ik ben tanned als n motherfucker manquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Negers beffen alleen cutiesfaces/dime pieces, anders niet. Dus jouw ratchett pussy is uitgesloten.
Whaddup vice-presidentquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB. Founding Father van FSC Enterprises
.
ik ga denk ik binnenkort eens een foto van mezelf maken tijdens heb schijten en deze dan in Hoe zie je er nu uit? posten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg minstens even dat het een domme nikker is door dat Bijlmergedoe.
kutjochquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik ga denk ik binnenkort eens een foto van mezelf maken tijdens heb schijten en deze dan in Hoe zie je er nu uit? posten.
Schijtvent.quote:
Neger, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schijtvent.
Straks me volproppen met een Zingermenu en hotwings, want het is hotwings tuesday.
quote:
nudie pics gekregen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn tactiek om dagelijks met tli te kunnen smalltalken heeft gewerkt.
Kom songpoppen Timquote:
"Dagelijks met tli smalltalken" actually dickshots van cb ontvangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn tactiek om dagelijks met tli te kunnen smalltalken heeft gewerkt.
Nee !quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kom songpoppen Tim
[..]
"Dagelijks met tli smalltalken" actually dickshots van cb ontvangen.
Eentje komt klappen vragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
Dooie sc.
En dat komt door Vas, heeft ze expres gedaan denk ik.
Alleen wij blacka kontjes kunnen dat, wij rennen sneller G.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:28 schreef ThaTim het volgende:
hoe komen jij altijd zo snel aan die negergifjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |