Wanneer heupen aanwezig zijn, mijn gadoquote:
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.quote:
Wat doe je moeilijk, gewoon skinnyjeans en sneakers?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.
- Ik heb alleen hoge hakken voor eronder, minimaal 14 cm, vermoeiend voor op stage + dan zijn m'n voeten te moe voor 's avonds.
- Het is te koud voor blote benen / pumps
Ik ren nu ook in short shorts rond, niet klagen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was ik van plan ja, maar dat zorgt voor nog meer crisis.
- Ik heb alleen hoge hakken voor eronder, minimaal 14 cm, vermoeiend voor op stage + dan zijn m'n voeten te moe voor 's avonds.
- Het is te koud voor blote benen / pumps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Lol nee Vas. Er wordt wel een beetje een nette/professionele look verwacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, gewoon skinnyjeans en sneakers?
Waar loop je precies stage dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nee Vas. Er wordt wel een beetje een nette/professionele look verwacht.
M'n zwarte skinny is ook kapot anders had ik die gedaan![]()
Maar goed nu zijn pantalons en kokerrokjes dus aan de orde van de dag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ren nu ook in short shorts rond, niet klagen.
AlsoJa maar jij... enough saidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.![]()
Ergens waar alle mannen in overhemden en nette broeken en puntschoenen met hak lopen en de vrouwen in de meest suffe Esprit outfits ooitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar loop je precies stage dan?
Vrouw mn blik pils is leegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar jij... enough said![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.
lamequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ergens waar alle mannen in overhemden en nette broeken en puntschoenen met hak lopen en de vrouwen in de meest suffe Esprit outfits ooit
Ethaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar jij... enough said![]()
En nee niet daarvoor, moet altijd voor 'm koken op hoge hakken en het dan naar hem brengen, drinken inschenken de hele avond, schoonmaken etc. etc.
ok ok welke fissa's ga je pakkequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef aight1 het volgende:
he amsterdam dance event is volgende week dan kom k in jullie hoods
heb kaartjes voor steve angelloquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ok ok welke fissa's ga je pakke
Ik ga naar BlaBla in het Sieraadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ok ok welke fissa's ga je pakke
tof voor jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga naar BlaBla in het Sieraad
Drop je shit cherryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moest een beetje lachen
Nog 4 posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |