SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 06-10-2012 17:49:38 ]![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik vond MW2 ook hard en heb die dan ook veel gespeeld. Ik doelde eigenlijk op de meest bazige en dat was CoD 2. BO had ik 5 dagenlang hardcore gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt, op zombies na.If not now, then when.![]()
Ik dacht dat je gewoon geboren en getogen was in Zaandamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ekte roots uit Noord-Gestoord.
Haten op CoD trouwens?
![]()
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' thoughquote:.
Aaaight.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe deze in de OP pretty please:
[ afbeelding ]![]()
Lijkt me bullshit. Bol zegt eind april en amazon en play.com hebben nog helemaal geen datum staanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' though.
[..]
Aaaight.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij gamedumper (voorheen gcshop) staat geplande releasedate 1-1-13, dunno if trollin' though.
[..]
Aaaight.
deze auch![]()
Done.quote:Ik weet nog dat ik in april blij deed omdat het nog 'maar' 1 jaar duurde iddquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit. Bol zegt eind april en amazon en play.com hebben nog helemaal geen datum staan. Ik ga er ook maar van uit
.
![]()
Zij heeft zo'n vibo in haar punni doe je op afstand aan en uit kunt zetten?quote:If not now, then when.![]()
Ja, lijkt me wel grappig zo'n dingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n vibo in haar punni doe je op afstand aan en uit kunt zetten?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukgaan in groep 4 om dit.
[ afbeelding ]echt he
![]()
Gatverdamme zoete meukquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukgaan in groep 4 om dit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTH: Badman Style! (Jamaican Gangnam Style Remix)
http://www.worldstarhipho(...)wshhlVt5ld1RwiNYrajk![]()
![]()
!
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon geboren en getogen was in Zaandam?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
toch triest mensen die andere mensen denken te kennen via internetDeathlift or Die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |