ja daar kan je echt hard op losgaan op stapquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga me nieteens in de rest verdiepen, muziek voor het plebs.
Dít is muziek.
In het literair café vermaecken wij ons anders primaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja daar kan je echt hard op losgaan op stap
Krokobil is ook niet vet, maar gewoon mixtape of liveset van hun is hard, dikke dub en allesquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het literair café vermaecken wij ons anders prima.
Maar die krokobil is alleen chill omdat alle sloeries er ook los op gaan, maar het blijft kutmuziek imo. Doe mij maar een Pop That (Lil Wayne, Rick Ross, French Montana) of Bands A Make Her Dance (Juicy J) in da club.
Is toch prachtig dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga me nieteens in de rest verdiepen, muziek voor het plebs.
Dít is muziek.
Alleen een pollepel/slipper/riem? Lucky youquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt![]()
.
Heb het altijd wel uit m'n hoofd gelaten om extreme rottigheid uit te halen of crimineel gedrag oid omdat ik weet dat ze me bont en blauw zou smacken (en nogsteeds) met een pollepelel/slipper/riem![]()
.
Vroeger wel eens een corrigerende tik gehad, zoals een echte Surinaamse moeder betaamt.
heb je leuk linkje?quote:
Hij kijkt sport 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
heb je leuk linkje?
of kiek je sport 1?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij kijkt sport 1.
Heeft toch een ban nu
Alsnog wegeditten en alsnog gebanned wordenquote:
Om foto posten van 2 fucking grote schaamlippen die op rosbief lekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom heeft Choco eigenlijk een ban?
Beetje langdradig, wel leuk geschrevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, hier ga je van houden: http://www.marketingfacts(...)n-een-marketinghoer/
Die kwam hier vorige week ofzo toch al langs? Plaatsvervangde schaamte galore idd, toch moet ik 'm zienquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Negers, wie gaat ook plaatsvervangende schaamte voelen voor deze film:
Uh, geen idee? Heb ik dan gemistquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kwam hier vorige week ofzo toch al langs? Plaatsvervangde schaamte galore idd, toch moet ik 'm zien.
Vraag je nou of Bimma Zuid-Oost is? Zo ja, ja, da's de Bijlmer ja. Die 2 hoofdrolspelers was vorige week ook bij DWDD trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uh, geen idee? Heb ik dan gemistMja idd, alle cliches over negers+zuidoost word er weer bijgehaald
.
(dat is bimma toch?)
Ja nee, of die flats de bijlmer warenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag je nou of Bimma Zuid-Oost is? Zo ja, ja, da's de Bijlmer ja. Die 2 hoofdrolspelers was vorige week ook bij DWDD trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |