Ik moest echt heel hard lachen om dat filmpje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Let the haters hate....
en ben geen topic kaper! Want ik kom hier wel vaker!
Snap ik. Maar snap best wel dat niemand me dood wil verwensen. Soms was het wel hard tegen mij en denk dat dat minder kan en aardig blijven. Ti's maar zo. Iedereen heeft een andere mening over dingen.quote:
Ja me 2...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen om dat filmpje.
Zet ze in de OPquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja me 2...
Die van afgelopen maandag was ook wel redelijk maar lang niet zo grappig.
Ja, lekker origineel weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik dacht even van word ik gek... deze TT heb ik eerder gezien... maar de andere SC heeft precies dezelfde TT
Donequote:
It is...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lekker origineel weer
de nadruk ligt op advies.quote:
Dankjewelquote:
Het moet relatieadvies zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
de nadruk ligt op advies.
what's your excuse?
Ik ben vanmorgen ook al fijn wakker gemaakt met spierpijn door mijn katquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankjewel. Vanavond krijg ik iets lekkers
.
"Anders heb je niets aan die baby!"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
'Gebruik die baby''als je die baby erkent hebt'
(over youtube clipje van Gino)
Dude...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Anders heb je niets aan die baby!"
Ik heb hier in de buurt wel eens gezegd, tegen zo'n tienermoeder: "gooi dat popje maar weg... krijg je van mij wel een nieuwe".... I know....
Nu ben ik stiekem wel heel erg benieuwd wat...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankjewel. Vanavond krijg ik iets lekkers
.
Ligt er misschien aan wat men zoekt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Waarom is een baan zoeken binnen 2 maanden voor jou eigenlijk niet lastig kree? Zoveel mogelijkheden in Katwijk?
Wijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu ben ik stiekem wel heel erg benieuwd wat...
Nou, proost dan maar!quote:
Goede vraag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Waarom is een baan zoeken binnen 2 maanden voor jou eigenlijk niet lastig kree? Zoveel mogelijkheden in Katwijk?
Is onderdeel van het progamma Kansloos op Veronica.quote:
Vanavond pas hequote:
Volgens mij maakt zelfs dat op het moment nog maar weinig uit. En zelfs als ze je willen, dan is het meestal allemaal nog niet zo snel geregeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan wat men zoekt?
Een typetje van een Nederlandse rapper.quote:
Tenzij je echt een one of a kind werknemer bent, maar dan was zijn contract wel verlengt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij maakt zelfs dat op het moment nog maar weinig uit. En zelfs als ze je willen, dan is het meestal allemaal nog niet zo snel geregeld.
Is het ook niet myr.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Je gaat nu eerst een paar weken chillen en dan pas zoeken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook niet myr.
Mogelijkheden genoeg.
Maar het kwam nu allemaal tegelijk. En verhuizen. En heb nog niet eens vakantie gehad en was het uiteraard zat. Dus nu ga ik ff een paar weken nemen om te wennen nieuw huisje en dan eens kijken wat ik precies wil. Heb nog wel ff geld ervoor dus ok. Snap je?
Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Anders heb je niets aan die baby!"
Ik heb hier in de buurt wel eens gezegd, tegen zo'n tienermoeder: "gooi dat popje maar weg... krijg je van mij wel een nieuwe".... I know....
Gezellig! Veel plezier alvastquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond pas he. Wijntje doen met een vriendin.
Ligt eraan, soms duurt het inderdaad wat langer dan anders. Maar er zijn ook bedrijven die zo te spreken zijn dat je dags na het gesprek telefoon krijgt of je wilt beginnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij maakt zelfs dat op het moment nog maar weinig uit. En zelfs als ze je willen, dan is het meestal allemaal nog niet zo snel geregeld.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.
"Hey hoe kom je aan die krassen op je arm?"
Dat doe ik als ik me kut voel
"Dan zit je wel heel vaak aan je kut zeker?"
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat nu eerst een paar weken chillen en dan pas zoeken?
Nou succes daarmee.
Andere mensen zoeken al maanden naar werk, maar doe jij het vooral rustig aan hoor.
Dan zijn zorgen over het vinden van een baan niet handig om erbij te hebben, zou maar snel wat sollicitaties op de bus doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik kijk onderhand wel verder en krijg belletjes van anderen voor werk.
Ik zeg ik wil ff een beetje rust. En dat gaat niet echt zo want heb genoeg zorgen.
dat is het plan ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zijn zorgen over het vinden van een baan niet handig om erbij te hebben, zou maar snel wat sollicitaties op de bus doen.
Hij klinkt als een mongoolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een typetje van een Nederlandse rapper.
Het kan echt niet, maar ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.
De man hem speelt is in het echt een rapper. Fresku genaamd die zich ergert aan rappers die het alleen maar hebben over geweldig ze zijn en hoeveel chicks ze neuken. Dit typetje zet eigenlijk de hedendaagse rapper voor lul.quote:
Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoorde gister het nieuwe nummer van die Gers, mijn god wat slecht.
Als ik er even voor ga zitten schrijf ik een betere tekst
Hij is inderdaad wel erg scherpquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan echt niet, maar ik moest lachen.![]()
Elke rapper klinkt als een mongool.quote:
Ik vind Doe Maar geweldig maar dat die hun nummers laten verkrachten door een stel amateurs is om te janken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Ja dit dus, dat had ik dus ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Doe Maar geweldig maar dat die hun nummers laten verkrachten door een stel amateurs is om te janken.
Watquote:
Ja, mongolen rappers is dan ook een pleonasmequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
De man hem speelt is in het echt een rapper. Fresku genaamd die zich ergert aan rappers die het alleen maar hebben over geweldig ze zijn en hoeveel chicks ze neuken. Dit typetje zet eigenlijk de hedendaagse rapper voor lul.
Die verkrachting van het lied van Doe Maar bedoel jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Ja diequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, mongolen rappers is dan ook een pleonasme.
[..]
Die verkrachting van het lied van Doe Maar bedoel je?
Ik bedoelde meer met oog op jouw tekst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis mee om een sample te willen gebruiken van Doe Maar, maar verneuk het dan niet.
Ik moest nog net niet huilen toen ik het hoorde.quote:
Dat is hem dan geluktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zocht een woord om "tietu" in te verwerken.
* ManageTheAnger ligt dubbel van het lachen..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil echt niet beweren dat ik geweldige lyrics schrijf, maar dit is niveau basisschool, en ja, dat kan ik beterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met oog op jouw tekst.
Maar wel gewoon veel airplay krijgen, de muziekwereld is fucked upquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
1 minuut volgehouden, wat een ooraids, dat moet je als Doe Maar niet willen
Maar jij hebt toch vaker geschreven? Dsn heb je er vast wel feeling voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil echt niet beweren dat ik geweldige lyrics schrijf, maar dit is niveau basisschool, en ja, dat kan ik beter
ja heb vaker geschrevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch vaker geschreven? Dsn heb je er vast wel feeling voor.
quote:
$$$$$$.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
1 minuut volgehouden, wat een ooraids, dat moet je als Doe Maar niet willen
Mehquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:12 schreef Rafeiro het volgende:
Als het de bom was geweest was ik nog erger teleurgesteld geweest denk ik.
Uit de tijd dat er nog telefooncellen waren. Opa vertelt hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Of
[..]
* ManageTheAnger ligt dubbel van het lachen..
Of: naar een minderjarig meisje stappen en haar 50cent geven: 'alsjeblieft dan kan je me bellen als je 18 bent'
Beltegoed gozerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit de tijd dat er nog telefooncellen waren. Opa vertelt hier.
Als vrouw zijnde vind ik dit ook heel romantisch.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoals je daar nou staat
daar midden op die straat
jij weet niet wie ik ben...
lalala lala lalalala lala lalalala lala lalalala lala
ik zou je willen kennen
daarna ook nog verwennen
je weet nog steeds niet wie ik ben
ik zuig je aan je clit
ja ik weet waar die zit
daar onder bij je benen
nu weet je wie ik ben
de geen die jou verwent
het was leuk je te hebben gekend
Niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde vind ik dit ook heel romantisch.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde vind ik dit ook heel romantisch.
Je kan helemaal geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat gaat altijd per 10, 20 of nog hoger.quote:
voor 50 cent kan ze je 4 minuten bellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan helemaal geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat gaat altijd per 10, 20 of nog hoger.
Vriendin krast.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisjes kopen toch ook geen beltegoed meer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan helemaal geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat gaat altijd per 10, 20 of nog hoger.
donequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vriendin krast.
Wie gaat hem zetten?
Ja maar je kan geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat was mijn punt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
voor 50 cent kan ze je 4 minuten bellen.
just sayin'
Jij begript het.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meisjes kopen toch ook geen beltegoed meer?
Die krijgen dat toch in ruil voor een blowjob
10 euroquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar je kan geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat was mijn punt.
Fantastische argumentatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
10 euro
10 euro's
20 van 50 cent
1000 centen
just sayin'
Girl on girl dacht ik?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
done
topic niet gelezen.. behalve dat ventje zich laat molesteren door een emo.
Ik doe iets fout dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meisjes kopen toch ook geen beltegoed meer?
Die krijgen dat toch in ruil voor een blowjob
Jij begrijpt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]How to lose a girl in 10 seconds
Nee alleen minderjarige meisjes doen dat.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
GVD, afgewezen voor een baan net via de mail![]()
Wel zuur, leek me een leuke baan. Maar ach, cutting losses and moving on!
Bij een bedrijf waar ze een IT developer/sales engineer zochten voor de ICT-afdeling. Had voldoende in huis en had ontwerpen en specs meegenomen tijdens eerste gesprek. Misschien maar goed ook, was in Zwijndrecht en kom zelf uit Tilburgquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:27 schreef Sammers het volgende:
Hoi
[..]Balen zeg.. waar had je voor gesolliciteerd?
Tilburg. Da's dichtbijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij een bedrijf waar ze een IT developer/sales engineer zochten voor de ICT-afdeling. Had voldoende in huis en had ontwerpen en specs meegenomen tijdens eerste gesprek. Misschien maar goed ook, was in Zwijndrecht en kom zelf uit Tilburg
Toch jammer, leek me een leuk bedrijf.
Mede-Brabander?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Tilburg. Da's dichtbij
Toch jammer dat je niet bent aangenomen.. Ben je al lang aan het solliciteren?
Ben zelf ook 3 maanden aan het solliciteren geweest, en werd telkens afgewezen op m'n leeftijdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds een maand of 3. Vorige bedrijf liep het contract iig tot 1 september maar was vrijgesteld van werkzaamheden voor de maanden juli en augustus.
Maar ik heb meer ijzers in het vuur. Kijken welke nu het heetste wordt
Voor mijn vorige baan bijna een half jaar, dus dat hakt er ook in. Dan voel je je ook genaaid als je het telkens niet wordt. Leeftijd is bij mij niet zo'n euvelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ben zelf ook 3 maanden aan het solliciteren geweest, en werd telkens afgewezen op m'n leeftijd![]()
Wat doe je ondertussen?
En ja, uit Brabant
Hoi!quote:
Dichtbij Eindhoven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mijn vorige baan bijna een half jaar, dus dat hakt er ook in. Dan voel je je ook genaaid als je het telkens niet wordt. Leeftijd is bij mij niet zo'n euvel
Ik ben nu werkloos en doe genoeg sollicitaties de deur uit in de hoop een reactie te krijgen. En nu pas ik op het huis omdat pa en ma op de camping zitten
Waar ergens uit Braboland?
[..]
Hoi!
Hoi magnetronquote:
Ik heb nog wat van je te goed!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
He shit, 't geluid van m'n pc valt steeds uit. Wordt tijd dat ik er een geluidskaart in doe, dit is irritant
Zelfde gebeurt ook als ik op skype zit, hoort ineens de ander me niet terwijl ik vol sta te lullen -_-
Ja ik denk ook dat mijn poorten aan het overlijden zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:46 schreef Royco1 het volgende:
Mijn HDMI uitgang op mijn laptop is stuk
Dat weet ik niet meer, even teruglezen..quote:
Ik weet nog wel dat het iets van een verhaaltje was, maar weet niet meerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, even teruglezen..
Ik weet niet in welke SC ik moet zoeken, het was volgens mij wel deze weekquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het iets van een verhaaltje was, maar weet niet meer
Kun je me de link even pasen zodra je wat gevonden hebt?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, even teruglezen..
Volgens mij was het gewoon deze en was het gister.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke SC ik moet zoeken, het was volgens mij wel deze weekNog een momentje
In Tilburg zelf, maar dat was bij een telecom bedrijf in het centrum. Mij iets te hectisch. Ik probeer vooral in Brabant te blijven, andere optie is in Breda. Bel ik morgen de contactpersoon eens even over op, kijken wat de status is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dichtbij Eindhoven.
Ik had niet verwacht dat ik op leeftijd werd afgewezen. Ben 21, dusja. Gelukkig had ik tijdens die periode nog een studie waar ik me op kon concentreren, dus heb me niet hoeven te vervelen.
Heb je hier in de buurt geen passende functies voor je?
Voor veel functies vinden ze je dan te jong, te weinig ervaring etcquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Tilburg zelf, maar dat was bij een telecom bedrijf in het centrum. Mij iets te hectisch. Ik probeer vooral in Brabant te blijven, andere optie is in Breda. Bel ik morgen de contactpersoon eens even over op, kijken wat de status is.
21? Dan zou je zeggen dat ze je wel willen eigenlijk.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon deze en was het gister.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die houd je van me tegoed Sammers!
Inderdaad, loop tegen het laatste ook nog wel eens aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor veel functies vinden ze je dan te jong, te weinig ervaring etc
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Tilburg zelf, maar dat was bij een telecom bedrijf in het centrum. Mij iets te hectisch. Ik probeer vooral in Brabant te blijven, andere optie is in Breda. Bel ik morgen de contactpersoon eens even over op, kijken wat de status is.
21? Dan zou je zeggen dat ze je wel willen eigenlijk.
Wat Roy zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor veel functies vinden ze je dan te jong, te weinig ervaring etc
Sjongejonge..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kut, ik weet em niet meer
Hoeveel jaar ervaring heb je dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, loop tegen het laatste ook nog wel eens aan.
Ik heb alles bij elkaar een jaar of 4 ervaring, maar ik heb verschillende dingen in de ICT gedaan. Dus ik heb net te weinig ervaring in hetgeen in wil doen soms. Kortom, ik weet van verschillende dingen wat, in tegenstelling tot van een iets een heleboel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoeveel jaar ervaring heb je dan?
Probeer het eens bij de telecom in luxemburg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb alles bij elkaar een jaar of 4 ervaring, maar ik heb verschillende dingen in de ICT gedaan. Dus ik heb net te weinig ervaring in hetgeen in wil doen soms. Kortom, ik weet van verschillende dingen wat, in tegenstelling tot van een iets een heleboel.
Dat is vervelend.. Maar ik hoop dat er snel iets op je pad komtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb alles bij elkaar een jaar of 4 ervaring, maar ik heb verschillende dingen in de ICT gedaan. Dus ik heb net te weinig ervaring in hetgeen in wil doen soms. Kortom, ik weet van verschillende dingen wat, in tegenstelling tot van een iets een heleboel.
Allicht, ik zie het allemaal positief inquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is vervelend.. Maar ik hoop dat er snel iets op je pad komt
Dan is het goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, ik zie het allemaal positief in
En ik kan nog steeds alles doen wat ik wil doen, dus zo erg is het op zich niet. Enkel je eigen ontwikkeling en ervaringen komen niet verder.
Smakelijk!quote:
Nee, ik maak bijna alles zelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dusss..iemand nog iets meegemaakt of zo?
Goed eruit geluldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het draait allemaal om perceptie.
Niet echt. Vandaag weer gewerktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dusss..iemand nog iets meegemaakt of zo?
Nee, niet meer ziek. Was echt lang niet meer zo ziek geweest..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent niet meer ziek?
quote:
Hint: filmfestival in utrechtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Laatste tijd nog goede films die ik moet hebben gezien?
Middag? Student zeker?quote:
Ik heb nog wel Evie.rar op mijn PC, 122 foto's en 13 filmpjes van Evie en ongeveer 23 mannen interesse?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Evie heb je geen porno van jezelf die ik kan gaan kijken?
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Evie heb je geen porno van jezelf die ik kan gaan kijken?
Ben jij onherkenbaar in beeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Evie.rar op mijn PC, 122 foto's en 13 filmpjes van Evie en ongeveer 23 mannen interesse?
Ja net thuis .. dus middagquote:
Denk dat ik het niet benquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Evie.rar op mijn PC, 122 foto's en 13 filmpjes van Evie en ongeveer 23 mannen interesse?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eerst mn vriendin versieren graag, straks kom ik voor de show
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Fijne dierendag trouwens, dikke zeekoe die je bent
quote:
Maakt niet uitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
heyhey.. ik was overrompeld door de post van dromMaar hoi
Ik sta niet op film.quote:
Sterkte..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Raar.. beetje slecht nieuws en goed nieuws vandaag
erg dubieus
Daar?
Wil je hiermee aangeven dan je Evie2.rar en Evie3.rar nog niet hebt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier ook nog niets van?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je hiermee aangeven dan je Evie2.rar en Evie3.rar nog niet hebt?
sry geen zin om te vertellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil graag alleen het goede nieuws weten
Jij wel, maar wel dat waren de stoelen die nodig waren om mijn billen te ondersteunen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ruilen voor een Flippiee.rar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier ook nog niets van?
Ik vond je vorige userplaatje leukerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier ook nog niets van?
Wat? Zijn die nog smeriger dan deel 1?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goede zaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ruilen voor een Flippiee.rar?
Ik twijfel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik vond je vorige userplaatje leuker
In de meeste landen zijn ze verbodenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Zijn die nog smeriger dan deel 1?
Raar genoeg in duitsland dan weer niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de meeste landen zijn ze verboden
Mijn broek begon strakker te zitten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de meeste landen zijn ze verboden
Die tandartshaakjes die je in de achtergrond zag bij die touwenscene in deel 1, die worden dan ook actief gebruikt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Zijn die nog smeriger dan deel 1?
Nu hangt hij alweer op half zeven?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn broek begon strakker te zitten.
Mijn mama zei altijd juist niet doen. Ik supportte wel Ajax gisteren, wees gerust.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
In geval van twijfel doen zegt mijn moeder altijd
Die nagesynchroniseerde duitse versies vind ik niksquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raar genoeg in duitsland dan weer niet.
Zozo ze gaat nog verder.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die tandartshaakjes die je in de achtergrond zag bij die touwenscene in deel 1, die worden dan ook actief gebruikt.
Wat, ben je overgelopen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn mama zei altijd juist niet doen. Ik supportte wel Ajax gisteren, wees gerust.
Eerder op twaalf uurquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu hangt hij alweer op half zeven?
Nee, maar je moet toch wat als je C.Ronaldo wil zien en nog wil blijven leven. Ik moest mijn Real Madrid sjaal ook inleveren bij de poorten.quote:
Ze is alleen naar de Arena gegaan om even goed te vingeren op Ronaldo.quote:
Wat zit jij me te fucken nou dan, ik ben Groninger héquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn mama zei altijd juist niet doen. Ik supportte wel Ajax gisteren, wees gerust.
Goed dat je het zegt. Ik moet nog een paar van die kekke sjaaltjes kopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch wat als je C.Ronaldo wil zien en nog wil blijven leven. Ik moest mijn Real Madrid sjaal ook inleveren bij de poorten.
Nee volle yoghurt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En komt er zometeen dan een geel vogeltje uit?
Echt gecondoleerd met jullie trainer, die helpt jullie enkel de vernieling in.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat zit jij me te fucken nou dan, ik ben Groninger héFC Groningen olee olee olee
Ik hou me niet bezig met voetbal eigenlijk. Wou gewoon even rellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt gecondoleerd met jullie trainer, die helpt jullie enkel de vernieling in.
Je schijnt het te kunnen inleveren bij een of andere bank.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet je opvangen en verkopen op straat joh
Dan doe je het toch verkeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met voetbal eigenlijk. Wou gewoon even rellen
Je wou rellen? Niks van gemerktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met voetbal eigenlijk. Wou gewoon even rellen
AZ'sterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat zit jij me te fucken nou dan, ik ben Groninger héFC Groningen olee olee olee
Wat voor sjaaltjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik moet nog een paar van die kekke sjaaltjes kopen.
Ja maar altijd wel een potje achter de hand houden hé als lubricantquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je schijnt het te kunnen inleveren bij een of andere bank.
Helmond Sport natuurlijk.quote:
Oehh dit soort reacties maken dat ik extra fel reageer hoor, jij doerak!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wou rellen? Niks van gemerkt
Best nog wel leuk kaartspel trouwens.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oehh dit soort reacties maken dat ik extra fel reageer hoor, jij doerak!
Ik belde laatst mijn bank: de ING, maar het enige wat de vrouw van de ING tegen me zei was "Gadverdamme wat bent u een smeerlap zeg, bah" en hing toen op. En het enige wat ik vroeg was of ik mijn zelfgemaakte volle yoghurt kon storten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar altijd wel een potje achter de hand houden hé als lubricant
huh?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best nog wel leuk kaartspel trouwens.
ouwquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oehh dit soort reacties maken dat ik extra fel reageer hoor, jij doerak!
Ja herkenbaar. Bij mij liep de stortmachine vast, kon maar tot 5 kilo hebben blijkbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik belde laatst mijn bank: de ING, maar het enige wat de vrouw van de ING tegen me zei was "Gadverdamme wat bent u een smeerlap zeg, bah" en hing toen op. En het enige wat ik vroeg was of ik mijn zelfgemaakte volle yoghurt kon storten.
Is goed ik zal je ontzien vandaagquote:
Ow beetje hartenjagen idee dus. Weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Durak
gelukkig maar, anders was ik naar een modje gerend. Heus hoor!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is goed ik zal je ontzien vandaagMaar niet omdat ik niet durf ofzo hoor!
Durf het heus wel
Nou geen mod die je kan redden van mijn furie dan hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders was ik naar een modje gerend. Heus hoor!
whaha wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geen mod die je kan redden van mijn furie dan hoorHet is alsof je op je kont wordt geslagen met een vliegenmepper. Alsof je je pc moet restarten voor een belangrijke update. Alsof je een beginnend roker bent en de rook in je ogen brand. En dat allemaal tegelijk, ik waarschuw je
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geen mod die je kan redden van mijn furie dan hoorHet is alsof je op je kont wordt geslagen met een vliegenmepper. Alsof je je pc moet restarten voor een belangrijke update. Alsof je een beginnend roker bent en de rook in je ogen brand. En dat allemaal tegelijk, ik waarschuw je
Nou nou, wat een agressie!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
off beatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja. nu ben ik helemaal van slag
ligt eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh houd jij niet van een beetje agressie??
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh houd jij niet van een beetje agressie??
nou dan!quote:
mijn arme oortjesquote:
Hoeveel wil je hebben?quote:
Als je het maar niet op mij af reageertquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet hier nog steeds een stootzak ophangen om mijn agressie kwijt te kunnen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet hier nog steeds een stootzak klootzakophangen om mijn agressie kwijt te kunnen
Hmmm, wat ik heb weegt wat zwaarder.quote:
Nee, daarvoor dus een stootzak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je het maar niet op mij af reageert
Nee hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je het maar niet op mij af reageert
En ik maar denken dat ik sterker wasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor
Gebruik geen geweld tegen vrouwen
Great mindsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik sterker was
Haha, viel tegen hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik sterker was
Echt, heel erg. Hoeveel seconden hield ik het vol?quote:
We gaan toch niet opeens jullie nachtelijke praktijken bespreken hè?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Sammers het volgende:
[..]
Echt, heel erg. Hoeveel seconden hield ik het vol?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
ik pak gewoon een naald uit de tas en ze kruipen![]()
whehe
geen ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Sammers het volgende:
[..]
Echt, heel erg. Hoeveel seconden hield ik het vol?
zuiplapjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Ongelooflijk hoe je een aanvankelijk saaie avond zo leuk kan maken met wodka hè.
Was niet 's nachtsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan toch niet opeens jullie nachtelijke praktijken bespreken hè?
Heb jij offspring joh?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje foute offspring erbij en het feest is compleet
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Mutterrrr (mota)
Klaagbaak is er om u ook te irriteren.. dat weet je toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Fok doet vaag. Krijg quote alerts van quotes die ik al gezien heb. Dacht hier of in KLB en koos hier omdat ik weet hoe begripvol jullie zijn
Lekker belangrijk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Fok doet vaag. Krijg quote alerts van quotes die ik al gezien heb. Dacht hier of in KLB en koos hier omdat ik weet hoe begripvol jullie zijn
Fok! IS belangrijk.quote:
Je noemde me 'u'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]whehe
[..]
Klaagbaak is er om u ook te irriteren.. dat weet je toch?
FOK! heeft geen tieten, dus FOK! is nimmer belangrijk.quote:
Ego +10?quote:
KPD heeft tieten, en indirect is het deel van Fok!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK! heeft geen tieten, dus FOK! is nimmer belangrijk.
rukkende mannenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
KPD heeft tieten, en indirect is het deel van Fok!
En fok laat heel veel jongens 'melken'. Ook wel beetje tietachtig als je het mij vraagtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
KPD heeft slechts plaatjes van tieten. En niet de allerbeste als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
Zo boven je gezicht.quote:
Ja, nu wel hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]ben je nu aan het fantaseren of ik wel slik?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En fok laat heel veel jongens 'melken'. Ook wel beetje tietachtig als je het mij vraagt
Nee, in mijn fantasie slik je gewoon... met plezier!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
ben je nu aan het fantaseren of ik wel slik?
In mijn nachtmerries pak ik je zo op je bek met een mond vol kwakquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in mijn fantasie slik je gewoon... met plezier!
Oh, ik dacht dat je je daar dan in verslikte waardoor je blauw aanliep terwijl je het zo uit je luchtpijp aan het hoesten bent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
In mijn nachtmerries pak ik je zo op je bek met een mond vol kwak![]()
Je droomt over mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
In mijn nachtmerries pak ik je zo op je bek met een mond vol kwak![]()
En dat 't dan via haar neus naar buiten komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
Oh, ik dacht dat je je daar dan in verslikte waardoor je blauw aanliep terwijl je het zo uit je luchtpijp aan het hoesten bent.
Ik kon niet zien wie het was, maar hij was eng.. wat de gedachtengang naar jou geeftquote:
thnx.. je helpt me aan jaren celibaatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je daar dan in verslikte waardoor je blauw aanliep terwijl je het zo uit je luchtpijp aan het hoesten bent.
no white dragon for you mister!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat 't dan via haar neus naar buiten komt.
Geen dank!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx.. je helpt me aan jaren celibaat![]()
![]()
Ik ben bereid om daarmee te stoppen onder bepaalde voorwaardenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]wil je dat walgelijke beeld niet combineren met het mooiste der wereld? Borsten
Jij staat niet op de plek om eisen te kunnen stellen, of voorwaarden af te dwingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben bereid om daarmee te stoppen onder bepaalde voorwaarden
Ook niet een klein beetje op die plek?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij staat niet op de plek om eisen te kunnen stellen, of voorwaarden af te dwingen![]()
![]()
je kent haar nog niet hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje op die plek?Geef me een beetje macht over jou.. ik zal het niet misbruiken, pinkyswear!
Ik wil best weten wat je bedacht zou hebben mocht je toch op die plek staan hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje op die plek?Geef me een beetje macht over jou.. ik zal het niet misbruiken, pinkyswear!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]ik zeg toch helemaal niet dat je niet bereikbaar bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zeg toch helemaal niet dat je niet bereikbaar bent
Wereldvrede. Dierenleed zou voorbij zijn. Schone energie. Altijd lekkere koffie. Jou in furrykostuumquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil best weten wat je bedacht zou hebben mocht je toch op die plek staan hoor![]()
Dat er niemand macht over je heeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]niet? Wat wou je er wel mee zeggen dan?
^^ This guy, is my hero!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan weet jij nog niet hoe woest aantrekkelijk MTA is.
Ik las Jofu in furrykostuum.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wereldvrede. Dierenleed zou voorbij zijn. Schone energie. Altijd lekkere koffie. Jou in furrykostuum
Kreeg je er een stijve van?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wereldvrede. Dierenleed zou voorbij zijn. Schone energie. Altijd lekkere koffie. Jou in furrykostuum
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat er niemand macht over je heeft
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik las Jofu in furrykostuum.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |