We gaan toch niet opeens jullie nachtelijke praktijken bespreken hè?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Sammers het volgende:
[..]
Echt, heel erg. Hoeveel seconden hield ik het vol?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
ik pak gewoon een naald uit de tas en ze kruipen![]()
whehe
geen ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Sammers het volgende:
[..]
Echt, heel erg. Hoeveel seconden hield ik het vol?
zuiplapjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Ongelooflijk hoe je een aanvankelijk saaie avond zo leuk kan maken met wodka hè.
Was niet 's nachtsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan toch niet opeens jullie nachtelijke praktijken bespreken hè?
Heb jij offspring joh?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje foute offspring erbij en het feest is compleet
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Mutterrrr (mota)
Klaagbaak is er om u ook te irriteren.. dat weet je toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Fok doet vaag. Krijg quote alerts van quotes die ik al gezien heb. Dacht hier of in KLB en koos hier omdat ik weet hoe begripvol jullie zijn
Lekker belangrijk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Fok doet vaag. Krijg quote alerts van quotes die ik al gezien heb. Dacht hier of in KLB en koos hier omdat ik weet hoe begripvol jullie zijn
Fok! IS belangrijk.quote:
Je noemde me 'u'quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]whehe
[..]
Klaagbaak is er om u ook te irriteren.. dat weet je toch?
FOK! heeft geen tieten, dus FOK! is nimmer belangrijk.quote:
Ego +10?quote:
KPD heeft tieten, en indirect is het deel van Fok!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK! heeft geen tieten, dus FOK! is nimmer belangrijk.
rukkende mannenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
KPD heeft tieten, en indirect is het deel van Fok!
En fok laat heel veel jongens 'melken'. Ook wel beetje tietachtig als je het mij vraagtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
KPD heeft slechts plaatjes van tieten. En niet de allerbeste als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
Zo boven je gezicht.quote:
Ja, nu wel hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]ben je nu aan het fantaseren of ik wel slik?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En fok laat heel veel jongens 'melken'. Ook wel beetje tietachtig als je het mij vraagt
Nee, in mijn fantasie slik je gewoon... met plezier!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
ben je nu aan het fantaseren of ik wel slik?
In mijn nachtmerries pak ik je zo op je bek met een mond vol kwakquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in mijn fantasie slik je gewoon... met plezier!
Oh, ik dacht dat je je daar dan in verslikte waardoor je blauw aanliep terwijl je het zo uit je luchtpijp aan het hoesten bent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
In mijn nachtmerries pak ik je zo op je bek met een mond vol kwak![]()
Je droomt over mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
In mijn nachtmerries pak ik je zo op je bek met een mond vol kwak![]()
En dat 't dan via haar neus naar buiten komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
Oh, ik dacht dat je je daar dan in verslikte waardoor je blauw aanliep terwijl je het zo uit je luchtpijp aan het hoesten bent.
Ik kon niet zien wie het was, maar hij was eng.. wat de gedachtengang naar jou geeftquote:
thnx.. je helpt me aan jaren celibaatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je daar dan in verslikte waardoor je blauw aanliep terwijl je het zo uit je luchtpijp aan het hoesten bent.
no white dragon for you mister!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat 't dan via haar neus naar buiten komt.
Geen dank!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx.. je helpt me aan jaren celibaat![]()
![]()
Ik ben bereid om daarmee te stoppen onder bepaalde voorwaardenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]wil je dat walgelijke beeld niet combineren met het mooiste der wereld? Borsten
Jij staat niet op de plek om eisen te kunnen stellen, of voorwaarden af te dwingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben bereid om daarmee te stoppen onder bepaalde voorwaarden
Ook niet een klein beetje op die plek?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij staat niet op de plek om eisen te kunnen stellen, of voorwaarden af te dwingen![]()
![]()
je kent haar nog niet hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje op die plek?Geef me een beetje macht over jou.. ik zal het niet misbruiken, pinkyswear!
Ik wil best weten wat je bedacht zou hebben mocht je toch op die plek staan hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje op die plek?Geef me een beetje macht over jou.. ik zal het niet misbruiken, pinkyswear!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]ik zeg toch helemaal niet dat je niet bereikbaar bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik zeg toch helemaal niet dat je niet bereikbaar bent
Wereldvrede. Dierenleed zou voorbij zijn. Schone energie. Altijd lekkere koffie. Jou in furrykostuumquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil best weten wat je bedacht zou hebben mocht je toch op die plek staan hoor![]()
Dat er niemand macht over je heeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]niet? Wat wou je er wel mee zeggen dan?
^^ This guy, is my hero!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan weet jij nog niet hoe woest aantrekkelijk MTA is.
Ik las Jofu in furrykostuum.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wereldvrede. Dierenleed zou voorbij zijn. Schone energie. Altijd lekkere koffie. Jou in furrykostuum
Kreeg je er een stijve van?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wereldvrede. Dierenleed zou voorbij zijn. Schone energie. Altijd lekkere koffie. Jou in furrykostuum
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat er niemand macht over je heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |