Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
lekker offline op amateur grinden, jwz
Ik zou echt iemand anders dan Barzaghli nemen, hij is echt sleckt verdedigend.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
lekker offline op amateur grinden, jwz
Die heb ik gelijk gespeeld, liep maar wat aan te klooienquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.
maar... maaar hij heeft 86 defendingquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou echt iemand anders dan Barzaghli nemen, hij is echt sleckt verdedigend.
Hij maakt echt de domste fouten, en hij is ook echt sloomquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar... maaar hij heeft 86 defending
Die schwalbe van Bale
Ben nu al een week bezig met die seasons tegen de CPU zo ontzettend saaiquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.
hmm wie dan voor een laag budget...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij maakt echt de domste fouten, en hij is ook echt sloomZijn stats liegen gewoon
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef TBakkert het volgende:
ik heb nu al het hele weekend geen FUT gespeeld, ben ik nu een sukkeltje?
Ik heb het ook al een paar dagen niet aangeraaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef TBakkert het volgende:
ik heb nu al het hele weekend geen FUT gespeeld, ben ik nu een sukkeltje?
en nu mag ik niet meer, want TV is bezet door vaderquote:
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hmm wie dan voor een laag budget...
ja, maar ik vind wel dat ze dat VP-systeem compleet verneukt hebben op FIFA13.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een paar dagen niet aangeraakt
Offline met je pro een carriere beginnen vind ik stiekum wel luek
serieus 14kquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.
Maar Gamberini?
O, toen heb ik het niet gespeeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar ik vind wel dat ze dat VP-systeem compleet verneukt hebben op FIFA13.
Op FIFA12 en FIFA10 was dat echt gewoon leuk
Campagnaro is ook baas of Ogbonnaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.
Maar Gamberini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |