Wrom dangquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haat winkelenWil juist snelsnel en weer eruit.
Isno possible in primarkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haat winkelenWil juist snelsnel en weer eruit.
Weet nietquote:
wat is nu weer?quote:
What did u just call mequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit gaat opa allemaal veel te snel.
Your face is a horse and Vas is about to ride itquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
There's a party on your face and Vas is about to dance on it
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
There's a party on your face and Vas is about to dance on it
Kus mn bil.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Your face is a horse and Vas is about to ride it
godquote:
Nouen, ik bedoelde gewoon Zaandamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gody did i even ask
Ik woon trouwens niet eens in de buurt van het centrum hoor.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk zeggen dat zodra het station, achter het station, de gracht en de winkelstraat af is het er wel oke uit gaat zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is ook zo, die kleine schattige zaanse huisjes. Daarom ook, dit verneukt het totaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat zodra het station, achter het station, de gracht en de winkelstraat af is het er wel oke uit gaat zien.
Heb je verder nog gewinkeld? Is de Men at Work al weg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, die kleine schattige zaanse huisjes. Daarom ook, dit verneukt het totaal
Geen idee mijn doel was Primarkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je verder nog gewinkeld? Is de Men at Work al weg?Want ik moet eigenlijk even cheap een broek kopen en daar is leegverkoop.
quote:
Yo dawg, I heard you like..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van de huiskeuze maar qua architecturaal een genot om te zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |