Nee gewoon GekkeGerritquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb trouwens havo gedaan en doe nu hbo. Ben ik nu ook lol_gerrit?
Als ik het me goed herinner is het een methode die gebruikt kan worden voor o.a. SWOT-analyses en dergelijke. Denk dat zo'n analyse al een stap is m.b.t. een concurrentieanalyse. Maar verder dan dat kom ik nu ook even niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja vijfkrachten model van porter. Maar is dat wel een methode en niet iets wat je gebruikt voor de methode?
hier ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
door jullie kutgezeik is mn stream vastgelopen
Bij mij ook dus ik hou er gauw mee opquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
door jullie kutgezeik is mn stream vastgelopen
Ik huil.twitter:MoanaLoveeyou twitterde op zondag 07-10-2012 om 19:24:02waarom moeten mijn ouders nou gescheiden zijn . waarom moetten hun nou nu ruze krijgen #tisnietmeerleuk ! reageer retweet
Je was me 40 seconden (en vier postsquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ibra 2 doelpunten! Dat wordt nog een mooi TOTW.
Ik weet niet waar je dit allemaal vandaan haalt. Ik zeg alleen dat het niveau van hbo gewoon te laag is. Ik heb op mijn opleiding veel met buitelandse studenten samengewerkt en die bevestigen dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een achterlijk standpunt.Echt. Voor jou is het misschien te simpel, maar dat betekent niet dat je kunt generaliseren en je mening te zien als feit. Als jij aan een vmbo'er vraagt of hij een tentamen maakt op hbo-niveau, wordt dat echt niets. Tenminste, minder.
[..]Zei hij het weer?
Zielig verhaal ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik huil.twitter:MoanaLoveeyou twitterde op zondag 07-10-2012 om 19:24:02waarom moeten mijn ouders nou gescheiden zijn . waarom moetten hun nou nu ruze krijgen #tisnietmeerleuk ! reageer retweet
Haha, garpig man als iemand een rotperiode hebt...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Zie je wat voor invloed een scheiding op een kind kan hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
ik kon anders ook nog normaal typen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zie je wat voor invloed een scheiding op een kind kan hebben
Waar ik dit vandaan haal? Je zegt letterlijk: "hbo is te simpel en het niveau slaat nergens op." Daar heb ik het vandaan. Zoiets noemt men generaliseren. Snappez-vous?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit allemaal vandaan haalt. Ik zeg alleen dat het niveau van hbo gewoon te laag is. Ik heb op mijn opleiding veel met buitelandse studenten samengewerkt en die bevestigen dit.
Denken dat dat een serieuze reactie wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kon anders ook nog normaal typen hoordenken dat invloeden van buitenaf effect hebben op je grammatica
Heb je een retweet gedaan waarin je haar op d'r spelfouten wijst?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
dus ik heb ervaring met grammatica na een scheiding
ja ik dus ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denken dat dat een serieuze reactie wasMijn ouders zijn btw ook gescheiden dus ik heb ervaring met grammatica na een scheiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |