het volgende:
Iemand nog een leuk team? Heb ff geen inspiratie.
Andddd it's gonequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja tijdens de extra tijd van OM - PSG gaat hij in 1 keer over op NFL
Sinds Eurosport2 themakanaal was heb ik het ook gewoon als vaste zenderquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wij hebben deze maand ineens Sport1
Geweldige vrije trap ook!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |