Kijk deze achternaam danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef Kally het volgende:
Er zit 1 normale achternaam bij, als in de Graaf
Ja ons magisch wisselmomentjequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oei Marco heeft zijn piempie weer gevonden
Gaafquote:
In The Voice USA hebben ze komende week bij the battles "The Steal". Mogen ze iemand wegjatten.quote:
Dat is hier niet. Hier kunnen ze hulp van hun hulpcoach inroepenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
In The Voice USA hebben ze komende week bij the battles "The Steal". Mogen ze iemand wegjatten.
Nog steeds geen idee waar ze dat joch ineens hebben weggestopt. Of waarom ze hem hadden laten zien. Oh hey Barry Atsma naakt. Sorry ik werd afgeleid.quote:
Hahahaha en hebben die kandidaten daar zelf ook iets over te zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
In The Voice USA hebben ze komende week bij the battles "The Steal". Mogen ze iemand wegjatten.
Geen idee, aflevering moet nog komen, maar de preview zag er lekker vol draaamaaaa uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hahahaha en hebben die kandidaten daar zelf ook iets over te zeggen
Volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
is er nog geen Van der vorst ziet sterren topic?
"Kun je op commando huilen"quote:
okeeee, dan maak ik er 1quote:
Ciao Symphiequote:
jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ciao Symphie![]()
Het was weer leuk vanavond!
ff een snelle zoekopdracht en ik kwam dit oa tegen: Van der Vorst ziet sterren . Uit 2010quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
is er nog geen Van der vorst ziet sterren topic?
Ik vind haar nu leuker, wat kleding aangaat, niet dat haarquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja
Ik hoop 16 november nog verlsag te kunnen doen vanuit de zaal
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar nu leuker, wat kleding aangaat, niet dat haar
oh shit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ff een snelle zoekopdracht en ik kwam dit oa tegen: Van der Vorst ziet sterren . Uit 2010
Soms ben je ook zo'n burgerlijk ding Bennyquote:
Wat danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ben je ook zo'n burgerlijk ding Benny
gaan we daar verderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh shit.
heb er net 1 geopend
[RTL4]Van der Vorst ziet sterren #1
Omdat je bij audities ook bij alles dat ietwat anders is roept dat het eng of lelijk ofquote:
quote:
Kick ass familiequote:
quote:
Welnee, wie weet was ze mama met 16quote:
Is zij datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Die moeder zingt altijd bij Ik Hou Van Holland
Wie? Toch niet Shaydee? Oh GTST? Ik keek even wegquote:
Oh nu je het zegt, lijkt gigantisch jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Die moeder zingt altijd bij Ik Hou Van Holland
Dat vrouwke dat Rainbow in the sky van DJ Paul Elstak zingt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie? Toch niet Shaydee? Oh GTST? Ik keek even weg
Neej, want die zong niet zelfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vrouwke dat Rainbow in the sky van DJ Paul Elstak zingt.
Oei wat een Mili Vanilli moment ditquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:41 schreef DjinN het volgende:
Nee ik snap hem al. Haar moeder zong Rainbow in the sky in. Dat vrouwke uit die clips dus die van Dj Paul Elstak is NIET haar moeder
Dit is haar moeder:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'r aan het begin net irritant maar vind haar toch best tof. Ze is een raar soort hyper.
_o-quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:44 schreef Cee het volgende:
Sydney uit Amsterdam, kom op, googlen roddelpersen.
Zei ze dat hij uit Amsterdam kwam, misschien wel uit de VSquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:44 schreef Cee het volgende:
Ze zei Amsterdamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zei ze dat hij uit Amsterdam kwam, misschien wel uit de VS
Ze is ook tofquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'r aan het begin net irritant maar vind haar toch best tof. Ze is een raar soort hyper.
Dat ja, vind hem echt zo niks aan.quote:
Dank je schatquote:
http://nlpop.blog.nl/nede(...)etter-than-yesterdayquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:44 schreef Cee het volgende:
I think we have a winner!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://nlpop.blog.nl/nede(...)etter-than-yesterday
Sidney Samson, DJ, Amsterdam en neemt een nummer op met Will.I.Am . Te voor de hand liggend?
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Helaas heb ik de laatste audities moeten missen gisteravond, maar volgende week eindelijk de battles![]()
Benny is er al een stoelomdraai-ringtone?
High five!!!quote:
Holy crappers!quote:
Nog puurder, Erland is that you?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Karina het volgende:
Ook nieuw is dat er na een battle niet nog een sing off volgt. “Het talent dat de tweestrijd heeft gewonnen is dus meteen door naar de liveshows, die op vrijdag 9 november van start gaan. Het muzikale gevecht is hierdoor nog puurder en de inzet nog hoger.”
Ik weet nu al dat ik voor die gene met de makkelijkste naam benquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog puurder, Erland is that you?![]()
Wel tof meteen door, geen sing off, of is dat voor de slechte kandidaten juist een mazzeltje? Ik twijfel of ik nu blij ben
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook voor Anja. Ze verdient het echt.
ze is ook mijn favorietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook voor Anja. Ze verdient het echt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Oei! Ik heb er toch veel zin in, ik laat me zoals altijd verrassen. Eindelijk battles
volgens mij via seizoen1.thevoiceofholland.com en seizoen2.thevoiceofholland.comquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn de oude battles/audities nog ergens terug te kijken eigenlijk?
Daar is toch alles al van uitgelekt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef computergirl het volgende:
ik ga denk ik ook wel even langs Holleder zappen
quote:
You there?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is toch alles al van uitgelekt?
heb ik bewust niet gelezen/beluisterdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is toch alles al van uitgelekt?
*vinkje zet*quote:
bedankt voor de tip. Ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef iBenny het volgende:
Zondag begint ook dat nieuwe gedoe van The Voice... : The Voice of Holland: Singing Sunday
Doet ze mee aan TVOH?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Marly
Wereldster in acteren
Eigenlijk heet ze Adobe
De 10 minuten voordat The Voice begint.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Marly
Wereldster in acteren
Eigenlijk heet ze Adobe
Leuke dame, maar ze ziet er zo moe uit altijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zij is het voorprogramma van The Voice
Ja! Ik ben extra vroeg uit m'n bed gestapt (griep) om nog minstens een kwartier te zien van Marly.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Marly
Wereldster in acteren
Eigenlijk heet ze Adobe
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
Als ik niet in slaap donder kijk ik mee!
Om het netjes te zeggen... mijn slak kruipt in zijn huisje door haarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Leuke dame, maar ze ziet er zo moe uit altijd.
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
Ze kon nog niet eens overtuigend een smoothie aannemen, was te vroeg met haar tekst.
Hey hallotjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
Als ik niet in slaap donder kijk ik mee!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Marly
Wereldster in acteren
Eigenlijk heet ze Adobe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Thanks! Wordt een lange zit, ik zit met een oceaan in de ogen, te deppen en snotteren. I've got to be therequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Hahhaa hjaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
We slepen je er doorheen, als het te emotioneel wordt tijdens de battles kan je het altijd nog wijten aan je snotter-status.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks! Wordt een lange zit, ik zit met een oceaan in de ogen, te deppen en snotteren. I've got to be there
Hjaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
We slepen je er doorheen, als het te emotioneel wordt tijdens de battles kan je het altijd nog wijten aan je snotter-status.
Wat is dit.quote:
Die dokter van Bing na half novemberquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is dit.Nu heb ik dit in m'n hoofd.
p.s. Wanneer ga je naar New Yooooooooork concrete jungle where dreams are made?
Arm ding, je ijlt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik Marly wel geniaal naast Janine, ze lijken toch wel, gewoon door dat mega donkere. Ik hou er zo van. Marly
MeezingCEEdee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is dit.Nu heb ik dit in m'n hoofd.
p.s. Wanneer ga je naar New Yooooooooork concrete jungle where dreams are made?
Ik zit bijna tegen het plafond na een week ziek zijnquote:
Nog niet open, maar die dokter is HP Piet, en ik heb een zwak voor Sinterklaas enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MeezingCEEdee?![]()
Is FEE al open soms?
Ik zing effe niks mee, gisteren 2x een dik uur in de auto gezeten in m'n eentje, ben nog schor van het meezingen met m'n CEEDEE.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MeezingCEEdee?![]()
Is FEE al open soms?
OH.MY.GOD. Zingen in de auto, er is bijna niks fijnersssssquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zing effe niks mee, gisteren 2x een dik uur in de auto gezeten in m'n eentje, ben nog schor van het meezingen met m'n CEEDEE.
Meezingen in de autoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zing effe niks mee, gisteren 2x een dik uur in de auto gezeten in m'n eentje, ben nog schor van het meezingen met m'n CEEDEE.
Sinterklaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nog niet open, maar die dokter is HP Piet, en ik heb een zwak voor Sinterklaas enzo.
Een hele week al.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit bijna tegen het plafond na een week ziek zijn, ik ben dat rillen van de koorts en die pijnstuipen zo zat. Ik heb After Eight en 2 soorten chips besteld, just to comfort myself
Dit is echt het hoogtepuntje van de weekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Een hele week al.Gut, dan komen de muren en de slechte middag-tv-programma's ook op je af zeg. Snel beter worden kuikster!
de drukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is echt het hoogtepuntje van de week
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Stickertje het volgende:
bing kan alleen maar boos kijken...
quote:
Google kijkt lieverquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Stickertje het volgende:
bing kan alleen maar boos kijken...
Niks d'r van, m'n eigen breierij-CD's, van Isley Brothers tot Robyn tot Take That tot Fleetwood Mac.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH.MY.GOD. Zingen in de auto, er is bijna niks fijnersssss![]()
![]()
Glee zeker?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks d'r van, m'n eigen breierij-CD's, van Isley Brothers tot Robyn tot Take That tot Fleetwood Mac.
Mag ik toch hopen van niet... Zingen kan ze niet namelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Doet Marly eigenlijk ook musicals, net als die ene blonde jongen, of dat niet?
HET IS BEGONNEN.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik lees mee, ik merk wel wanneer het begonnen is, even voetballen kijken
Ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik lees mee, ik merk wel wanneer het begonnen is, even voetballen kijken
KOMT DOOR HOLLEEDERquote:
Oh, dat is tegenwoordig hip, alles al laten zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dit zijn spoilers voor vanavond
Ongeloveloos!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Dit talent hebben we nog noooooooooooooooooit gezien!
waarom niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb geen adoptiekindjes, maar in gedachte is Lllllllllllloyd bij mij
Ik vond niemand leuk genoeg, en bij 2 was ik te laat.quote:
ah okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond niemand leuk genoeg, en bij 2 was ik te laat.
Je bent me net voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:34 schreef MissJ het volgende:
nou ben benieuwd of het piempie van Nick weer op hol gaat slaan
quote:
heb ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef douche-eendje het volgende:
Zo. Thee en chips, wat een combi
Battlesquote:
ik heb jayms en een meisjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik moet mijn kindjes even opzoeken straks, ik heb geen idee meer.
ja die van Marco ook jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent me net voor
Ik denk van wel! En Marco is ook op gang straks.
Heb er ook maar 2 gezien ofzo, en maar wat uitgekozenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
Hier ook geen kindjes. 2 afleveringen niet gezien vanwege vakantie. Dus er zitten voor mij nog wat nieuwe gezichten tussen
Wat staat er op?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
Vijfendertig en dan zo'n shirt. Nee, gewoon, nee.
inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
Vijfendertig en dan zo'n shirt. Nee, gewoon, nee.
Dat ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben voor Marjet, want ik vind Sebastiano een vervelend hoofd hebben..
Ohquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Een smiley en twee hartjes. Maar dan anders.
Ik heb op een vrijdagavond in een hotel The Voice Arab gezien, was ook erg grappigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb er ook maar 2 gezien ofzo, en maar wat uitgekozen
Nee, Christus is van iedereen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is van de wereld, christus nee
vreselijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is van de wereld, christus nee
Ben je scheel, kut?quote:
Ja, mee eens. Goed nummerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nik
[..]
doms aan, gewoon een lekker Nederlandstalig nummer
Omdat ie dat kan doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Symphonic het volgende:
waarom doet de laptop zo kut met quoten
Zit je nou te lachen om m'n jampotglazen?quote:
De diesel is nog niet warmquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Symphonic het volgende:
waarom doet de laptop zo kut met quoten
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
En voor de haters?
Oh, je bedoelt voetbal? En het is net begonnen?
Ach... nu al???quote:
quote:
Alknaar? Jij wilt er toch naartoe?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Owww dit is die uit Heemstede, I remember
Hup Alknaar
Bolle knieenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |