ik ben tanned als n motherfucker manquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Negers beffen alleen cutiesfaces/dime pieces, anders niet. Dus jouw ratchett pussy is uitgesloten.
Whaddup vice-presidentquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB. Founding Father van FSC Enterprises
.
ik ga denk ik binnenkort eens een foto van mezelf maken tijdens heb schijten en deze dan in Hoe zie je er nu uit? posten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg minstens even dat het een domme nikker is door dat Bijlmergedoe.
kutjochquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ga denk ik binnenkort eens een foto van mezelf maken tijdens heb schijten en deze dan in Hoe zie je er nu uit? posten.
Schijtvent.quote:
Neger, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schijtvent.
Straks me volproppen met een Zingermenu en hotwings, want het is hotwings tuesday.
quote:
nudie pics gekregen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn tactiek om dagelijks met tli te kunnen smalltalken heeft gewerkt.
Kom songpoppen Timquote:
"Dagelijks met tli smalltalken" actually dickshots van cb ontvangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn tactiek om dagelijks met tli te kunnen smalltalken heeft gewerkt.
Nee !quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kom songpoppen Tim
[..]
"Dagelijks met tli smalltalken" actually dickshots van cb ontvangen.
Eentje komt klappen vragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
Dooie sc.
En dat komt door Vas, heeft ze expres gedaan denk ik.
Alleen wij blacka kontjes kunnen dat, wij rennen sneller G.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef ThaTim het volgende:
hoe komen jij altijd zo snel aan die negergifjes
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef ThaTim het volgende:
hoe komen jij altijd zo snel aan die negergifjes
Gurl plsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kom songpoppen Tim
[..]
"Dagelijks met tli smalltalken" actually dickshots van cb ontvangen.
Serieus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Soso plastic
soso lovely
Ik wil wel weten hoe die plastieken billen aanvoelen.quote:
See-through nipples, altijd +1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Soso plastic
soso lovely
Hard godverdomme.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe die plastieken billen aanvoelen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals mijn lul na het zien van dat plaatje, de tering hey.
http://www.tumblr.com/tagged/kathy-ferreiroquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals mijn lul na het zien van dat plaatje, de tering hey.
Jezus teringquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://www.tumblr.com/tagged/kathy-ferreiro
http://imgur.com/a/e6MVW
U vraagt, wij leveren.
Haar vader zou wel trots zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren.
waar feesje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
18 oktober is Fernandes z'n verjaardag.
ADE jeweettog.quote:
Meet! Feestje! Feestjesmeet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Implants zijn wel fijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meet! Feestje! Feestjesmeet.
En die chick, jongens kom op
Maar als we dat zeggen zijn we jaloersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meet! Feestje! Feestjesmeet.
En die chick, jongens kom op
Mi gado mi jezusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren.
Hoe weet je dat? Vroeg het me laatst afquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Heb een Fernandes 18/10/2011 tattoo op m'n dollo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado mi jezus![]()
.
[..]
Hoe weet je dat? Vroeg het me laatst af. Of keek je gewoon naar 1e topic @ topicreeks?
Wauw, 233*300 = 69900/365 = 191 posts per dag gemiddeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een Fernandes 18/10/2011 tattoo op m'n dollo.
Dat was wel ultieme bromance toen we die lieten zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een Fernandes 18/10/2011 tattoo op m'n dollo.
Ik ben 01-01-'90 verwekt. U mad?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij. Komt
. Uit
. De jaren '90
![]()
![]()
.
Dude r u fo real?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je ma was 10½ maand zwanger? Vandaar dat grote hoofd op je babyfoto?
Ik heb je gemist.
niks mis meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DIE NEUK JIJ! XD XD XD
Het liefst na 1996 toch Rick, die zijn de beste.
Ga uni dang ben je pussy ofsowquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Ethanolic het volgende:
God, zo op de dag voor het inleveren van een tussenrapport merk je toch echt de beperkingen van hbo-ers:
- in een tussenrapport van max 30 pagina's 40 keer 'ze', 35 keer 'je', wij, zij, ons, etc
- feitelijke onjuistheden
- tegenstrijdigheden
- verkeerde conclusies trekken (iemand wilde een deel van het assortiment dat na de release in twee jaar een omzet van 2.000.000 heeft gerealiseerd opdoeken)
- interpunctie
- het voorwoord richting docenten schrijven ipv richting de fictieve geldschieters voor wie het hele rapport bedoeld is
Inwendige M-peen gekregen (dWc kent mijn struggles)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DIE NEUK JIJ! XD XD XD
Het liefst na 1996 toch Rick, die zijn de beste.
Wut u gonne doquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Etha ik ben zometeen in je hood, gr gr.
Ik haat winkelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dear god
Kom nooit tussen een vrouw en de primark, is een dodelijke combinatie
Dat zeggen alle vrouwen totdat ze in de primark zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haat winkelenWil juist snelsnel en weer eruit.
Wrom dangquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Isno possible in primarkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet nietquote:
wat is nu weer?quote:
What did u just call mequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit gaat opa allemaal veel te snel.
Your face is a horse and Vas is about to ride itquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
There's a party on your face and Vas is about to dance on it
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
There's a party on your face and Vas is about to dance on it
Kus mn bil.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Your face is a horse and Vas is about to ride it
godquote:
Nouen, ik bedoelde gewoon Zaandamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gody did i even ask
Ik woon trouwens niet eens in de buurt van het centrum hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |