Beetje langdradig, wel leuk geschrevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, hier ga je van houden: http://www.marketingfacts(...)n-een-marketinghoer/

Die kwam hier vorige week ofzo toch al langs? Plaatsvervangde schaamte galore idd, toch moet ik 'm zienquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Negers, wie gaat ook plaatsvervangende schaamte voelen voor deze film:

Uh, geen idee? Heb ik dan gemistquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kwam hier vorige week ofzo toch al langs? Plaatsvervangde schaamte galore idd, toch moet ik 'm zien.

Vraag je nou of Bimma Zuid-Oost is? Zo ja, ja, da's de Bijlmer ja. Die 2 hoofdrolspelers was vorige week ook bij DWDD trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uh, geen idee? Heb ik dan gemistMja idd, alle cliches over negers+zuidoost word er weer bijgehaald
.
(dat is bimma toch?)

Ja nee, of die flats de bijlmer warenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag je nou of Bimma Zuid-Oost is? Zo ja, ja, da's de Bijlmer ja. Die 2 hoofdrolspelers was vorige week ook bij DWDD trouwens.

Waar andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee, of die flats de bijlmer waren

Ja goh kon toch ook Reigersbos of Gein ofzo zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het kan nergens anders zijn, maar toch vraag je het?![]()
Logisch.
#doordrammen

Da's toch ook allemaal Bijlmer/Zuid-Oostquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja goh kon toch ook Reigersbos of Gein ofzo zijnDat bedoel ik.

Nee, Bijlmer is een wijk in Zuid-Oostquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's toch ook allemaal Bijlmer/Zuid-Oost?

Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, Bijlmer is een wijk in Zuid-Oost

Ken je stadquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dacht altijd dat Bijlmer een alias/allesomvattende naam was voor Zuid-Oost
.

Godmiljaar, dat Vas me iets bijbrengtquote:Stadsdeel Zuidoost
Amstel III / Bullewijk (kantoren/bedrijvengebied met de Amsterdam Arena en het AMC)
Bijlmermeer
Bijlmer-Centrum D, F, H
Bijlmer-Centrum E, G, K
Venserpolder
Gaasperdam
Holendrecht
Nellestein
Reigersbos
Gein
Het dorpje Driemond (met Volkstuinenpark Linnaeus)

Tuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje langdradig, wel leuk geschreven. Leest lekker weg in m'n pauze
. Artikel waar het op is gebaseerd ook gelezen?
http://www.marketingfacts.nl/berichten/marketeers-zijn-hoeren/
[ afbeelding ]

Did this nigga just pull a bottle of 4 dollar wine out the engine?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WTH: Badman Style! (Jamaican Gangnam Style Remix)
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhlVt5ld1RwiNYrajk![]()
![]()
!
quote:

Maar van Hagenezen verwacht ik ook niet dat ze het weten hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef jna het volgende:
Dat van de Bijlmer wist ik ook niet. Ik wist wel dat sommige mensen willen dat je zuid-oost zegt, maar ik snap nu dus waarom. Bedankt vas

Boycot deze film. Is racistisch!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Negers, wie gaat ook plaatsvervangende schaamte voelen voor deze film:

Het was toch juist de bedoeling dat de pr afdeling van Fernandes sc vip-kaartjes voor ons zou regelen aangezien Fernandes perfect bij de doelgroep voor deze film pastquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Boycot deze film. Is racistisch!

Ja kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Het was toch juist de bedoeling dat de pr afdeling van Fernandes sc vip-kaartjes voor ons zou regelen aangezien Fernandes perfect bij de doelgroep voor deze film past

10 oktober is de première pas. Dus als die pr een keer van die zwarte reet afkomt kan het nogquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja kloptsstt ik wilde gewoon even mn hengel uitgooien.
Fernandes pr is alleen een beetje laks want de premiere is al geweest

Ben trots op jequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Kip gegeten, om even in het cliché te blijven.

Toch wel zoals negativ z'n kip eet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Kip gegeten, om even in het cliché te blijven.

Heb je "die bot" gebeten en gezogen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee met een vork van het bot afhalen, wil toch geen vieze vingers krijgen

"En dat heet dan het kraakbot"quote:
Negers beffen alleen cutiesfaces/dime pieces, anders niet. Dus jouw ratchett pussy is uitgeslotenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwens, in de film word gezegd dat (stereotype) negers niet beffen maar wel gepijpt willen worden. Ik vind dit raar, aangezien ik juist altijd hoor dat negers juist dol zijn op beffen.

Komniehierquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Negers beffen alleen cutiesfaces/dime pieces, anders niet. Dus jouw ratchett pussy is uitgesloten.

Bracequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"En dat heet dan het kraakbot"
Brace pls
[..]
Negers beffen alleen cutiesfaces/dime pieces, anders niet. Dus jouw ratchett pussy is uitgesloten.

WSHH comments, you just gotta love 'emquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Did this nigga just pull a bottle of 4 dollar wine out the engine?
Holy fuck, die nummers Moppie en Ik Ben Je Zat (die tijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef jna het volgende:
[..]
Bracedie hadden ze gewoon opgesloten moeten laten

De rosbiefboefquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |