PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
hahah echt ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist gewoon dat die TT zou komen.Ik wilde het nog posten.
Oke nou thnx! Dus zeg maar DESTEP, SWOT, concurrentieanalyse, porter 5 krachten model, 5p's en 7p's en dat soort dingen zijn dan waarschijnlijk methode's die ze vragen, hoop ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is het een methode die gebruikt kan worden voor o.a. SWOT-analyses en dergelijke. Denk dat zo'n analyse al een stap is m.b.t. een concurrentieanalyse. Maar verder dan dat kom ik nu ook even niet.
Iddquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
Vieze dikzak ik hoop dat je je P niet haalt.
Ik heb dan ook al een paar bier op. Maar als jij tevreden bent met het hbo niveau in Nederland dan heeft het ook weinig zin om daar over te discussiëren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waar ik dit vandaan haal? Je zegt letterlijk: "hbo is te simpel en het niveau slaat nergens op." Daar heb ik het vandaan. Zoiets noemt men generaliseren. Snappez-vous?
Ik heb hem gehuurd met PSV in carrièrequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddWas wel van toegevoegde waarde geweest in de Eredivisie.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Marseille - PSG is een duel Gignac - Ibra (beide 2x gescoord), wie de derde maakt krijgt de IF?
Het is de avond van de spitsen dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef DutchSL het volgende:
Marseille - PSG is een duel Gignac - Ibra (beide 2x gescoord), wie de derde maakt krijgt de IF?
Ik hoop stiekem op een IF Bommel, zeker nu zoveel grotere spitsen dan Bony ook goed gepresteerd hebbenquote:
Ook niet als het tegen elkaar is?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef wieisboos het volgende:
Zowel Messi als Ronaldo en Ibra krijgen geen IF voor twee goals
Gelukkig wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik mis trouwens vreselijke TT's, en smerige plaatjes. Geluidssysteem zoek?
Als er al een PSV'er een IF krijgt, dan toch wel Lens ??quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een IF Bommel, zeker nu zoveel grotere spitsen dan Bony ook goed gepresteerd hebben
Ja maar die staat ook voorin, en van de eredivisie krijgt Bony die dan sowieso.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er al een PSV'er een IF krijgt, dan toch wel Lens ??
Bulotquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef stoereboii het volgende:
IF Ibra, IF Ronaldo, IF Messi. Vul verder aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |