SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 06-10-2012 17:49:38 ]![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik vond MW2 ook hard en heb die dan ook veel gespeeld. Ik doelde eigenlijk op de meest bazige en dat was CoD 2. BO had ik 5 dagenlang hardcore gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt, op zombies na.If not now, then when.![]()
Ik dacht dat je gewoon geboren en getogen was in Zaandamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ekte roots uit Noord-Gestoord.
Haten op CoD trouwens?
![]()
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' thoughquote:.
Aaaight.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe deze in de OP pretty please:
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me bullshit. Bol zegt eind april en amazon en play.com hebben nog helemaal geen datum staanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' though.
[..]
Aaaight.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' though.
[..]
Aaaight.
deze auch![]()
Done.quote:Ik weet nog dat ik in april blij deed omdat het nog 'maar' 1 jaar duurde iddquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit. Bol zegt eind april en amazon en play.com hebben nog helemaal geen datum staan. Ik ga er ook maar van uit
.
![]()
Zij heeft zo'n vibo in haar punni doe je op afstand aan en uit kunt zetten?quote:If not now, then when.![]()
Ja, lijkt me wel grappig zo'n dingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n vibo in haar punni doe je op afstand aan en uit kunt zetten?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukgaan in groep 4 om dit.
[ afbeelding ]echt he
![]()
Gatverdamme zoete meukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukgaan in groep 4 om dit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTH: Badman Style! (Jamaican Gangnam Style Remix)
http://www.worldstarhipho(...)wshhlVt5ld1RwiNYrajk![]()
![]()
!
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon geboren en getogen was in Zaandam?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
toch triest mensen die andere mensen denken te kennen via internetDeathlift or Die.![]()
ja daar kan je echt hard op losgaan op stapquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga me nieteens in de rest verdiepen, muziek voor het plebs.
Dít is muziek.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
In het literair café vermaecken wij ons anders primaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja daar kan je echt hard op losgaan op stap.
Maar die krokobil is alleen chill omdat alle sloeries er ook los op gaan, maar het blijft kutmuziek imo. Doe mij maar een Pop That (Lil Wayne, Rick Ross, French Montana) of Bands A Make Her Dance (Juicy J) in da club.
![]()
Krokobil is ook niet vet, maar gewoon mixtape of liveset van hun is hard, dikke dub en allesquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het literair café vermaecken wij ons anders prima.
Maar die krokobil is alleen chill omdat alle sloeries er ook los op gaan, maar het blijft kutmuziek imo. Doe mij maar een Pop That (Lil Wayne, Rick Ross, French Montana) of Bands A Make Her Dance (Juicy J) in da club.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Is toch prachtig dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ga me nieteens in de rest verdiepen, muziek voor het plebs.
Dít is muziek.
If not now, then when.![]()
Alleen een pollepel/slipper/riem? Lucky youquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt![]()
.
Heb het altijd wel uit m'n hoofd gelaten om extreme rottigheid uit te halen of crimineel gedrag oid omdat ik weet dat ze me bont en blauw zou smacken (en nogsteeds) met een pollepelel/slipper/riem![]()
.
Vroeger wel eens een corrigerende tik gehad, zoals een echte Surinaamse moeder betaamt.
Ik kreeg te maken met een bezem of een rvs pollepel. Er werd zo hard gemept dat er wel iedere 2 a 3 maanden een nieuwe bezem nodig was![]()
![]()
heb je leuk linkje?quote:
of kiek je sport 1?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
gogo Real
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hij kijkt sport 1quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
heb je leuk linkje?
of kiek je sport 1?.
Heeft toch een ban nu![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij kijkt sport 1.
Heeft toch een ban nu_! Faler.
![]()
Alsnog wegeditten en alsnog gebanned wordenquote:.
Wou bijna zeggen 'free etha', maar dan denkt Vas waarschijnlijk aan gratis drugsverstrekking.![]()
Om foto posten van 2 fucking grote schaamlippen die op rosbief lekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom heeft Choco eigenlijk een ban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |