Doe mij maar alle FIFA soundtracks uit de geschiedenisquote:
Zet meestal gewoon lekker muziek op tijdens het voetbal. Een lekkere wedstrijd spelen met vette muziek geeft me een prettiger gevoel dan die 2 figuren die steeds hetzelfde roepen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds om hem op engels te zetten, dus dat ik heb ik nog niet kunnen aanhoren.
Maar Nederlands is zoals altijd weer dramatisch.
En dan bij elke goal KOEKOEK! Ik zou op den duur helemaal gek worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
Vergeet ook op Engels te zeggen en telkens zeiken als ik een schot van veraf maak: Ja die gaat er natuurlijk nooit in! En dan zit ie gewoon
Start een petitie dat Sierd de Vos het commentaar doet bij FIFA 14.
Sierdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
En dan bij elke goal KOEKOEK! Ik zou op den duur helemaal gek worden.
Dat betekent zaad in het Friesquote:
Netjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thanks voor de heads up
Precies op tijd, want ik heb fifa uitgespeeld
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog in m'n club. Held, anders was ik het vergetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag een Anya in een pack in 4-1-2-1-2, nu heb ik er 1 voor 1.5k in 4-3-3 en de laagste BIN is ineens 9k
4231 Argentijnen met Mexicanen hybrid. Go go go!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 300k en een goed team maar kan maar niet beslisen welke formatie en welke comp
Dyer en Sidney Sam zijn zwaar overpowered, zeker de fijnste wingers waarmee ik heb gespeeld tot nu toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef leoon. het volgende:
Jezus wat een kut avond, zit ik in divisie twee. Kom ik alleen maar Dyer's en Sessègnon's tegen heeeu lekker pacen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |