Doe mij maar alle FIFA soundtracks uit de geschiedenisquote:
Zet meestal gewoon lekker muziek op tijdens het voetbal. Een lekkere wedstrijd spelen met vette muziek geeft me een prettiger gevoel dan die 2 figuren die steeds hetzelfde roepen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds om hem op engels te zetten, dus dat ik heb ik nog niet kunnen aanhoren.
Maar Nederlands is zoals altijd weer dramatisch.
En dan bij elke goal KOEKOEK! Ik zou op den duur helemaal gek worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
Vergeet ook op Engels te zeggen en telkens zeiken als ik een schot van veraf maak: Ja die gaat er natuurlijk nooit in! En dan zit ie gewoon
Start een petitie dat Sierd de Vos het commentaar doet bij FIFA 14.
Sierdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
En dan bij elke goal KOEKOEK! Ik zou op den duur helemaal gek worden.
Dat betekent zaad in het Friesquote:
Netjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks voor de heads up
Precies op tijd, want ik heb fifa uitgespeeld
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog in m'n club. Held, anders was ik het vergetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag een Anya in een pack in 4-1-2-1-2, nu heb ik er 1 voor 1.5k in 4-3-3 en de laagste BIN is ineens 9k
4231 Argentijnen met Mexicanen hybrid. Go go go!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 300k en een goed team maar kan maar niet beslisen welke formatie en welke comp
Dyer en Sidney Sam zijn zwaar overpowered, zeker de fijnste wingers waarmee ik heb gespeeld tot nu toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef leoon. het volgende:
Jezus wat een kut avond, zit ik in divisie twee. Kom ik alleen maar Dyer's en Sessègnon's tegen heeeu lekker pacen.
Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
lekker offline op amateur grinden, jwz
Ik zou echt iemand anders dan Barzaghli nemen, hij is echt sleckt verdedigend.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
lekker offline op amateur grinden, jwz
Die heb ik gelijk gespeeld, liep maar wat aan te klooienquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.
maar... maaar hij heeft 86 defendingquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou echt iemand anders dan Barzaghli nemen, hij is echt sleckt verdedigend.
Hij maakt echt de domste fouten, en hij is ook echt sloomquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar... maaar hij heeft 86 defending
Die schwalbe van Bale
Ben nu al een week bezig met die seasons tegen de CPU zo ontzettend saaiquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Offline is echt zo fucking saai, heb nu 1 potje gedaan voor zo'n achievement maar meer ga ik er ook zeker niet doen.
hmm wie dan voor een laag budget...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij maakt echt de domste fouten, en hij is ook echt sloomZijn stats liegen gewoon
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef TBakkert het volgende:
ik heb nu al het hele weekend geen FUT gespeeld, ben ik nu een sukkeltje?
Ik heb het ook al een paar dagen niet aangeraaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef TBakkert het volgende:
ik heb nu al het hele weekend geen FUT gespeeld, ben ik nu een sukkeltje?
en nu mag ik niet meer, want TV is bezet door vaderquote:
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hmm wie dan voor een laag budget...
ja, maar ik vind wel dat ze dat VP-systeem compleet verneukt hebben op FIFA13.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een paar dagen niet aangeraakt
Offline met je pro een carriere beginnen vind ik stiekum wel luek
serieus 14kquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.
Maar Gamberini?
O, toen heb ik het niet gespeeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar ik vind wel dat ze dat VP-systeem compleet verneukt hebben op FIFA13.
Op FIFA12 en FIFA10 was dat echt gewoon leuk
Campagnaro is ook baas of Ogbonnaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Barzaghli kost ook gewoon 14k ofzo dus ook niet echt laag.
Maar Gamberini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |