Kijk deze achternaam danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef Kally het volgende:
Er zit 1 normale achternaam bij, als in de Graaf
Ja ons magisch wisselmomentjequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oei Marco heeft zijn piempie weer gevonden
Gaafquote:
In The Voice USA hebben ze komende week bij the battles "The Steal". Mogen ze iemand wegjatten.quote:
Dat is hier niet. Hier kunnen ze hulp van hun hulpcoach inroepenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
In The Voice USA hebben ze komende week bij the battles "The Steal". Mogen ze iemand wegjatten.
Nog steeds geen idee waar ze dat joch ineens hebben weggestopt. Of waarom ze hem hadden laten zien. Oh hey Barry Atsma naakt. Sorry ik werd afgeleid.quote:
Hahahaha en hebben die kandidaten daar zelf ook iets over te zeggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
In The Voice USA hebben ze komende week bij the battles "The Steal". Mogen ze iemand wegjatten.
Geen idee, aflevering moet nog komen, maar de preview zag er lekker vol draaamaaaa uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hahahaha en hebben die kandidaten daar zelf ook iets over te zeggen
Volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
is er nog geen Van der vorst ziet sterren topic?
"Kun je op commando huilen"quote:
okeeee, dan maak ik er 1quote:
Ciao Symphiequote:
jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ciao Symphie![]()
Het was weer leuk vanavond!
ff een snelle zoekopdracht en ik kwam dit oa tegen: Van der Vorst ziet sterren . Uit 2010quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
is er nog geen Van der vorst ziet sterren topic?
Ik vind haar nu leuker, wat kleding aangaat, niet dat haarquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja
Ik hoop 16 november nog verlsag te kunnen doen vanuit de zaal
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar nu leuker, wat kleding aangaat, niet dat haar
oh shit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ff een snelle zoekopdracht en ik kwam dit oa tegen: Van der Vorst ziet sterren . Uit 2010
Soms ben je ook zo'n burgerlijk ding Bennyquote:
Wat danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ben je ook zo'n burgerlijk ding Benny
gaan we daar verderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh shit.
heb er net 1 geopend
[RTL4]Van der Vorst ziet sterren #1
Omdat je bij audities ook bij alles dat ietwat anders is roept dat het eng of lelijk ofquote:
quote:
Kick ass familiequote:
quote:
Welnee, wie weet was ze mama met 16quote:
Is zij datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Die moeder zingt altijd bij Ik Hou Van Holland
Wie? Toch niet Shaydee? Oh GTST? Ik keek even wegquote:
Oh nu je het zegt, lijkt gigantisch jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Die moeder zingt altijd bij Ik Hou Van Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |