Ik heb hem in mijn team. Heerlijke passes, 4 star skills en 5 star weak foot, hij speelt heerlijk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Cazorla? Speelt hij net zo bazig als zijn stats er uit zien?
Gast, ik zit al meer dan 2 jaar op de uniquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet half niet waarover je praat, je zit pas 5 weken op de uni. Hoe kan jij een mening over het hbo vormen?
Middelbare school is totaal niet te vergelijken met een vervolgopleiding. Als er iets nog achterlijker is dan het hbo....quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, want ik spreek voor mezelf, en trek een vergelijk met enkel hem om de verhalen die hij vertelt.. Ik snap heel goed dat VWO voor heel veel mensen helemaal niet a walk in the park was zoals voor mij, maar wanneer hij het heeft over lol_hbo en dat hij daar alleen maar zit omdat hij zijn middelbaar heeft verneukt, pak ik hem daarop terug dat het niveau van VWO echt nog wel een stapje lager is dan van een fatsoenlijke hbo opleiding, zoals een hoop vrienden van mij volgen.
Wat mijn punt was, was dat je niet kan generaliseren dat een opleiding of zelfs een heel opleidingsniveau nergens op slaat puur omdat je er zelf blijkbaar makkelijk doorheen loopt of slechte ervaringen mee hebt vanuit jouw studie. En dat je er mensen best mee kan kwetsen door steeds over lol_hbo te spreken. Mocht ik dat met bovenstaande post over VWO hebben gedaan, dan bied ik daar mijn excuses voor, was meer met een knipoog bedoelt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zonder je best te doen? Wat heb je dan op de middelbare school gedaan? Dat was pas lol niveau, als je dat al vindt van het hbo. Zelfs VWO stelt geen bal voor, heb ik echt helemaal niets voor hoeven doen. Als ik dan zie wat dat vergeleken is met hbo studies van vrienden van mij, is dat toch echt wel een niveau hoger dan VWO op de middelbaar, waar jij dus blijkbaar al moeite mee hebt gehad zonder iets te doen. Want zonder iets te doen en met 3x in de week uitgaan heb ik mijn VWO bijna cum laude gehaald
Net hoe je het interpreteert, niet dat het mij wat uit maakt verderquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, want ik spreek voor mezelf, en trek een vergelijk met enkel hem om de verhalen die hij vertelt.. Ik snap heel goed dat VWO voor heel veel mensen helemaal niet a walk in the park was zoals voor mij, maar wanneer hij het heeft over lol_hbo en dat hij daar alleen maar zit omdat hij zijn middelbaar heeft verneukt, pak ik hem daarop terug dat het niveau van VWO echt nog wel een stapje lager is dan van een fatsoenlijke hbo opleiding, zoals een hoop vrienden van mij volgen.
Wat mijn punt was, was dat je niet kan generaliseren dat een opleiding of zelfs een heel opleidingsniveau nergens op slaat puur omdat je er zelf blijkbaar makkelijk doorheen loopt of slechte ervaringen mee hebt vanuit jouw studie. En dat je er mensen best mee kan kwetsen door steeds over lol_hbo te spreken. Mocht ik dat met bovenstaande post over VWO hebben gedaan, dan bied ik daar mijn excuses voor, was meer met een knipoog bedoelt.
En je zit nu in het 1e jaar van een opleiding? Misschien kan je het wel niet aan en moet je maar hbo doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gast, ik zit al meer dan 2 jaar op de uni
Naja het was dus een vergelijking getrokken uit het feit dat je het hbo als lol_hbo zou interpeteren. Zo was het dus iig bedoeltquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Net hoe je het interpreteert, niet dat het mij wat uit maakt verder
Vind het VWO wel chill alleen beetje saai.
Model van Porter? Zeskrachtenmodel ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef leoon. het volgende:
Weet iemand onderzoeksmethoden voor een concurrentieanalyse?
Dat wist ik niet sorryquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry dat is geen onderdeel van mijn opleiding bij de Mac.
Mooi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ja, heb hem net gekocht wat een fucking baas is dat zeg
Ja vijfkrachten model van porter. Maar is dat wel een methode en niet iets wat je gebruikt voor de methode?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Model van Porter? Zeskrachtenmodel ofzo?
Ja want een technische opleiding is exact hetzelfde als een economische. En volgens mijn docenten had ik al genoeg vrijstellingen moeten hebben om mijn BSA nu al te hebben, maar omdat men in Tilburg werkt met 10 vakken per jaar ipv 20, en dus 2x zoveel studiepunten per vak, mag dat niet omdat ECTS niet te vermeerderen zijn, ondanks dat het exact dezelfde stof kan betreffen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
En je zit nu in het 1e jaar van een opleiding? Misschien kan je het wel niet aan en moet je maar hbo doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |