Beetje langdradig, wel leuk geschrevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, hier ga je van houden: http://www.marketingfacts(...)n-een-marketinghoer/
Die kwam hier vorige week ofzo toch al langs? Plaatsvervangde schaamte galore idd, toch moet ik 'm zienquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Negers, wie gaat ook plaatsvervangende schaamte voelen voor deze film:
Uh, geen idee? Heb ik dan gemistquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kwam hier vorige week ofzo toch al langs? Plaatsvervangde schaamte galore idd, toch moet ik 'm zien.
Vraag je nou of Bimma Zuid-Oost is? Zo ja, ja, da's de Bijlmer ja. Die 2 hoofdrolspelers was vorige week ook bij DWDD trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uh, geen idee? Heb ik dan gemistMja idd, alle cliches over negers+zuidoost word er weer bijgehaald
.
(dat is bimma toch?)
Ja nee, of die flats de bijlmer warenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag je nou of Bimma Zuid-Oost is? Zo ja, ja, da's de Bijlmer ja. Die 2 hoofdrolspelers was vorige week ook bij DWDD trouwens.
Waar andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee, of die flats de bijlmer waren
Ja goh kon toch ook Reigersbos of Gein ofzo zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het kan nergens anders zijn, maar toch vraag je het?![]()
Logisch.
#doordrammen
Da's toch ook allemaal Bijlmer/Zuid-Oostquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja goh kon toch ook Reigersbos of Gein ofzo zijnDat bedoel ik.
Nee, Bijlmer is een wijk in Zuid-Oostquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's toch ook allemaal Bijlmer/Zuid-Oost?
Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, Bijlmer is een wijk in Zuid-Oost
Ken je stadquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dacht altijd dat Bijlmer een alias/allesomvattende naam was voor Zuid-Oost
.
Godmiljaar, dat Vas me iets bijbrengtquote:Stadsdeel Zuidoost
Amstel III / Bullewijk (kantoren/bedrijvengebied met de Amsterdam Arena en het AMC)
Bijlmermeer
Bijlmer-Centrum D, F, H
Bijlmer-Centrum E, G, K
Venserpolder
Gaasperdam
Holendrecht
Nellestein
Reigersbos
Gein
Het dorpje Driemond (met Volkstuinenpark Linnaeus)
Tuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje langdradig, wel leuk geschreven. Leest lekker weg in m'n pauze
. Artikel waar het op is gebaseerd ook gelezen?
http://www.marketingfacts.nl/berichten/marketeers-zijn-hoeren/
[ afbeelding ]
Did this nigga just pull a bottle of 4 dollar wine out the engine?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WTH: Badman Style! (Jamaican Gangnam Style Remix)
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhlVt5ld1RwiNYrajk![]()
![]()
!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |