PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
hahah echt ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist gewoon dat die TT zou komen.Ik wilde het nog posten.
Oke nou thnx! Dus zeg maar DESTEP, SWOT, concurrentieanalyse, porter 5 krachten model, 5p's en 7p's en dat soort dingen zijn dan waarschijnlijk methode's die ze vragen, hoop ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is het een methode die gebruikt kan worden voor o.a. SWOT-analyses en dergelijke. Denk dat zo'n analyse al een stap is m.b.t. een concurrentieanalyse. Maar verder dan dat kom ik nu ook even niet.
Iddquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
Vieze dikzak ik hoop dat je je P niet haalt.
Ik heb dan ook al een paar bier op. Maar als jij tevreden bent met het hbo niveau in Nederland dan heeft het ook weinig zin om daar over te discussiëren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar ik dit vandaan haal? Je zegt letterlijk: "hbo is te simpel en het niveau slaat nergens op." Daar heb ik het vandaan. Zoiets noemt men generaliseren. Snappez-vous?
Ik heb hem gehuurd met PSV in carrièrequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddWas wel van toegevoegde waarde geweest in de Eredivisie.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Marseille - PSG is een duel Gignac - Ibra (beide 2x gescoord), wie de derde maakt krijgt de IF?
Het is de avond van de spitsen dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Marseille - PSG is een duel Gignac - Ibra (beide 2x gescoord), wie de derde maakt krijgt de IF?
Ik hoop stiekem op een IF Bommel, zeker nu zoveel grotere spitsen dan Bony ook goed gepresteerd hebbenquote:
Ook niet als het tegen elkaar is?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef wieisboos het volgende:
Zowel Messi als Ronaldo en Ibra krijgen geen IF voor twee goals
Gelukkig wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik mis trouwens vreselijke TT's, en smerige plaatjes. Geluidssysteem zoek?
Als er al een PSV'er een IF krijgt, dan toch wel Lens ??quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een IF Bommel, zeker nu zoveel grotere spitsen dan Bony ook goed gepresteerd hebben
Ja maar die staat ook voorin, en van de eredivisie krijgt Bony die dan sowieso.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er al een PSV'er een IF krijgt, dan toch wel Lens ??
Bulotquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
IF Ibra, IF Ronaldo, IF Messi. Vul verder aan?
Ja zeker die knal van hem tegen nac was legendarischquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er al een PSV'er een IF krijgt, dan toch wel Lens ??
Die 2de goalquote:
Moeten het Chilenen zijn?quote:
WOW DANKJEWELquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
Undercutters![]()
[ afbeelding ]
Doe er je voordeel mee, 3k onder de waarde
quote:
Wil je helpen, vraag je daarom iets, krijg je zo'n reactiequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hartelijk bedankt voor de hulp.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hartelijk bedankt voor de hulp.
Je wilt dat iemand van hier hem koopt zodat die van jou de laagste BIN isquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is niet de mijne? Ik heb gewoon het geld ff niet
Nee, verkoopt vannacht sws wel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je wilt dat iemand van hier hem koopt zodat die van jouw de laagste BIN is
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef DutchSL het volgende:
Bocchetti-Italiaanse Juve CB-Gamberini/Chiellini
Op 9 chem kan het niet (tenminste niet iets fatsoenlijks) nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij kan het niet met Medel, of ik moet Maduro erin zetten
Ikquote:
Raepfacequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
http://futhead.com/fifa/players/6745/#.UHHeDk17JZk
Ziet er wel goed uit qua stats
Doe simpel, koop de mijne!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef DutchSL het volgende:
Wat een piemels die elke Cazorla boven de 20k tillen in de laatste seconden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik kon het niet laten toen ik de OP zag..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
IF Legear!
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1449779
Oud.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
IF Legear!
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1449779
Kom haten knul.quote:
Heb nu 3 teams compleet. BPL, Serie A en Bundesliga.quote:
Cheat0rquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb nu 3 teams compleet. BPL, Serie A en Bundesliga.
Ben nu bezig met BBVA en Ligue 1, daarna Eredivisie
Is geen haat, doet me gewoon denken aan vorig jaar toen ik hier de eerste week al meelas en dat iedereen al 100k had, en ik had moeite om 2k te behoudenquote:
Haterquote:
Ja komt vanzelf denk ik dan maarquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is geen haat, doet me gewoon denken aan vorig jaar toen ik hier de eerste week al meelas en dat iedereen al 100k had, en ik had moeite om 2k te behouden
quote:
Nondeju, goed gedaan dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Heb nog voor zon 70k vastzitten in de TP wat verkocht is
Don't you worry about a thing because every little thing is gonna be allrightquote:
Ja idd, als je ziet dat ik vorig jaar al die moeite moest doen en ik nu al 200k heb, is dat toch moedgevend voor jou?quote:
Die gaat voor 40k ofzo dacht ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Schweinsteiger in mijn pakje. Die levert wel wat op denk ik?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Schweinsteiger in mijn pakje. Die levert wel wat op denk ik?
Niet veel, enkel s'avonds.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je er aan per dag?
Echt he. Alleen maar van dat soort idioten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarom speelt iedereen met 5-2-1-2 opstelling
Zoveel in een paar uurtjes per dag?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet veel, enkel s'avonds.
Heb er niet zo heel veel tijd voor, en dat is maar goed ook![]()
Lekker aan het generaliseren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Waarom speelt iedereen met 5-2-1-2 opstelling
Als je die verkoopt, dan heb je meer coins dan ik hebquote:
Gewoon op spelers apart zoekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef 5M1L3 het volgende:
Hoe vinden jullie die lage bins, aangezien ce niet altijd tot 59th kan
Ja, misschien wel 14. Wie weetquote:
Kwaliteitquote:
Zet maar iets te koop in Fifa 12quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik krijg nog coins van toefjes
Van dat toernooi bij fifa 12 dat was ik vergeten. Waren er maar 1000 ofzo dus geeft niet
Ok staat eropquote:
Je had maar een paar k toch? Mooie opsteker dit danquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Kan sowieso 70k vragen voor Zwijn
Wel lekker in ieder geval
Nee aan spelersquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je had maar een paar k toch? Mooie opsteker dit danNiet uitgeven aan pakjes he
Ik kocht hem eergisteren voor 14kquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
Wanneer zou een goed moment zijn om IF Gibbs te verkopen? Nu stijgt ie niet zoveel meerBlijft al een week op 45k hangen
Tis bij mij weer weg hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:32 schreef DannyDeko het volgende:
Reus KOM EENS VAN MIJN WATCHLIST AF LULHANNES! EA
Alles is duurderquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef leoon. het volgende:
Zijn contracten in het weekend duurder ofzo?
Vandermar moet even zijn glazen bol pakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
Wanneer zou een goed moment zijn om IF Gibbs te verkopen? Nu stijgt ie niet zoveel meerBlijft al een week op 45k hangen
Als je de coins niet nodig hebt dan houd je hem, anders verkoop je hemquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef stoereboii het volgende:
Ja maar dan kan ik mss in een andere IF investerenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je de coins niet nodig hebt dan houd je hem, anders verkoop je hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |