PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Leuk team.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad
Jammer van die RM, al zijn de stats ook niet heel slecht.
Ik ben het net aan het downloaden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die ook Sopcast op Mac gebruikt? Hoe moet ik daar op een kanaal zoeken?
Deja vuquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuk team.![]()
Probeer alleen een andere formatie man. Zeker op silverniveau is ook gewoon prima met 4222 en 4321 te spelen, zeker met jou fifaskills.
Ik heb deze 3 teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KAN DAT?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die ook Sopcast op Mac gebruikt? Hoe moet ik daar op een kanaal zoeken?
Wat is dit voor programma? torrentstreams?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef wieisboos het volgende:
Haha paupers met hun sopcast
[ afbeelding ]
sport1.nlquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is dit voor programma? torrentstreams?
Sport1 stream.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is dit voor programma? torrentstreams?
ik zie een verbandquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef Fuszy het volgende:
fuck barca en real. Is toch geen zak aan. Ik ga weer verder met verliezen
daar gaat m'n plan danquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Ervaren jullie het niveau in tournaments ook als hoger dan in division 1? Kan misschien zijn omdat ik het toernooi met mijn reserveteam speel, maar verlies echt met grote cijfers in toernooien, terwijl ik de potjes in divisie 1 weer vaak ruim win.
Ik verloor in divisie 5 alles en in divisie 1 ongeveer de helft, toen ik nog met golds speelde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Ervaren jullie het niveau in tournaments ook als hoger dan in division 1? Kan misschien zijn omdat ik het toernooi met mijn reserveteam speel, maar verlies echt met grote cijfers in toernooien, terwijl ik de potjes in divisie 1 weer vaak ruim win.
Nice!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit kwaliteit streamen.
Welk kanaal is dit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
in divisions speel je niet altijd tegen je eigen divisielevel he, dat verklaart het misschien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Paupers met hun Sport 1 streamsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
Daar betaal je dan godverdomme 13 euro voor[ afbeelding ]
Je krijgt er wel Sierd humor voor terug.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
Sierd De Vosquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je krijgt er wel Sierd humor voor terug.
Blijkt sopcast zo pauper nog nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
Ow? Dat heb ik dus altijd gedachtquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in divisions speel je niet altijd tegen je eigen divisielevel he, dat verklaart het misschien.
Jammer dat het russisch commentaar is isn't it?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon die plugin downloaden, misschien dat die gozer die dan toegang krijgt tot je pc het fixt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je doen tegen die error dat hij geen verbinding krijgt met sopcast server? Krijg ik al hele week?
Kun je niks tegen doen, ik heb het een maand gehad ofzo!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je doen tegen die error dat hij geen verbinding krijgt met sopcast server? Krijg ik al hele week?
Had ik ook last van. Weet niet wat ik deed omhet weer aan de praaat te krijgen. Maar hij deed het weer voor de wedstrijd van Ajax begonquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon die plugin downloaden, misschien dat die gozer die dan toegang krijgt tot je pc het fixt.
nee ik had het ook, werkte vanzelf weer zonder dat ik iets hoefde te doen. vage shit.
Oke, dan wacht ik wel gewoon afquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Weet niet wat ik deed omhet weer aan de praaat te krijgen. Maar hij deed het weer voor de wedstrijd van Ajax begon
Dit heb ik ook, sopcasat doet het nu alleen via de webbrowser.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Oke, dan wacht ik wel gewoon afHeb sopcast opnieuw geinstalleerd maar dat heeft dus ook niet gewerkt.
Is naar mijn idee redelijk hetzelfde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Dat bepaal jij hahahhahahahquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee dat is 4. Was goed maar geen 5 waard
Ja mijn sopcast werkte niet dus ik had er geen zin meer in. Heb er weer een puntje bijquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie een verband
[..]
daar gaat m'n plan dan![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zonde ja. Barca komt toch wel weer terug.
Iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel bazig dat CR7 en Messi allebei scoren. Echt een wedstrijd op zich, tussen die 2.
Pepe zag er net bij die goal van Messi ook niet echt goed uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
RM gaat toch wel winnen, de verdediging van Barca
wie staan er nu CB bij Barca eigenlijk? Mascherano en Busquets ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pepe zag er net bij die goal van Messi ook niet echt goed uit.
Adriano en Mascheranoquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie staan er nu CB bij Barca eigenlijk? Mascherano en Busquets ofzo?
?quote:
Mijn sopcast doet het niet dus moet het met Engels commentaar doen.quote:
Maar wel HD?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn sopcast doet het niet dus moet het met Engels commentaar doen.
Of Kaka ( het liefst allebeiquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Fifut het volgende:
Waar de fuck is die Adebayor mee bezig? Ik hoop dat hij er veel geld voor heeft gehad.
pffquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Fifut het volgende:
Waar de fuck is die Adebayor mee bezig? Ik hoop dat hij er veel geld voor heeft gehad.
150/200quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef leoon. het volgende:
Gaan de bronze morale squad kaartjes voor een beetje weg of gar nicht?
3 keer links is 3 keer links.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef leoon. het volgende:
Gaan de bronze morale squad kaartjes voor een beetje weg of gar nicht?
google firstrowsportsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand nog een linkje voor de wedstrijd?
Gewoon als je een item op een speler doet toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef n0ir het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel % bonus ik in totaal heb door staff? Geen zin om te tellen.
Doen alsof je een kaartje wil toepassen, dan staat het er.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef n0ir het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel % bonus ik in totaal heb door staff? Geen zin om te tellen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als je een item op een speler doet toch?
oo siekie hoor nooit opgevallenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doen alsof je een kaartje wil toepassen, dan staat het er.
Ik speel niet meer vanavond. Traden ook niet. Even kijken wat ik aanmoet met zoveel vrije tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb nog geen vastlopers gehad, zal wel weer PS3 exclusive zijn.
Ik moest zo'n code invoeren op PSN om het te downloaden. Ultimate Bug en Glitch pack heet het geloof ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb wel 1 van de eerste PS3s. Misschien daarom? Zou raar zijn maar wel kutquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus wat een hoop vrije tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen van kwart voor 2 tot 4 college, rest van de week vrijmaar moet wel met projectgroepje een ondernemer interviewen
ik doe toch geen fucking Journalistiek, hbo
Idd, alleen journalisten hebben iets aan interviewsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen van kwart voor 2 tot 4 college, rest van de week vrijmaar moet wel met projectgroepje een ondernemer interviewen
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, alleen journalisten hebben iets aan interviews![]()
![]()
![]()
Een ondernemer is echt fucking moeilijk te vinden hoor!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha ja, ik moet eigenlijk werk zoeken maar dit bevalt mij welquote:
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Benzema.Godschristus wat is die gast goed in 13.
Ja joh, ik ga lekker ondernemers over hun bedrijf interviewen omdat dat past bij familie rechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
![]()
uniquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa eindelijk gewonnen. Direct een hattrick van mijn pro
Ik speel ook 9/10 x tegen een BPL team. Dan heb je 2 opties, of spelers met vleugelspitsen dan heb je Sturridge Valencia Young en/of Hoilett, of met 2 spitsen en Nasri, Mata of David Silva erachterquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.
Vrijetrap 40 meter , verdedigers mee naar vorenquote:
H2H en Clubs (laatste zelf ondervonden) lopen regelmatig vast.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 van de eerste PS3s. Misschien daarom? Zou raar zijn maar wel kut
Ik heb een abbonement op Defoequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel ook 9/10 x tegen een BPL team. Dan heb je 2 opties, of spelers met vleugelspitsen dan heb je Sturridge Valencia Young en/of Hoilett, of met 2 spitsen en Nasri, Mata of David Silva erachter
ik fix het zelf wel weer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie dmt een sopcast link? Bij M&M hoor ik alleen maar geluid door mijn linkerspeaker
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde eerst Journalistiek doen maar bedacht toen, interviewsmaarja, elke lol_hbo opleiding heeft er last van. Nog even doorbikkelen en volgend jaar uni.
Gewoon een beetje van beiden! Ik heb zelf nu ook een mooie hybrid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.
Journalistiek, yeah right. Met je spelvauten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde eerst Journalistiek doen maar bedacht toen, interviewsmaarja, elke lol_hbo opleiding heeft er last van. Nog even doorbikkelen en volgend jaar uni.
Ja want jij weet wat ze doen met rechten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Je meent het nog serieus ook.
Wees maar niet bang, op de Uni krijg je nog veel meer interviewtrainingen
Jij denkt niet dat een rechtenstudent aan informatie moet kunnen komen uit een gesprek?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want jij weet wat ze doen met rechten?ga toch weg man met je ecnomie studie. Ik ken meerdere die Rechten doen aan de RUG en dat is echt geen interview troep.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat interviews achterlijk zijn en vooral interviews met ondernemersquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat een rechtenstudent aan informatie moet kunnen komen uit een gesprek?
Ach laat ook maar, Gij wit ut wir bitter
dan stort het dak in #mathijsgrappenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
vandermar op de uni.![]()
Ik vind het nog steeds een goede garp.
Dat heb je nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
SLB is op de uni trouwens nog erger he vandermar
Tis goed, school is gewoon bezigheidstherapie, je hebt heul niets aan alles wat ze je daar leren, is allemaal voor de grapquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat interviews achterlijk zijn en vooral interviews met ondernemerseen advocaat moet informatie winnen ja.
jawel, het heeft alleen een andere naam.quote:
hbo wel jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis goed, school is gewoon bezigheidstherapie, je hebt heul niets aan alles wat ze je daar leren, is allemaal voor de grap
Nee dat is overal behalve bij rechten jeweet zelluf, vdm heeft matties die hem dat vertellen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel, het heeft alleen een andere naam.
Dat is blijkbaar jouw niveau, anders had je middelbaar je er niet naartoe gestuurdquote:
Haha nee inderdaad, je hebt groot gelijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar jouw niveau, anders had je middelbaar je er niet naartoe gestuurd
de kantine man die ook worstenbroodjes verkoopt op de uni zeker.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat is overal behalve bij rechten jeweet zelluf, vdm heeft matties die hem dat vertellen.
Navas niet gebruikt maar Sanches is baas met L2 vast kap je iedereen uit en weer verder rennenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand Sanchez en Navas al gebruikt? Zo ja, wie is fijner?
Ik twijfel tussen die 2
omdat ze rareziekteslecht zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef rareziekte het volgende:
Waarom missen sommige spelers intikkertjes?
Benieuwd of ie zijn P haalt en er überhaupt heen kan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
Geen zin zonder fouten kunnen schrijven, nul komma nul verantwoordelijkheidsgevoel voor wat dan ook bevatten en dan in elk gesprek melden dat je wel even lol_hbo doet en kiest voor de uni.Steefje..
Wel grappig dat ik, een derdejaars zonder propedeuse, dit zeg. Maar goed. Ik meld ook niet elke dag dat mijn opleiding een lol_hbo is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Benieuwd of ie zijn P haalt en er überhaupt heen kan.
Dat vraagt Eriksen zich nu ook afquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef rareziekte het volgende:
Waarom missen sommige spelers intikkertjes?
Niet verplicht daar, om het in max 2 jaar te halen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik, een derdejaars zonder propedeuse, dit zeg. Maar goed. Ik meld ook niet elke dag dat mijn opleiding een lol_hbo is.
Naja dat kan toch? Kan toch dat je een of 2 vakjes hebt waar je echt moeite mee hebt of een ander probleem mee had? Zolang je opleiding het toestaat is dat geen probleem, zo zit het bij mij op de Uni nu ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik, een derdejaars zonder propedeuse, dit zeg. Maar goed. Ik meld ook niet elke dag dat mijn opleiding een lol_hbo is.
Jawel. Maar ik ben een uitzondering.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet verplicht daar, om het in max 2 jaar te halen?
Autist puur sangquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben een uitzondering.
Je roept het over jezelf af door je eindeloze geklaag, domme opmerkingen en taalfouten overal. Niet huilen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
Ach, op alle rechts vakken hoger dan een 7 en dat zonder enige moeite. Iemand die altijd keurige projecten en portfolio's aflevert.
Mooi dat mensen een beeld kunnen vormen door middel van hoe iemand zich hier gedraagt.
Door privé omstandigheden heb ik mijn P niet gehaald, shit happens.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
Mooi dat mensen een beeld kunnen vormen door middel van hoe iemand zich hier gedraagt.
Ronaldo's FK accuracy daardoor dit jaar op Fifaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Ronaldo met z'n aanloop die nooit werkt![]()
Messi
Ja hij was iig niet onhoudbaar iddquote:
Wat een achterlijk standpunt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Waar de fuck gaat het over... hbo is te simpel en het niveau slaat nergens op. Volgens mij weet iedereen dat wel. Natuurlijk zijn er een aantal hbo opleidingen waar je daadwerkelijk iets leert maar over het algemeen stelt het gewoon weinig voor...
quote:
Hbo is gewoon kut en zit vol met gespuis. Ik heb mijn middelbare school verneukt, toen vond ik het leuk omdat ik de tijd van mijn leven had, nu heb ik spijt. Ik kan veel beter en dat laat ik op het hbo zien. Zonder mijn best te doen haal ik aardige cijfers, altijd een 7 of hoger op de vakken na die ik niet gehaald heb maar zoals ik eerder al zei is dat een privé zaak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je roept het over jezelf af door je eindeloze geklaag, domme opmerkingen en taalfouten overal. Niet huilen.
IF RONALDOquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef dion_v_k het volgende:
IF MESSI![]()
Daardoor gaat zijn NIF in ieder geval wat dalen
Misschien komen ze allebei in TOTWquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IF RONALDO![]()
Daardoor gaat zijn NIF in ieder geval wat dalen
HBO is pauper omdat de meeste mongolen op het MBO die doorstromen daarvoor zorgen ( je hebt mensen die werken en niet dom zijn maar daar zijn er maar weinig van), dus het niveau is aangepast met nadruk op het middelbare school stelsel, veel vakken en meer verplichting dan WO.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een achterlijk standpunt.Echt. Voor jou is het misschien te simpel, maar dat betekent niet dat je kunt generaliseren en je mening te zien als feit. Als jij aan een vmbo'er vraagt of hij een tentamen maakt op hbo-niveau, wordt dat echt niets. Tenminste, minder.
[..]Zei hij het weer?
Zonder je best te doen? Wat heb je dan op de middelbare school gedaan? Dat was pas lol niveau, als je dat al vindt van het hbo. Zelfs VWO stelt geen bal voor, heb ik echt helemaal niets voor hoeven doen. Als ik dan zie wat dat vergeleken is met hbo studies van vrienden van mij, is dat toch echt wel een niveau hoger dan VWO op de middelbaar, waar jij dus blijkbaar al moeite mee hebt gehad zonder iets te doen. Want zonder iets te doen en met 3x in de week uitgaan heb ik mijn VWO bijna cum laude gehaaldquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hbo is gewoon kut en zit vol met gespuis. Ik heb mijn middelbare school verneukt, toen vond ik het leuk omdat ik de tijd van mijn leven had, nu heb ik spijt. Ik kan veel beter en dat laat ik op het hbo zien. Zonder mijn best te doen haal ik aardige cijfers, altijd een 7 of hoger op de vakken na die ik niet gehaald heb maar zoals ik eerder al zei is dat een privé zaak.
Ditquote:
Een groot deel van het hbo zijn meelifters die het moeten hebben van de studenten die wel iets willen leren daar. Ik raad het iedereen af die iets wil leren om naar het hbo te gaan. Ga mbo of uni doen. Hbo is het slechte van beide werelden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
HBO is pauper omdat dat meeste mongolen op het MBO die doorstromen daarvoor zorgen ( je hebt mensen die werken en niet dom zijn maar daar zijn er maar weinig van), dus het niveau is aangepast met nadruk op het middelbare school stelsel, veel vakken en meer verplichting dan WO.
Ga werken en volg een deeltijd HBO opleiding, nog beter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een groot deel van het hbo zijn meelifters die het moeten hebben van de studenten die wel iets willen leren daar. Ik raad het iedereen af die iets wil leren om naar het hbo te gaan. Ga mbo of uni doen. Hbo is het slechte van beide werelden.
Heb je VWO gedaan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een groot deel van het hbo zijn meelifters die het moeten hebben van de studenten die wel iets willen leren daar. Ik raad het iedereen af die iets wil leren om naar het hbo te gaan. Ga mbo of uni doen. Hbo is het slechte van beide werelden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste spreek je VDM aan over zijn opmerking over het HBO en nu doe je het zelf over het VWOquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zonder je best te doen? Wat heb je dan op de middelbare school gedaan? Dat was pas lol niveau, als je dat al vindt van het hbo. Zelfs VWO stelt geen bal voor, heb ik echt helemaal niets voor hoeven doen. Als ik dan zie wat dat vergeleken is met hbo studies van vrienden van mij, is dat toch echt wel een niveau hoger dan VWO op de middelbaar, waar jij dus blijkbaar al moeite mee hebt gehad zonder iets te doen. Want zonder iets te doen en met 3x in de week uitgaan heb ik mijn VWO bijna cum laude gehaald
kan je dit voortaan gelijk na al je posts doen?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb geen ene flikker gedaan, stelselmatig gespijbeld, lekker recalcitrant zijn. Blowtje tijdens school, kroegje pakken tijdens de les, nooit voor een toets leren. Ik heb 4 jaar nog enigzins iets voor school gedaan, die 4 jaar ben ik vlekkeloos doorlopen. Toen ik 16 werd begon de pret. Toen heb ik VAVO gedaan op mijn 19e en dat was achterlijk makkelijk. Vrijwel geen boek ingekeken en de examens met gemiddeld een 7,4 gehaald.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zonder je best te doen? Wat heb je dan op de middelbare school gedaan? Dat was pas lol niveau, als je dat al vindt van het hbo. Zelfs VWO stelt geen bal voor, heb ik echt helemaal niets voor hoeven doen. Als ik dan zie wat dat vergeleken is met hbo studies van vrienden van mij, is dat toch echt wel een niveau hoger dan VWO op de middelbaar, waar jij dus blijkbaar al moeite mee hebt gehad zonder iets te doen. Want zonder iets te doen en met 3x in de week uitgaan heb ik mijn VWO bijna cum laude gehaald
Precies, ik ken genoeg mensen die ook denigrerend kijken naar het niveau van HBO en die het zelf doen.Het is een tussenstop waarin je of het niveau niet aankunt en MBO moet doen of naar Unie doorstroomt en daar hard moet werken. Het geeft je een inzicht in 2 studievormen door praktijk te mengen met veel stof.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, 6 jaar lang.quote:
Gewoon interne opleiding bij de Mac en genoeg tijd voor fifaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
Nou en ik wou in februari nog beginnen... Laat dan maar.
Jij weet half niet waarover je praat, je zit pas 5 weken op de uni. Hoe kan jij een mening over het hbo vormen?quote:
Oewww dat lijkt me wel chillquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon interne opleiding bij de Mac en genoeg tijd voor fifa
Hij deed eerst iets anders, dit is dus niet waar!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet half niet waarover je praat, je zit pas 5 weken op de uni. Hoe kan jij een mening over het hbo vormen?
Ja weet ik veel, ik dacht dat hij gewoon op eerste jaar uni zat na middelbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij deed eerst iets anders, dit is dus niet waar!
Leg je een keer een komkommer verkeerd op een burger en kan je je spullen pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
Jullie moeten ook allemaal bij de mac gaan werken. Geen gezeik, geen scripties, geen tentamens maar wel gratis kipnuggets
Nee, want ik spreek voor mezelf, en trek een vergelijk met enkel hem om de verhalen die hij vertelt.. Ik snap heel goed dat VWO voor heel veel mensen helemaal niet a walk in the park was zoals voor mij, maar wanneer hij het heeft over lol_hbo en dat hij daar alleen maar zit omdat hij zijn middelbaar heeft verneukt, pak ik hem daarop terug dat het niveau van VWO echt nog wel een stapje lager is dan van een fatsoenlijke hbo opleiding, zoals een hoop vrienden van mij volgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste spreek je VDM aan over zijn opmerking over het HBO en nu doe je het zelf over het VWO?
Ja, heb hem net gekocht wat een fucking baas is dat zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Cazorla? Speelt hij net zo bazig als zijn stats er uit zien?
Niemand?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef leoon. het volgende:
Weet iemand onderzoeksmethoden voor een concurrentieanalyse?
Ik heb hem in mijn team. Heerlijke passes, 4 star skills en 5 star weak foot, hij speelt heerlijk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Cazorla? Speelt hij net zo bazig als zijn stats er uit zien?
Gast, ik zit al meer dan 2 jaar op de uniquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet half niet waarover je praat, je zit pas 5 weken op de uni. Hoe kan jij een mening over het hbo vormen?
Middelbare school is totaal niet te vergelijken met een vervolgopleiding. Als er iets nog achterlijker is dan het hbo....quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, want ik spreek voor mezelf, en trek een vergelijk met enkel hem om de verhalen die hij vertelt.. Ik snap heel goed dat VWO voor heel veel mensen helemaal niet a walk in the park was zoals voor mij, maar wanneer hij het heeft over lol_hbo en dat hij daar alleen maar zit omdat hij zijn middelbaar heeft verneukt, pak ik hem daarop terug dat het niveau van VWO echt nog wel een stapje lager is dan van een fatsoenlijke hbo opleiding, zoals een hoop vrienden van mij volgen.
Wat mijn punt was, was dat je niet kan generaliseren dat een opleiding of zelfs een heel opleidingsniveau nergens op slaat puur omdat je er zelf blijkbaar makkelijk doorheen loopt of slechte ervaringen mee hebt vanuit jouw studie. En dat je er mensen best mee kan kwetsen door steeds over lol_hbo te spreken. Mocht ik dat met bovenstaande post over VWO hebben gedaan, dan bied ik daar mijn excuses voor, was meer met een knipoog bedoelt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Net hoe je het interpreteert, niet dat het mij wat uit maakt verderquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, want ik spreek voor mezelf, en trek een vergelijk met enkel hem om de verhalen die hij vertelt.. Ik snap heel goed dat VWO voor heel veel mensen helemaal niet a walk in the park was zoals voor mij, maar wanneer hij het heeft over lol_hbo en dat hij daar alleen maar zit omdat hij zijn middelbaar heeft verneukt, pak ik hem daarop terug dat het niveau van VWO echt nog wel een stapje lager is dan van een fatsoenlijke hbo opleiding, zoals een hoop vrienden van mij volgen.
Wat mijn punt was, was dat je niet kan generaliseren dat een opleiding of zelfs een heel opleidingsniveau nergens op slaat puur omdat je er zelf blijkbaar makkelijk doorheen loopt of slechte ervaringen mee hebt vanuit jouw studie. En dat je er mensen best mee kan kwetsen door steeds over lol_hbo te spreken. Mocht ik dat met bovenstaande post over VWO hebben gedaan, dan bied ik daar mijn excuses voor, was meer met een knipoog bedoelt.
En je zit nu in het 1e jaar van een opleiding? Misschien kan je het wel niet aan en moet je maar hbo doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gast, ik zit al meer dan 2 jaar op de uni
Naja het was dus een vergelijking getrokken uit het feit dat je het hbo als lol_hbo zou interpeteren. Zo was het dus iig bedoeltquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Net hoe je het interpreteert, niet dat het mij wat uit maakt verder
Vind het VWO wel chill alleen beetje saai.
Model van Porter? Zeskrachtenmodel ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef leoon. het volgende:
Weet iemand onderzoeksmethoden voor een concurrentieanalyse?
Dat wist ik niet sorryquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry dat is geen onderdeel van mijn opleiding bij de Mac.
Mooi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ja, heb hem net gekocht wat een fucking baas is dat zeg
Ja vijfkrachten model van porter. Maar is dat wel een methode en niet iets wat je gebruikt voor de methode?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Model van Porter? Zeskrachtenmodel ofzo?
Ja want een technische opleiding is exact hetzelfde als een economische. En volgens mijn docenten had ik al genoeg vrijstellingen moeten hebben om mijn BSA nu al te hebben, maar omdat men in Tilburg werkt met 10 vakken per jaar ipv 20, en dus 2x zoveel studiepunten per vak, mag dat niet omdat ECTS niet te vermeerderen zijn, ondanks dat het exact dezelfde stof kan betreffen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
En je zit nu in het 1e jaar van een opleiding? Misschien kan je het wel niet aan en moet je maar hbo doen.
Nee gewoon GekkeGerritquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb trouwens havo gedaan en doe nu hbo. Ben ik nu ook lol_gerrit?
Als ik het me goed herinner is het een methode die gebruikt kan worden voor o.a. SWOT-analyses en dergelijke. Denk dat zo'n analyse al een stap is m.b.t. een concurrentieanalyse. Maar verder dan dat kom ik nu ook even niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja vijfkrachten model van porter. Maar is dat wel een methode en niet iets wat je gebruikt voor de methode?
hier ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
door jullie kutgezeik is mn stream vastgelopen
Bij mij ook dus ik hou er gauw mee opquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
door jullie kutgezeik is mn stream vastgelopen
Ik huil.twitter:MoanaLoveeyou twitterde op zondag 07-10-2012 om 19:24:02waarom moeten mijn ouders nou gescheiden zijn . waarom moetten hun nou nu ruze krijgen #tisnietmeerleuk ! reageer retweet
Je was me 40 seconden (en vier postsquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ibra 2 doelpunten! Dat wordt nog een mooi TOTW.
Ik weet niet waar je dit allemaal vandaan haalt. Ik zeg alleen dat het niveau van hbo gewoon te laag is. Ik heb op mijn opleiding veel met buitelandse studenten samengewerkt en die bevestigen dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een achterlijk standpunt.Echt. Voor jou is het misschien te simpel, maar dat betekent niet dat je kunt generaliseren en je mening te zien als feit. Als jij aan een vmbo'er vraagt of hij een tentamen maakt op hbo-niveau, wordt dat echt niets. Tenminste, minder.
[..]Zei hij het weer?
Zielig verhaal ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik huil.twitter:MoanaLoveeyou twitterde op zondag 07-10-2012 om 19:24:02waarom moeten mijn ouders nou gescheiden zijn . waarom moetten hun nou nu ruze krijgen #tisnietmeerleuk ! reageer retweet
Haha, garpig man als iemand een rotperiode hebt...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Zie je wat voor invloed een scheiding op een kind kan hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
ik kon anders ook nog normaal typen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zie je wat voor invloed een scheiding op een kind kan hebben
Waar ik dit vandaan haal? Je zegt letterlijk: "hbo is te simpel en het niveau slaat nergens op." Daar heb ik het vandaan. Zoiets noemt men generaliseren. Snappez-vous?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit allemaal vandaan haalt. Ik zeg alleen dat het niveau van hbo gewoon te laag is. Ik heb op mijn opleiding veel met buitelandse studenten samengewerkt en die bevestigen dit.
Denken dat dat een serieuze reactie wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kon anders ook nog normaal typen hoordenken dat invloeden van buitenaf effect hebben op je grammatica
Heb je een retweet gedaan waarin je haar op d'r spelfouten wijst?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
dus ik heb ervaring met grammatica na een scheiding
ja ik dus ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denken dat dat een serieuze reactie wasMijn ouders zijn btw ook gescheiden dus ik heb ervaring met grammatica na een scheiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |