3 keer links is 3 keer links.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef leoon. het volgende:
Gaan de bronze morale squad kaartjes voor een beetje weg of gar nicht?
google firstrowsportsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand nog een linkje voor de wedstrijd?
Gewoon als je een item op een speler doet toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef n0ir het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel % bonus ik in totaal heb door staff? Geen zin om te tellen.
Doen alsof je een kaartje wil toepassen, dan staat het er.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef n0ir het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel % bonus ik in totaal heb door staff? Geen zin om te tellen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als je een item op een speler doet toch?
oo siekie hoor nooit opgevallenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doen alsof je een kaartje wil toepassen, dan staat het er.
Ik speel niet meer vanavond. Traden ook niet. Even kijken wat ik aanmoet met zoveel vrije tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb nog geen vastlopers gehad, zal wel weer PS3 exclusive zijn.
Ik moest zo'n code invoeren op PSN om het te downloaden. Ultimate Bug en Glitch pack heet het geloof ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb wel 1 van de eerste PS3s. Misschien daarom? Zou raar zijn maar wel kutquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus wat een hoop vrije tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen van kwart voor 2 tot 4 college, rest van de week vrijmaar moet wel met projectgroepje een ondernemer interviewen
ik doe toch geen fucking Journalistiek, hbo
Idd, alleen journalisten hebben iets aan interviewsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen van kwart voor 2 tot 4 college, rest van de week vrijmaar moet wel met projectgroepje een ondernemer interviewen
ik doe toch geen fucking Journalistiek, hbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |