Ik heb wel 1 van de eerste PS3s. Misschien daarom? Zou raar zijn maar wel kutquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb nog geen vastlopers gehad, zal wel weer PS3 exclusive zijn.
jezus wat een hoop vrije tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen van kwart voor 2 tot 4 college, rest van de week vrijmaar moet wel met projectgroepje een ondernemer interviewen
ik doe toch geen fucking Journalistiek, hbo
Idd, alleen journalisten hebben iets aan interviewsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen van kwart voor 2 tot 4 college, rest van de week vrijmaar moet wel met projectgroepje een ondernemer interviewen
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, alleen journalisten hebben iets aan interviews![]()
![]()
![]()
Een ondernemer is echt fucking moeilijk te vinden hoor!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha ja, ik moet eigenlijk werk zoeken maar dit bevalt mij welquote:
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Benzema.Godschristus wat is die gast goed in 13.
Ja joh, ik ga lekker ondernemers over hun bedrijf interviewen omdat dat past bij familie rechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
![]()
uniquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa eindelijk gewonnen. Direct een hattrick van mijn pro
Ik speel ook 9/10 x tegen een BPL team. Dan heb je 2 opties, of spelers met vleugelspitsen dan heb je Sturridge Valencia Young en/of Hoilett, of met 2 spitsen en Nasri, Mata of David Silva erachterquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.
Vrijetrap 40 meter , verdedigers mee naar vorenquote:
H2H en Clubs (laatste zelf ondervonden) lopen regelmatig vast.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 van de eerste PS3s. Misschien daarom? Zou raar zijn maar wel kut
Ik heb een abbonement op Defoequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel ook 9/10 x tegen een BPL team. Dan heb je 2 opties, of spelers met vleugelspitsen dan heb je Sturridge Valencia Young en/of Hoilett, of met 2 spitsen en Nasri, Mata of David Silva erachter
ik fix het zelf wel weer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie dmt een sopcast link? Bij M&M hoor ik alleen maar geluid door mijn linkerspeaker
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde eerst Journalistiek doen maar bedacht toen, interviewsmaarja, elke lol_hbo opleiding heeft er last van. Nog even doorbikkelen en volgend jaar uni.
Gewoon een beetje van beiden! Ik heb zelf nu ook een mooie hybrid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.
Journalistiek, yeah right. Met je spelvauten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde eerst Journalistiek doen maar bedacht toen, interviewsmaarja, elke lol_hbo opleiding heeft er last van. Nog even doorbikkelen en volgend jaar uni.
Ja want jij weet wat ze doen met rechten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Je meent het nog serieus ook.
Wees maar niet bang, op de Uni krijg je nog veel meer interviewtrainingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |