SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 06-10-2012 17:49:38 ]![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik vond MW2 ook hard en heb die dan ook veel gespeeld. Ik doelde eigenlijk op de meest bazige en dat was CoD 2. BO had ik 5 dagenlang hardcore gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt, op zombies na.If not now, then when.![]()
Ik dacht dat je gewoon geboren en getogen was in Zaandamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ekte roots uit Noord-Gestoord.
Haten op CoD trouwens?
![]()
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' thoughquote:.
Aaaight.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe deze in de OP pretty please:
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me bullshit. Bol zegt eind april en amazon en play.com hebben nog helemaal geen datum staanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' though.
[..]
Aaaight.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' though.
[..]
Aaaight.
deze auch![]()
Done.quote:Ik weet nog dat ik in april blij deed omdat het nog 'maar' 1 jaar duurde iddquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit. Bol zegt eind april en amazon en play.com hebben nog helemaal geen datum staan. Ik ga er ook maar van uit
.
![]()
Zij heeft zo'n vibo in haar punni doe je op afstand aan en uit kunt zetten?quote:If not now, then when.![]()
Ja, lijkt me wel grappig zo'n dingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n vibo in haar punni doe je op afstand aan en uit kunt zetten?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukgaan in groep 4 om dit.
[ afbeelding ]echt he
![]()
Gatverdamme zoete meukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukgaan in groep 4 om dit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTH: Badman Style! (Jamaican Gangnam Style Remix)
http://www.worldstarhipho(...)wshhlVt5ld1RwiNYrajk![]()
![]()
!
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon geboren en getogen was in Zaandam?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
toch triest mensen die andere mensen denken te kennen via internetDeathlift or Die.![]()
ja daar kan je echt hard op losgaan op stapquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga me nieteens in de rest verdiepen, muziek voor het plebs.
Dít is muziek.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
In het literair café vermaecken wij ons anders primaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja daar kan je echt hard op losgaan op stap.
Maar die krokobil is alleen chill omdat alle sloeries er ook los op gaan, maar het blijft kutmuziek imo. Doe mij maar een Pop That (Lil Wayne, Rick Ross, French Montana) of Bands A Make Her Dance (Juicy J) in da club.
![]()
Krokobil is ook niet vet, maar gewoon mixtape of liveset van hun is hard, dikke dub en allesquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het literair café vermaecken wij ons anders prima.
Maar die krokobil is alleen chill omdat alle sloeries er ook los op gaan, maar het blijft kutmuziek imo. Doe mij maar een Pop That (Lil Wayne, Rick Ross, French Montana) of Bands A Make Her Dance (Juicy J) in da club.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Is toch prachtig dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga me nieteens in de rest verdiepen, muziek voor het plebs.
Dít is muziek.
If not now, then when.![]()
Alleen een pollepel/slipper/riem? Lucky youquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt![]()
.
Heb het altijd wel uit m'n hoofd gelaten om extreme rottigheid uit te halen of crimineel gedrag oid omdat ik weet dat ze me bont en blauw zou smacken (en nogsteeds) met een pollepelel/slipper/riem![]()
.
Vroeger wel eens een corrigerende tik gehad, zoals een echte Surinaamse moeder betaamt.
Ik kreeg te maken met een bezem of een rvs pollepel. Er werd zo hard gemept dat er wel iedere 2 a 3 maanden een nieuwe bezem nodig was![]()
![]()
heb je leuk linkje?quote:
of kiek je sport 1?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
gogo Real
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hij kijkt sport 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
heb je leuk linkje?
of kiek je sport 1?.
Heeft toch een ban nu![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij kijkt sport 1.
Heeft toch een ban nu_! Faler.
![]()
Alsnog wegeditten en alsnog gebanned wordenquote:.
Wou bijna zeggen 'free etha', maar dan denkt Vas waarschijnlijk aan gratis drugsverstrekking.![]()
Om foto posten van 2 fucking grote schaamlippen die op rosbief lekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom heeft Choco eigenlijk een ban?![]()
Free etha free ethaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Beetje langdradig, wel leuk geschrevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, hier ga je van houden: http://www.marketingfacts(...)n-een-marketinghoer/
. Leest lekker weg in m'n pauze
. Artikel waar het op is gebaseerd ook gelezen?
http://www.marketingfacts.nl/berichten/marketeers-zijn-hoeren/
![]()
![]()
Die kwam hier vorige week ofzo toch al langs? Plaatsvervangde schaamte galore idd, toch moet ik 'm zienquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Negers, wie gaat ook plaatsvervangende schaamte voelen voor deze film:.
![]()
Uh, geen idee? Heb ik dan gemistquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kwam hier vorige week ofzo toch al langs? Plaatsvervangde schaamte galore idd, toch moet ik 'm zien.
Mja idd, alle cliches over negers+zuidoost word er weer bijgehaald
.
(dat is bimma toch?)
![]()
Vraag je nou of Bimma Zuid-Oost is? Zo ja, ja, da's de Bijlmer ja. Die 2 hoofdrolspelers was vorige week ook bij DWDD trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uh, geen idee? Heb ik dan gemistMja idd, alle cliches over negers+zuidoost word er weer bijgehaald
.
(dat is bimma toch?)
![]()
Ja nee, of die flats de bijlmer warenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag je nou of Bimma Zuid-Oost is? Zo ja, ja, da's de Bijlmer ja. Die 2 hoofdrolspelers was vorige week ook bij DWDD trouwens.![]()
![]()
Waar andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee, of die flats de bijlmer waren.
![]()
Ja goh kon toch ook Reigersbos of Gein ofzo zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het kan nergens anders zijn, maar toch vraag je het?![]()
Logisch.
#doordrammenDat bedoel ik.
![]()
Da's toch ook allemaal Bijlmer/Zuid-Oostquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja goh kon toch ook Reigersbos of Gein ofzo zijnDat bedoel ik.
?
![]()
Nee, Bijlmer is een wijk in Zuid-Oostquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's toch ook allemaal Bijlmer/Zuid-Oost?
![]()
![]()
Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, Bijlmer is een wijk in Zuid-Oost![]()
Dacht altijd dat Bijlmer een alias/allesomvattende naam was voor Zuid-Oost
.
![]()
Ken je stadquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dacht altijd dat Bijlmer een alias/allesomvattende naam was voor Zuid-Oost
.
![]()
![]()
Godmiljaar, dat Vas me iets bijbrengtquote:Stadsdeel Zuidoost
Amstel III / Bullewijk (kantoren/bedrijvengebied met de Amsterdam Arena en het AMC)
Bijlmermeer
Bijlmer-Centrum D, F, H
Bijlmer-Centrum E, G, K
Venserpolder
Gaasperdam
Holendrecht
Nellestein
Reigersbos
Gein
Het dorpje Driemond (met Volkstuinenpark Linnaeus).
![]()
Tuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje langdradig, wel leuk geschreven. Leest lekker weg in m'n pauze
. Artikel waar het op is gebaseerd ook gelezen?
http://www.marketingfacts.nl/berichten/marketeers-zijn-hoeren/
[ afbeelding ]Die site is master.
Did this nigga just pull a bottle of 4 dollar wine out the engine?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WTH: Badman Style! (Jamaican Gangnam Style Remix)
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhlVt5ld1RwiNYrajk![]()
![]()
!
quote:
full stops and exclamation marks![]()
Dat van de Bijlmer wist ik ook niet. Ik wist wel dat sommige mensen willen dat je zuid-oost zegt, maar ik snap nu dus waarom. Bedankt vasJawel, je keek.![]()
Maar van Hagenezen verwacht ik ook niet dat ze het weten hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef jna het volgende:
Dat van de Bijlmer wist ik ook niet. Ik wist wel dat sommige mensen willen dat je zuid-oost zegt, maar ik snap nu dus waarom. Bedankt vas![]()
![]()
Boycot deze film. Is racistisch!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Negers, wie gaat ook plaatsvervangende schaamte voelen voor deze film:![]()
Het was toch juist de bedoeling dat de pr afdeling van Fernandes sc vip-kaartjes voor ons zou regelen aangezien Fernandes perfect bij de doelgroep voor deze film pastquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Boycot deze film. Is racistisch!
Jawel, je keek.![]()
Ja kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Het was toch juist de bedoeling dat de pr afdeling van Fernandes sc vip-kaartjes voor ons zou regelen aangezien Fernandes perfect bij de doelgroep voor deze film pastsstt ik wilde gewoon even mn hengel uitgooien.
Fernandes pr is alleen een beetje laks want de premiere is al geweest![]()
![]()
10 oktober is de première pas. Dus als die pr een keer van die zwarte reet afkomt kan het nogquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja kloptsstt ik wilde gewoon even mn hengel uitgooien.
Fernandes pr is alleen een beetje laks want de premiere is al geweest
Jawel, je keek.![]()
Ben trots op jequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Kip gegeten, om even in het cliché te blijven.![]()
Toch wel zoals negativ z'n kip eet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Kip gegeten, om even in het cliché te blijven.Jawel, je keek.![]()
whiteboys fernandes mogen ook mee?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heb je "die bot" gebeten en gezogen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee met een vork van het bot afhalen, wil toch geen vieze vingers krijgen
Jawel, je keek.![]()
Trouwens, in de film word gezegd dat (stereotype) negers niet beffen maar wel gepijpt willen worden. Ik vind dit raar, aangezien ik juist altijd hoor dat negers juist dol zijn op beffen.![]()
"En dat heet dan het kraakbot"quote:
Brace plsNegers beffen alleen cutiesfaces/dime pieces, anders niet. Dus jouw ratchett pussy is uitgeslotenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwens, in de film word gezegd dat (stereotype) negers niet beffen maar wel gepijpt willen worden. Ik vind dit raar, aangezien ik juist altijd hoor dat negers juist dol zijn op beffen..
![]()
Komniehierquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Negers beffen alleen cutiesfaces/dime pieces, anders niet. Dus jouw ratchett pussy is uitgesloten.
![]()
Bracequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"En dat heet dan het kraakbot"
Brace pls
[..]
Negers beffen alleen cutiesfaces/dime pieces, anders niet. Dus jouw ratchett pussy is uitgesloten.
die hadden ze gewoon opgesloten moeten laten
Jawel, je keek.![]()
WSHH comments, you just gotta love 'emquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Did this nigga just pull a bottle of 4 dollar wine out the engine?.
Holy fuck, die nummers Moppie en Ik Ben Je Zat (die tijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef jna het volgende:
[..]
Bracedie hadden ze gewoon opgesloten moeten laten
!) zijn alweer uit 2004
.
![]()
Hoi
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
De rosbiefboefquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hij is terug!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik ben tanned als n motherfucker manquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaddup vice-presidentquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB. Founding Father van FSC Enterprises
.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ik ga denk ik binnenkort eens een foto van mezelf maken tijdens heb schijten en deze dan in Hoe zie je er nu uit? posten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg minstens even dat het een domme nikker is door dat Bijlmergedoe.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
kutjochquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ga denk ik binnenkort eens een foto van mezelf maken tijdens heb schijten en deze dan in Hoe zie je er nu uit? posten.![]()
Schijtvent.quote:
Straks me volproppen met een Zingermenu en hotwings, want het is hotwings tuesday.
![]()
Neger, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schijtvent.
Straks me volproppen met een Zingermenu en hotwings, want het is hotwings tuesday.
![]()
KutvasThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ben gewoon in elke playlist beter (dan etha) bij songpop.. behalve modern rap.. wat is dit.quote:je was zelf gewoon Juminelle
![]()
songpop
bike racer is de shitI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
nudie pics gekregen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn tactiek om dagelijks met tli te kunnen smalltalken heeft gewerkt.
Kom songpoppen Timquote:"Dagelijks met tli smalltalken" actually dickshots van cb ontvangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn tactiek om dagelijks met tli te kunnen smalltalken heeft gewerkt.
![]()
Nee !quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kom songpoppen Tim
[..]
"Dagelijks met tli smalltalken" actually dickshots van cb ontvangen.
Ohgodno
Eentje komt klappen vragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
Dooie sc.
En dat komt door Vas, heeft ze expres gedaan denk ik.![]()
hoe komen jij altijd zo snel aan die negergifjesI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Alleen wij blacka kontjes kunnen dat, wij rennen sneller G.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef ThaTim het volgende:
hoe komen jij altijd zo snel aan die negergifjes![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef ThaTim het volgende:
hoe komen jij altijd zo snel aan die negergifjes![]()
![]()
Gurl plsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kom songpoppen Tim
[..]
"Dagelijks met tli smalltalken" actually dickshots van cb ontvangen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Soso plastic
soso lovelyThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Serieus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Soso plastic
soso lovely![]()
Ik wil wel weten hoe die plastieken billen aanvoelen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
See-through nipples, altijd +1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Soso plastic
soso lovely.
![]()
Hard godverdomme.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe die plastieken billen aanvoelen.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals mijn lul na het zien van dat plaatje, de tering hey.
![]()
![]()
http://www.tumblr.com/tagged/kathy-ferreiroquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals mijn lul na het zien van dat plaatje, de tering hey.
http://imgur.com/a/e6MVW
U vraagt, wij leveren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jezus teringquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.tumblr.com/tagged/kathy-ferreiro
U vraagt, wij leveren.kan er niks aan doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Vas, iets voor jou?Haar vader zou wel trots zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren.If not now, then when.![]()
18 oktober is Fernandes z'n verjaardag.
waar feesje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
18 oktober is Fernandes z'n verjaardag.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ADE jeweettog.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Meet! Feestje! Feestjesmeet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
18 oktober is Fernandes z'n verjaardag.
En die chick, jongens kom op![]()
![]()
Implants zijn wel fijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meet! Feestje! Feestjesmeet.
En die chick, jongens kom opThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Maar als we dat zeggen zijn we jaloersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meet! Feestje! Feestjesmeet.
En die chick, jongens kom op.
![]()
Mi gado mi jezusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren.![]()
.
Hoe weet je dat? Vroeg het me laatst afquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
18 oktober is Fernandes z'n verjaardag.. Of keek je gewoon naar 1e topic @ topicreeks?
![]()
Heb een Fernandes 18/10/2011 tattoo op m'n dollo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado mi jezus![]()
.
[..]
Hoe weet je dat? Vroeg het me laatst af. Of keek je gewoon naar 1e topic @ topicreeks?
Wauw, 233*300 = 69900/365 = 191 posts per dag gemiddeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een Fernandes 18/10/2011 tattoo op m'n dollo..
Zo vol zitten dat je bijna moeite hebt met ademhalen, life of a Snorlax.![]()
![]()
Dat was wel ultieme bromance toen we die lieten zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een Fernandes 18/10/2011 tattoo op m'n dollo.
Deathlift or Die.![]()
Ik ben 01-01-'90 verwekt. U mad?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij. Komt
. Uit
. De jaren '90
![]()
![]()
.
Deathlift or Die.![]()
Dude r u fo real?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je ma was 10½ maand zwanger? Vandaar dat grote hoofd op je babyfoto?
Ik heb je gemist.
![]()
Ik wilde nog reageren op die chick maar der ass was me iets te nepDeathlift or Die.![]()
Ik glij stilletjes uit het bed en zie vandaag voor het eerst mijn eigen atletische lichaam in de spiegel. Een mooi moment. Ongeschoren zie ik er onweerstaanbaar cool uit, wellicht ook omdat het contrast met mijn spierwitte en perfect gevormde tanden nu groter is. Eigenlijk mag ik niet klagen : ik heb een perfect afgetraind lichaam, brede schouders, vlakke buik en naar het schijnt ook een strakke kont. Dit laatste kon ik zelf nog niet objectief beoordelen. Belangrijk is dat ik me goed in mijn vel voel. Wellicht komt dit omdat ik mijn ‘looks’ perfect weet te combineren met mijn hoge intelligentie, mijn charmes, en vooral : mijn bescheidenheid.
Iedere ochtend weer.Deathlift or Die.![]()
niks mis meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DIE NEUK JIJ! XD XD XD
Het liefst na 1996 toch Rick, die zijn de beste.![]()
God, zo op de dag voor het inleveren van een tussenrapport merk je toch echt de beperkingen van hbo-ers:
- in een tussenrapport van max 30 pagina's 40 keer 'ze', 35 keer 'je', wij, zij, ons, etc
- feitelijke onjuistheden
- tegenstrijdigheden
- verkeerde conclusies trekken (iemand wilde een deel van het assortiment dat na de release in twee jaar een omzet van 2.000.000 heeft gerealiseerd opdoeken)
- interpunctie
- het voorwoord richting docenten schrijven ipv richting de fictieve geldschieters voor wie het hele rapport bedoeld is
Inwendige M-peen gekregen (dWc kent mijn struggles)Deathlift or Die.![]()
Ga uni dang ben je pussy ofsowquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Ethanolic het volgende:
God, zo op de dag voor het inleveren van een tussenrapport merk je toch echt de beperkingen van hbo-ers:
- in een tussenrapport van max 30 pagina's 40 keer 'ze', 35 keer 'je', wij, zij, ons, etc
- feitelijke onjuistheden
- tegenstrijdigheden
- verkeerde conclusies trekken (iemand wilde een deel van het assortiment dat na de release in twee jaar een omzet van 2.000.000 heeft gerealiseerd opdoeken)
- interpunctie
- het voorwoord richting docenten schrijven ipv richting de fictieve geldschieters voor wie het hele rapport bedoeld is
Inwendige M-peen gekregen (dWc kent mijn struggles)![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DIE NEUK JIJ! XD XD XD
Het liefst na 1996 toch Rick, die zijn de beste.![]()
ik weet niet waar je dit vandaan haalt :s:S
![]()
Fifa13 en BO2 toevoegen aan je tijdlijn op FB is toch wel next level geekness
Nee, ik niet
Deathlift or Die.![]()
Wut u gonne doquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Etha ik ben zometeen in je hood, gr gr.Deathlift or Die.![]()
Ik haat winkelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dear god
Kom nooit tussen een vrouw en de primark, is een dodelijke combinatieWil juist snelsnel en weer eruit.
![]()
Dat zeggen alle vrouwen totdat ze in de primark zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haat winkelenWil juist snelsnel en weer eruit.
![]()
![]()
Wrom dangquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
Isno possible in primarkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet nietquote:Kachels in de winkels staan veel te hoog, te smalle paden, teveel mensen die voor je voeten lopen, wachtrij bij de pashokken
![]()
wat is nu weer?quote:
What did u just call mequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit gaat opa allemaal veel te snel.![]()
Your face is a horse and Vas is about to ride itquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
There's a party on your face and Vas is about to dance on it![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
There's a party on your face and Vas is about to dance on itKus mn bil.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Your face is a horse and Vas is about to ride it![]()
Ik ben er gewoon, lijers.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
godquote:y did i even ask
Ik woon trouwens niet eens in de buurt van het centrum hoor.Deathlift or Die.![]()
Nouen, ik bedoelde gewoon Zaandamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gody did i even ask
Ik woon trouwens niet eens in de buurt van het centrum hoor.![]()
![]()
zaandam de gekste jewaitzI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]only in Zaantje
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat zodra het station, achter het station, de gracht en de winkelstraat af is het er wel oke uit gaat zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Ja dat is ook zo, die kleine schattige zaanse huisjes. Daarom ook, dit verneukt het totaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat zodra het station, achter het station, de gracht en de winkelstraat af is het er wel oke uit gaat zien.![]()
![]()
Heb je verder nog gewinkeld? Is de Men at Work al weg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, die kleine schattige zaanse huisjes. Daarom ook, dit verneukt het totaalWant ik moet eigenlijk even cheap een broek kopen en daar is leegverkoop.
Deathlift or Die.![]()
Geen idee mijn doel was Primarkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je verder nog gewinkeld? Is de Men at Work al weg?Want ik moet eigenlijk even cheap een broek kopen en daar is leegverkoop.
![]()
![]()
quote:
Yo dawg, I heard you like..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jammer van de huiskeuze maar qua architecturaal een genot om te zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
civiel technisch afgestudeerde hier![]()
![]()
ah weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is 'qua architectuur' of 'architecturaal', geen combinatie van![]()
![]()
Katten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef JackieBrown het volgende:
O MIJN GOD U GUISE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Als het niet zielig was dan had ik een beer en een tijger als huisdier gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Except not.
En dit is niet zomaar een kat.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
iedereen heeft sterke en zwakke punten, bij mij is het taalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En dat terwijl ik slechts een half jaar op de HTS heb gezeten.![]()
![]()
![]()
Lelijke kutkatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef JackieBrown het volgende:
O MIJN GOD U GUISE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tuurlijk Yuri.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als het niet zielig was dan had ik een beer en een tijger als huisdier gehad.![]()
sorry man ik ben al bezetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als het niet zielig was dan had ik een beer en een tijger als huisdier gehad.Deathlift or Die.![]()
hoezo zou je je dieren hetzelfde als jij noemen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wordt de naam van de ene inderdaad, de andere noem ik Boyka.lijkt het net alsof je jezelf roept
Deathlift or Die.![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als het niet zielig was dan had ik een beer en een tijger als huisdier gehad.![]()
![]()
drmquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoezo zou je je dieren hetzelfde als jij noemen? [ afbeelding ] lijkt het net alsof je jezelf roept[ afbeelding ][ afbeelding ]
hoelang is nieuwe album the XX al uit en wrm wist ik van niksI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zonet in de tram in Amsterdam 2 chicks die ter hoogte van de dam vroegen of ze al in oud zuid waren
Jawel, je keek.![]()
Nouja 't scheelt een paar haltesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef jna het volgende:
Zonet in de tram in Amsterdam 2 chicks die ter hoogte van de dam vroegen of ze al in oud zuid waren.
![]()
Lijkt me sterk ethaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Neej vas maar kan t me gwn niet voorstellen ;sI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
oneluv back man nohommoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Als je doggy doet lijkt t net alsof je met een langharig jongetje neukt xdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef aight1 het volgende:
met mila kunis wil ik wel trouwen
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als je doggy doet lijkt t net alsof je met een langharig jongetje neukt xdexactly my thoughts maar vond dat t wel weer jouw beurt was om iets te zeggen
![]()
![]()
ben toch maar whiteboy dus heb niet zoveel bil-eisenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef aight1 het volgende:
ben toch maar whiteboy dus heb niet zoveel bil-eisen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als je doggy doet lijkt t net alsof je met een langharig jongetje neukt xd
Jawel, je keek.![]()
Je bent zelf een hobbitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
Tijd voor een Fernandes-meet.
The Hobbit eerder in Nederland te zien![]()
ich bin dabei ich bin dabeiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
The Hobbit eerder in Nederland te zien
Wel op blote voeten om de haren op onze voeten en tenen te tonen neem ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
The Hobbit eerder in Nederland te zienJawel, je keek.![]()
lol count me out nerdo'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
The Hobbit eerder in Nederland te zien![]()
Fuck dat, dan ben ik maar gayquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als je doggy doet lijkt t net alsof je met een langharig jongetje neukt xd![]()
![]()
![]()
Ik spuit zo over dat jongensbuikje heen dan
![]()
![]()
Lol dit zeggen terwijl je van de week nog eerlijk bekende dat je LOTR eigenlijk best awesome vondquote:probeer je E-rep niet te redden hoor
Deathlift or Die.![]()
Dat was vereiste #1.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Wel op blote voeten om de haren op onze voeten en tenen te tonen neem ik aan?Deathlift or Die.![]()
eerst fernandesmeet LOTR extended marathonquote:
locatie Tim's cribquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
eerst fernandesmeet LOTR extended marathon![]()
helemaal in limboland?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ja gheghequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee in timboland, snap je hem?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kokerrok.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens wat moet ik morgen aan naar stage heb nu al crisis halpThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
je draagt er toch een jas overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens wat moet ik morgen aan naar stage heb nu al crisis halp
Deathlift or Die.![]()
Wanneer heupen aanwezig zijn, mijn gadoquote:
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.quote:
- Ik heb alleen hoge hakken voor eronder, minimaal 14 cm, vermoeiend voor op stage + dan zijn m'n voeten te moe voor 's avonds.
- Het is te koud voor blote benen / pumps![]()
Wat doe je moeilijk, gewoon skinnyjeans en sneakers?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.
- Ik heb alleen hoge hakken voor eronder, minimaal 14 cm, vermoeiend voor op stage + dan zijn m'n voeten te moe voor 's avonds.
- Het is te koud voor blote benen / pumps![]()
Ik ren nu ook in short shorts rond, niet klagen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.
- Het is te koud voor blote benen / pumps
AlsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lol nee Vas. Er wordt wel een beetje een nette/professionele look verwacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, gewoon skinnyjeans en sneakers?
M'n zwarte skinny is ook kapot anders had ik die gedaan![]()
Maar goed nu zijn pantalons en kokerrokjes dus aan de orde van de dag.![]()
![]()
Waar loop je precies stage dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nee Vas. Er wordt wel een beetje een nette/professionele look verwacht.
M'n zwarte skinny is ook kapot anders had ik die gedaan![]()
Maar goed nu zijn pantalons en kokerrokjes dus aan de orde van de dag.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ren nu ook in short shorts rond, niet klagen.
AlsoJa maar jij... enough saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.![]()
![]()
Ergens waar alle mannen in overhemden en nette broeken en puntschoenen met hak lopen en de vrouwen in de meest suffe Esprit outfits ooitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar loop je precies stage dan?![]()
![]()
Vrouw mn blik pils is leegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar jij... enough said![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.
Deathlift or Die.![]()
lamequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ergens waar alle mannen in overhemden en nette broeken en puntschoenen met hak lopen en de vrouwen in de meest suffe Esprit outfits ooit![]()
Ethaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar jij... enough said![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.
he amsterdam dance event is volgende week dan kom k in jullie hoodsI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
ok ok welke fissa's ga je pakkequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef aight1 het volgende:
he amsterdam dance event is volgende week dan kom k in jullie hoods![]()
heb kaartjes voor steve angelloquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ok ok welke fissa's ga je pakkeI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik ga naar BlaBla in het Sieraadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ok ok welke fissa's ga je pakkevolgende week zaterdag
![]()
tof voor jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga naar BlaBla in het Sieraad![]()
Drop je shit cherryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moest een beetje lachen
Nog 4 posts![]()
Laatste tijd kan ik 2 dagen posten en ben ik weer 2 dagen gebanned, wat is dit.
Tot #teamJB's genoegen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: