Jij denkt niet dat een rechtenstudent aan informatie moet kunnen komen uit een gesprek?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want jij weet wat ze doen met rechten?ga toch weg man met je ecnomie studie. Ik ken meerdere die Rechten doen aan de RUG en dat is echt geen interview troep.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat interviews achterlijk zijn en vooral interviews met ondernemersquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat een rechtenstudent aan informatie moet kunnen komen uit een gesprek?
Ach laat ook maar, Gij wit ut wir bitter
dan stort het dak in #mathijsgrappenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
vandermar op de uni.![]()
Ik vind het nog steeds een goede garp.
Dat heb je nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
SLB is op de uni trouwens nog erger he vandermar
Tis goed, school is gewoon bezigheidstherapie, je hebt heul niets aan alles wat ze je daar leren, is allemaal voor de grapquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat interviews achterlijk zijn en vooral interviews met ondernemerseen advocaat moet informatie winnen ja.
jawel, het heeft alleen een andere naam.quote:
hbo wel jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis goed, school is gewoon bezigheidstherapie, je hebt heul niets aan alles wat ze je daar leren, is allemaal voor de grap
Nee dat is overal behalve bij rechten jeweet zelluf, vdm heeft matties die hem dat vertellen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel, het heeft alleen een andere naam.
Dat is blijkbaar jouw niveau, anders had je middelbaar je er niet naartoe gestuurdquote:
Haha nee inderdaad, je hebt groot gelijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar jouw niveau, anders had je middelbaar je er niet naartoe gestuurd
de kantine man die ook worstenbroodjes verkoopt op de uni zeker.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat is overal behalve bij rechten jeweet zelluf, vdm heeft matties die hem dat vertellen.
Navas niet gebruikt maar Sanches is baas met L2 vast kap je iedereen uit en weer verder rennenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand Sanchez en Navas al gebruikt? Zo ja, wie is fijner?
Ik twijfel tussen die 2
omdat ze rareziekteslecht zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef rareziekte het volgende:
Waarom missen sommige spelers intikkertjes?
Benieuwd of ie zijn P haalt en er überhaupt heen kan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
Geen zin zonder fouten kunnen schrijven, nul komma nul verantwoordelijkheidsgevoel voor wat dan ook bevatten en dan in elk gesprek melden dat je wel even lol_hbo doet en kiest voor de uni.Steefje..
Wel grappig dat ik, een derdejaars zonder propedeuse, dit zeg. Maar goed. Ik meld ook niet elke dag dat mijn opleiding een lol_hbo is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Benieuwd of ie zijn P haalt en er überhaupt heen kan.
Dat vraagt Eriksen zich nu ook afquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef rareziekte het volgende:
Waarom missen sommige spelers intikkertjes?
Niet verplicht daar, om het in max 2 jaar te halen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik, een derdejaars zonder propedeuse, dit zeg. Maar goed. Ik meld ook niet elke dag dat mijn opleiding een lol_hbo is.
Naja dat kan toch? Kan toch dat je een of 2 vakjes hebt waar je echt moeite mee hebt of een ander probleem mee had? Zolang je opleiding het toestaat is dat geen probleem, zo zit het bij mij op de Uni nu ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik, een derdejaars zonder propedeuse, dit zeg. Maar goed. Ik meld ook niet elke dag dat mijn opleiding een lol_hbo is.
Jawel. Maar ik ben een uitzondering.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet verplicht daar, om het in max 2 jaar te halen?
Autist puur sangquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben een uitzondering.
Je roept het over jezelf af door je eindeloze geklaag, domme opmerkingen en taalfouten overal. Niet huilen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
Ach, op alle rechts vakken hoger dan een 7 en dat zonder enige moeite. Iemand die altijd keurige projecten en portfolio's aflevert.
Mooi dat mensen een beeld kunnen vormen door middel van hoe iemand zich hier gedraagt.
Door privé omstandigheden heb ik mijn P niet gehaald, shit happens.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
Mooi dat mensen een beeld kunnen vormen door middel van hoe iemand zich hier gedraagt.
Ronaldo's FK accuracy daardoor dit jaar op Fifaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Ronaldo met z'n aanloop die nooit werkt![]()
Messi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |