4x 16 is ook veel te veelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merk dat ik bij dit soort programma's het ook steeds lastiger vind namen te onthouden.
Nou je wist van die ene van Popstars nog net van alles, knapquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
4x 16 is ook veel te veel
En dan 100 miljoen talentenjachten volgen is hersendodend
In de Punto op weg naar huis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
Maar waar is LV Mercedes gebleven?
Ja van Ceequote:
LEUGENS! IK ZEG HET JE!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef STING het volgende:
Trijntje heeft op mijn middelbare school gezeten?
Ja. Er bovenop, op het dak.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef STING het volgende:
Maar, ik kan ze van de vroege Idols nog bijna zo opdreunen, gewoon kort maar krachtig. Jim, Jamai, Dewi, Hind, David, Roger, Boris, Eric, etc. etc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
4x 16 is ook veel te veel
En dan 100 miljoen talentenjachten volgen is hersendodend
ze is toch geen dakdekker?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef STING het volgende:
Precies datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar, ik kan ze van de vroege Idols nog bijna zo opdreunen, gewoon kort maar krachtig. Jim, Jamai, Dewi, Hind, David, Roger, Boris, Eric, etc. etc.
Nu moet het allemaal minstens 3 lettergrepen, twee Q's, een streepje en zo weinig mogelijk klinkers hebben.
I-risquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar, ik kan ze van de vroege Idols nog bijna zo opdreunen, gewoon kort maar krachtig. Jim, Jamai, Dewi, Hind, David, Roger, Boris, Eric, etc. etc.
Nu moet het allemaal minstens 3 lettergrepen, twee Q's, een streepje en zo weinig mogelijk klinkers hebben.
Ik vrees van welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Naar raffel om daar uit te huilen?
Boeheoeoeoeeeeeequote:
Oh dat kan ik straks ook wel even checken na dit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik ga naar TLC, de docu over Jody Marsh kijken.
cya
Iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weer een irritatiereclame minder
Geen Peter strakkies?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan ik straks ook wel even checken na dit.
Ik ga dit weekend maar ook weer eens een keertje bestellen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ga ik volgende week zondag heen!
Zullen we samen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend maar ook weer eens een keertje bestellen.
Hehe dat iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
NoooooOOOOOOOOOOOOiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIt MEEEEEEEEEEEEEEEEEeeèèèèèè``eè`'eééééér!
Gewaagde uitspraak hier....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe dat idd
Dan word ik er ook weer aan herinnerd dat ik een hekel heb aan Nederlandse theater/musicalproducties
Geen dank hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe dat idd
Dan word ik er ook weer aan herinnerd dat ik een hekel heb aan Nederlandse theater/musicalproducties
ik hou het op mijn laptop al niet eens volledig bijquote:
Mag ik tussen jullie in?quote:
Ik ben even naar een computer gesneakt. Ben wel blij dat ik lekker mee kan lezen, zo af en toe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik hou het op mijn laptop al niet eens volledig bij
JAquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, zit het hier vol theater- & musicalfanaten?
Jij welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik tussen jullie in?![]()
Kakkers, ik ben echt blutterdeblut
Jij 't ook daar gezien? Tof hè!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Wicked op Broadway was zoooooooo gaaf
Countryquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oke laat dit toffe mens dan ook echt ff iets rockerigs zingen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Jemig, wat een spetter zo net na de reclame!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
Hey, ze heeft voor Servië Montenegro het songfestival gewonnen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
Hey, ze heeft voor Servië Montenegro het songfestival gewonnen.
Ik zal je rondleiden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga een keer naar New York en dan een week op broadway bivakkeren
wij hebben er 2 gezien, Lion King en Wicked en dat was zoooooo tofquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga een keer naar New York en dan een week op broadway bivakkeren
En straks ongemerkt met een cameltoe op het podium staat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Zij is nou echt iemand die "butch" is. Dat woord past precies.
Middelbare schoolquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Op de Montessori bezig met Total Touch? Toen was ze 11 of zo?
quote:
Ik ga over ongeveer 2 weken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij hebben er 2 gezien, Lion King en Wicked en dat was zoooooo tof
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het niet slecht eigenlijk....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is het met geluid uit wel schitterend.
Ik krijg een kaartje van mijn liefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je al ergens kaartjes voor besteld Rooskehhh?
daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef DjinN het volgende:
Oh! Ze viel stiekem op Trijntje! Daarom was ze van haar apropo!
ze draaide niet om... Dus ze zag trijntje niet eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef DjinN het volgende:
Oh! Ze viel stiekem op Trijntje! Daarom was ze van haar apropo!
Happy Hanukkahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
Die Chanoeka zegt dat ze Trijntje amper kende maar Trijn weet meteen haar naam. Na al die jaren. Jaja.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
Die Chanoeka zegt dat ze Trijntje amper kende maar Trijn weet meteen haar naam. Na al die jaren. Jaja.
dat is mijn talentenjacht lijfspreuk.quote:
Dan krijg je m'n goedkeuring.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is mijn talentenjacht lijfspreuk.
Was eigenlijk exclusief voor Wendy, maar ik vind Trijntje irritanter
Nog geen ideequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Awwww
Weet je al waarvoor? Of is het een surpriiiiiiise.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
Ze pikt met dr hoofd als een klein pasgeboren vogeltje
altijd hendig zo'n makkelijk type voor de battlesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ze gaat dwars door de Bekking Vookulls heen en Marco drukt?
Serious?
en heerlijke rotiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die moeder is zo schattig. Die bakt denk ik van die hele lekkere taarten.
rotiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar hele keuken vol met lekker eten voor de hele buurtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat moet hij niet, en hij wil niet meer kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan nog moet ie ook BZV kijken. Potverdikkie!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
43quote:
Heel verstandig van hemquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat moet hij niet, en hij wil niet meer kijken.
Hij heeft ook een erg matig seizoen uitgekozen om geforceerd te moeten kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat moet hij niet, en hij wil niet meer kijken.
Was ze wel hoor!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope dat was ze niet, of ze had een verkeerde orkestband
Ik heb ook niksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een snoepje, koek of chocola te delen? Ik zit bijna tegen het plafond
Oeh, ik voel me sterk nuquote:
Ik heb: yoghurt honing ijs, toblerone nog ergens en doritos.. Voorkeur?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een snoepje, koek of chocola te delen? Ik zit bijna tegen het plafond
Idd, het is nog niet veel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft ook een erg matig seizoen uitgekozen om geforceerd te moeten kijken.
Ik ben zo hyper als een stuiterbal. Gooi er nog 2 koekjes in en ik ren een wereldrecord bij de 100m sprintquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
ik heb nog wel een tompoesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog een paar blokjes Milka met nootjes!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ook nietquote:
Doritosquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik heb: yoghurt honing ijs, toblerone nog ergens en doritos.. Voorkeur?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar blokjes Milka met nootjes!
quote:
Ik scrolde snel en las "tampon"quote:
Fiewquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik scrolde snel en las "tampon"Toch maar even teruggescrolled en rustig gelezen want ik vond het een wat vreemd antwoord
ja je schrijft het misschien wel anders maar goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik scrolde snel en las "tampon"Toch maar even teruggescrolled en rustig gelezen want ik vond het een wat vreemd antwoord
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DoritosEn een bonk toblerone na afloop, ondanks mijn vullingen
Ah, ik ben niet de enige, ik las net voorgevel ipv voorgevoelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige, ik las net voorgevel ipv voorgevoel
Oeh die Doritos ken ik niet, meteen proberen volgende weekquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga weer biertjes drinken, tabee allemaal!
quote:
Dag m'n jong!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Drink ze Vaduzna!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
daaaag schatjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Neem er ook eentje van mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
ben bang van nietquote:
Wat een mooie levensvraag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen ze nou compleet zijn terwijlwij dat niet zijn?
Er komt nog wat opvullingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben bang van niet
Maar hoe kunnen ze nou compleet zijn terwijlwij dat niet zijn?
Daarom deel ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef Apotheose het volgende:
zo'n hele reep tolberone werk je toch niet in 1 keer naar binnen? 1 of 2 stukjes en ik hoef niet meer....
Ze wordt nu wel een beetje gehyped heb ik het idee. Lastig om dan nog onbevooroordeeld te blijven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn geld op Sandra van Nieuwland zetten als winnaar van dit seizoen.
Ik hoorde haar vandaag op de radio weer en ik vond het ook serieus fijn om naar te luisteren
"Piesomwon piesomwon".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef Apotheose het volgende:
slechte uitspraak... Het is 'i' geen 'hij' bijv
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net een oude lelijke Marc Overmars
Hoe verzin je het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net een oude lelijke Marc Overmars
ze wordt gewoon op radio 3 gedraaid, niets mis mee...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze wordt nu wel een beetje gehyped heb ik het idee. Lastig om dan nog onbevooroordeeld te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |