quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een groot deel van het hbo zijn meelifters die het moeten hebben van de studenten die wel iets willen leren daar. Ik raad het iedereen af die iets wil leren om naar het hbo te gaan. Ga mbo of uni doen. Hbo is het slechte van beide werelden.
Eerste spreek je VDM aan over zijn opmerking over het HBO en nu doe je het zelf over het VWOquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zonder je best te doen? Wat heb je dan op de middelbare school gedaan? Dat was pas lol niveau, als je dat al vindt van het hbo. Zelfs VWO stelt geen bal voor, heb ik echt helemaal niets voor hoeven doen. Als ik dan zie wat dat vergeleken is met hbo studies van vrienden van mij, is dat toch echt wel een niveau hoger dan VWO op de middelbaar, waar jij dus blijkbaar al moeite mee hebt gehad zonder iets te doen. Want zonder iets te doen en met 3x in de week uitgaan heb ik mijn VWO bijna cum laude gehaald
kan je dit voortaan gelijk na al je posts doen?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een groot deel van het hbo zijn meelifters die het moeten hebben van de studenten die wel iets willen leren daar. Ik raad het iedereen af die iets wil leren om naar het hbo te gaan. Ga mbo of uni doen. Hbo is het slechte van beide werelden.
Ik heb geen ene flikker gedaan, stelselmatig gespijbeld, lekker recalcitrant zijn. Blowtje tijdens school, kroegje pakken tijdens de les, nooit voor een toets leren. Ik heb 4 jaar nog enigzins iets voor school gedaan, die 4 jaar ben ik vlekkeloos doorlopen. Toen ik 16 werd begon de pret. Toen heb ik VAVO gedaan op mijn 19e en dat was achterlijk makkelijk. Vrijwel geen boek ingekeken en de examens met gemiddeld een 7,4 gehaald.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zonder je best te doen? Wat heb je dan op de middelbare school gedaan? Dat was pas lol niveau, als je dat al vindt van het hbo. Zelfs VWO stelt geen bal voor, heb ik echt helemaal niets voor hoeven doen. Als ik dan zie wat dat vergeleken is met hbo studies van vrienden van mij, is dat toch echt wel een niveau hoger dan VWO op de middelbaar, waar jij dus blijkbaar al moeite mee hebt gehad zonder iets te doen. Want zonder iets te doen en met 3x in de week uitgaan heb ik mijn VWO bijna cum laude gehaald
Precies, ik ken genoeg mensen die ook denigrerend kijken naar het niveau van HBO en die het zelf doen.Het is een tussenstop waarin je of het niveau niet aankunt en MBO moet doen of naar Unie doorstroomt en daar hard moet werken. Het geeft je een inzicht in 2 studievormen door praktijk te mengen met veel stof.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, 6 jaar lang.quote:
Gewoon interne opleiding bij de Mac en genoeg tijd voor fifaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
Nou en ik wou in februari nog beginnen... Laat dan maar.
Jij weet half niet waarover je praat, je zit pas 5 weken op de uni. Hoe kan jij een mening over het hbo vormen?quote:
Oewww dat lijkt me wel chillquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon interne opleiding bij de Mac en genoeg tijd voor fifa
Hij deed eerst iets anders, dit is dus niet waar!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet half niet waarover je praat, je zit pas 5 weken op de uni. Hoe kan jij een mening over het hbo vormen?
Ja weet ik veel, ik dacht dat hij gewoon op eerste jaar uni zat na middelbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij deed eerst iets anders, dit is dus niet waar!
Leg je een keer een komkommer verkeerd op een burger en kan je je spullen pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
Jullie moeten ook allemaal bij de mac gaan werken. Geen gezeik, geen scripties, geen tentamens maar wel gratis kipnuggets
Nee, want ik spreek voor mezelf, en trek een vergelijk met enkel hem om de verhalen die hij vertelt.. Ik snap heel goed dat VWO voor heel veel mensen helemaal niet a walk in the park was zoals voor mij, maar wanneer hij het heeft over lol_hbo en dat hij daar alleen maar zit omdat hij zijn middelbaar heeft verneukt, pak ik hem daarop terug dat het niveau van VWO echt nog wel een stapje lager is dan van een fatsoenlijke hbo opleiding, zoals een hoop vrienden van mij volgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste spreek je VDM aan over zijn opmerking over het HBO en nu doe je het zelf over het VWO?
Ja, heb hem net gekocht wat een fucking baas is dat zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Cazorla? Speelt hij net zo bazig als zijn stats er uit zien?
Niemand?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef leoon. het volgende:
Weet iemand onderzoeksmethoden voor een concurrentieanalyse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |