PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Leuk team.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad
Jammer van die RM, al zijn de stats ook niet heel slecht.
Ik ben het net aan het downloaden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die ook Sopcast op Mac gebruikt? Hoe moet ik daar op een kanaal zoeken?
Deja vuquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuk team.![]()
Probeer alleen een andere formatie man. Zeker op silverniveau is ook gewoon prima met 4222 en 4321 te spelen, zeker met jou fifaskills.
Ik heb deze 3 teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KAN DAT?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die ook Sopcast op Mac gebruikt? Hoe moet ik daar op een kanaal zoeken?
Wat is dit voor programma? torrentstreams?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef wieisboos het volgende:
Haha paupers met hun sopcast
[ afbeelding ]
sport1.nlquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is dit voor programma? torrentstreams?
Sport1 stream.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat is dit voor programma? torrentstreams?
ik zie een verbandquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef Fuszy het volgende:
fuck barca en real. Is toch geen zak aan. Ik ga weer verder met verliezen
daar gaat m'n plan danquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Ervaren jullie het niveau in tournaments ook als hoger dan in division 1? Kan misschien zijn omdat ik het toernooi met mijn reserveteam speel, maar verlies echt met grote cijfers in toernooien, terwijl ik de potjes in divisie 1 weer vaak ruim win.
Ik verloor in divisie 5 alles en in divisie 1 ongeveer de helft, toen ik nog met golds speelde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Ervaren jullie het niveau in tournaments ook als hoger dan in division 1? Kan misschien zijn omdat ik het toernooi met mijn reserveteam speel, maar verlies echt met grote cijfers in toernooien, terwijl ik de potjes in divisie 1 weer vaak ruim win.
Nice!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit kwaliteit streamen.
Welk kanaal is dit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
in divisions speel je niet altijd tegen je eigen divisielevel he, dat verklaart het misschien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Paupers met hun Sport 1 streamsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
Daar betaal je dan godverdomme 13 euro voor[ afbeelding ]
Je krijgt er wel Sierd humor voor terug.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
Sierd De Vosquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je krijgt er wel Sierd humor voor terug.
Blijkt sopcast zo pauper nog nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
Ow? Dat heb ik dus altijd gedachtquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in divisions speel je niet altijd tegen je eigen divisielevel he, dat verklaart het misschien.
Jammer dat het russisch commentaar is isn't it?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon die plugin downloaden, misschien dat die gozer die dan toegang krijgt tot je pc het fixt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je doen tegen die error dat hij geen verbinding krijgt met sopcast server? Krijg ik al hele week?
Kun je niks tegen doen, ik heb het een maand gehad ofzo!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je doen tegen die error dat hij geen verbinding krijgt met sopcast server? Krijg ik al hele week?
Had ik ook last van. Weet niet wat ik deed omhet weer aan de praaat te krijgen. Maar hij deed het weer voor de wedstrijd van Ajax begonquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon die plugin downloaden, misschien dat die gozer die dan toegang krijgt tot je pc het fixt.
nee ik had het ook, werkte vanzelf weer zonder dat ik iets hoefde te doen. vage shit.
Oke, dan wacht ik wel gewoon afquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Weet niet wat ik deed omhet weer aan de praaat te krijgen. Maar hij deed het weer voor de wedstrijd van Ajax begon
Dit heb ik ook, sopcasat doet het nu alleen via de webbrowser.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Oke, dan wacht ik wel gewoon afHeb sopcast opnieuw geinstalleerd maar dat heeft dus ook niet gewerkt.
Is naar mijn idee redelijk hetzelfde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
Dat bepaal jij hahahhahahahquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee dat is 4. Was goed maar geen 5 waard
Ja mijn sopcast werkte niet dus ik had er geen zin meer in. Heb er weer een puntje bijquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zie een verband
[..]
daar gaat m'n plan dan![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zonde ja. Barca komt toch wel weer terug.
Iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel bazig dat CR7 en Messi allebei scoren. Echt een wedstrijd op zich, tussen die 2.
Pepe zag er net bij die goal van Messi ook niet echt goed uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
RM gaat toch wel winnen, de verdediging van Barca
wie staan er nu CB bij Barca eigenlijk? Mascherano en Busquets ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pepe zag er net bij die goal van Messi ook niet echt goed uit.
Adriano en Mascheranoquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie staan er nu CB bij Barca eigenlijk? Mascherano en Busquets ofzo?
?quote:
Mijn sopcast doet het niet dus moet het met Engels commentaar doen.quote:
Maar wel HD?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn sopcast doet het niet dus moet het met Engels commentaar doen.
Of Kaka ( het liefst allebeiquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Fifut het volgende:
Waar de fuck is die Adebayor mee bezig? Ik hoop dat hij er veel geld voor heeft gehad.
pffquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Fifut het volgende:
Waar de fuck is die Adebayor mee bezig? Ik hoop dat hij er veel geld voor heeft gehad.
150/200quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef leoon. het volgende:
Gaan de bronze morale squad kaartjes voor een beetje weg of gar nicht?
3 keer links is 3 keer links.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:38 schreef leoon. het volgende:
Gaan de bronze morale squad kaartjes voor een beetje weg of gar nicht?
google firstrowsportsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand nog een linkje voor de wedstrijd?
Gewoon als je een item op een speler doet toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef n0ir het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel % bonus ik in totaal heb door staff? Geen zin om te tellen.
Doen alsof je een kaartje wil toepassen, dan staat het er.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef n0ir het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel % bonus ik in totaal heb door staff? Geen zin om te tellen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon als je een item op een speler doet toch?
oo siekie hoor nooit opgevallenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doen alsof je een kaartje wil toepassen, dan staat het er.
Ik speel niet meer vanavond. Traden ook niet. Even kijken wat ik aanmoet met zoveel vrije tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb nog geen vastlopers gehad, zal wel weer PS3 exclusive zijn.
Ik moest zo'n code invoeren op PSN om het te downloaden. Ultimate Bug en Glitch pack heet het geloof ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb wel 1 van de eerste PS3s. Misschien daarom? Zou raar zijn maar wel kutquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus wat een hoop vrije tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen van kwart voor 2 tot 4 college, rest van de week vrijmaar moet wel met projectgroepje een ondernemer interviewen
ik doe toch geen fucking Journalistiek, hbo
Idd, alleen journalisten hebben iets aan interviewsquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen van kwart voor 2 tot 4 college, rest van de week vrijmaar moet wel met projectgroepje een ondernemer interviewen
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, alleen journalisten hebben iets aan interviews![]()
![]()
![]()
Een ondernemer is echt fucking moeilijk te vinden hoor!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha ja, ik moet eigenlijk werk zoeken maar dit bevalt mij welquote:
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Benzema.Godschristus wat is die gast goed in 13.
Ja joh, ik ga lekker ondernemers over hun bedrijf interviewen omdat dat past bij familie rechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
![]()
uniquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa eindelijk gewonnen. Direct een hattrick van mijn pro
Ik speel ook 9/10 x tegen een BPL team. Dan heb je 2 opties, of spelers met vleugelspitsen dan heb je Sturridge Valencia Young en/of Hoilett, of met 2 spitsen en Nasri, Mata of David Silva erachterquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.
Vrijetrap 40 meter , verdedigers mee naar vorenquote:
H2H en Clubs (laatste zelf ondervonden) lopen regelmatig vast.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 van de eerste PS3s. Misschien daarom? Zou raar zijn maar wel kut
Ik heb een abbonement op Defoequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel ook 9/10 x tegen een BPL team. Dan heb je 2 opties, of spelers met vleugelspitsen dan heb je Sturridge Valencia Young en/of Hoilett, of met 2 spitsen en Nasri, Mata of David Silva erachter
ik fix het zelf wel weer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie dmt een sopcast link? Bij M&M hoor ik alleen maar geluid door mijn linkerspeaker
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde eerst Journalistiek doen maar bedacht toen, interviewsmaarja, elke lol_hbo opleiding heeft er last van. Nog even doorbikkelen en volgend jaar uni.
Gewoon een beetje van beiden! Ik heb zelf nu ook een mooie hybrid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat ik een team rondom hem ga bouwen als ik m niet kwijtraak. Een Frans team o.i.d., want speel nu met mn BPL team alleen maar tegen andere BPL teams, de aardigheid raakt er snel vanaf zo.
Journalistiek, yeah right. Met je spelvauten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde eerst Journalistiek doen maar bedacht toen, interviewsmaarja, elke lol_hbo opleiding heeft er last van. Nog even doorbikkelen en volgend jaar uni.
Ja want jij weet wat ze doen met rechten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Je meent het nog serieus ook.
Wees maar niet bang, op de Uni krijg je nog veel meer interviewtrainingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |