quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk zeggen dat zodra het station, achter het station, de gracht en de winkelstraat af is het er wel oke uit gaat zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is ook zo, die kleine schattige zaanse huisjes. Daarom ook, dit verneukt het totaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat zodra het station, achter het station, de gracht en de winkelstraat af is het er wel oke uit gaat zien.
Heb je verder nog gewinkeld? Is de Men at Work al weg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, die kleine schattige zaanse huisjes. Daarom ook, dit verneukt het totaal
Geen idee mijn doel was Primarkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je verder nog gewinkeld? Is de Men at Work al weg?Want ik moet eigenlijk even cheap een broek kopen en daar is leegverkoop.
quote:
Yo dawg, I heard you like..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van de huiskeuze maar qua architecturaal een genot om te zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah weer wat geleerd vandaagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is 'qua architectuur' of 'architecturaal', geen combinatie van
Katten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef JackieBrown het volgende:
O MIJN GOD U GUISE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het niet zielig was dan had ik een beer en een tijger als huisdier gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Except not.
En dit is niet zomaar een kat.
[ afbeelding ]
iedereen heeft sterke en zwakke punten, bij mij is het taalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En dat terwijl ik slechts een half jaar op de HTS heb gezeten.
Lelijke kutkatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef JackieBrown het volgende:
O MIJN GOD U GUISE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk Yuri.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als het niet zielig was dan had ik een beer en een tijger als huisdier gehad.
sorry man ik ben al bezetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hoezo zou je je dieren hetzelfde als jij noemen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wordt de naam van de ene inderdaad, de andere noem ik Boyka.
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
drmquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoezo zou je je dieren hetzelfde als jij noemen? [ afbeelding ] lijkt het net alsof je jezelf roept[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nouja 't scheelt een paar haltesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef jna het volgende:
Zonet in de tram in Amsterdam 2 chicks die ter hoogte van de dam vroegen of ze al in oud zuid waren
Als je doggy doet lijkt t net alsof je met een langharig jongetje neukt xdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef aight1 het volgende:
met mila kunis wil ik wel trouwen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als je doggy doet lijkt t net alsof je met een langharig jongetje neukt xd
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef aight1 het volgende:
ben toch maar whiteboy dus heb niet zoveel bil-eisen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je bent zelf een hobbitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
Tijd voor een Fernandes-meet.
The Hobbit eerder in Nederland te zien
ich bin dabei ich bin dabeiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
Wel op blote voeten om de haren op onze voeten en tenen te tonen neem ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
lol count me out nerdo'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
Fuck dat, dan ben ik maar gayquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol dit zeggen terwijl je van de week nog eerlijk bekende dat je LOTR eigenlijk best awesome vondquote:
Dat was vereiste #1.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Wel op blote voeten om de haren op onze voeten en tenen te tonen neem ik aan?
eerst fernandesmeet LOTR extended marathonquote:
locatie Tim's cribquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
eerst fernandesmeet LOTR extended marathon
helemaal in limboland?quote:
ja gheghequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee in timboland, snap je hem?
Kokerrok.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens wat moet ik morgen aan naar stage heb nu al crisis halp
je draagt er toch een jas overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens wat moet ik morgen aan naar stage heb nu al crisis halp
Wanneer heupen aanwezig zijn, mijn gadoquote:
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.quote:
Wat doe je moeilijk, gewoon skinnyjeans en sneakers?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.
- Ik heb alleen hoge hakken voor eronder, minimaal 14 cm, vermoeiend voor op stage + dan zijn m'n voeten te moe voor 's avonds.
- Het is te koud voor blote benen / pumps
Ik ren nu ook in short shorts rond, niet klagen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.
- Ik heb alleen hoge hakken voor eronder, minimaal 14 cm, vermoeiend voor op stage + dan zijn m'n voeten te moe voor 's avonds.
- Het is te koud voor blote benen / pumps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Lol nee Vas. Er wordt wel een beetje een nette/professionele look verwacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, gewoon skinnyjeans en sneakers?
Waar loop je precies stage dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nee Vas. Er wordt wel een beetje een nette/professionele look verwacht.
M'n zwarte skinny is ook kapot anders had ik die gedaan![]()
Maar goed nu zijn pantalons en kokerrokjes dus aan de orde van de dag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ren nu ook in short shorts rond, niet klagen.
AlsoJa maar jij... enough saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.![]()
Ergens waar alle mannen in overhemden en nette broeken en puntschoenen met hak lopen en de vrouwen in de meest suffe Esprit outfits ooitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar loop je precies stage dan?
Vrouw mn blik pils is leegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar jij... enough said![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.
lamequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ergens waar alle mannen in overhemden en nette broeken en puntschoenen met hak lopen en de vrouwen in de meest suffe Esprit outfits ooit
Ethaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar jij... enough said![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.
ok ok welke fissa's ga je pakkequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef aight1 het volgende:
he amsterdam dance event is volgende week dan kom k in jullie hoods
heb kaartjes voor steve angelloquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ok ok welke fissa's ga je pakke
Ik ga naar BlaBla in het Sieraadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ok ok welke fissa's ga je pakke
tof voor jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga naar BlaBla in het Sieraad
Drop je shit cherryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moest een beetje lachen
Nog 4 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |