Als vrouw zijnde vind ik dit ook heel romantisch.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoals je daar nou staat
daar midden op die straat
jij weet niet wie ik ben...
lalala lala lalalala lala lalalala lala lalalala lala
ik zou je willen kennen
daarna ook nog verwennen
je weet nog steeds niet wie ik ben
ik zuig je aan je clit
ja ik weet waar die zit
daar onder bij je benen
nu weet je wie ik ben
de geen die jou verwent
het was leuk je te hebben gekend
Niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde vind ik dit ook heel romantisch.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde vind ik dit ook heel romantisch.
Je kan helemaal geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat gaat altijd per 10, 20 of nog hoger.quote:
voor 50 cent kan ze je 4 minuten bellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan helemaal geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat gaat altijd per 10, 20 of nog hoger.
Vriendin krast.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.
"Hey hoe kom je aan die krassen op je arm?"
Dat doe ik als ik me kut voel
"Dan zit je wel heel vaak aan je kut zeker?"
Meisjes kopen toch ook geen beltegoed meer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan helemaal geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat gaat altijd per 10, 20 of nog hoger.
donequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vriendin krast.
Wie gaat hem zetten?
Ja maar je kan geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat was mijn punt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
voor 50 cent kan ze je 4 minuten bellen.
just sayin'
Jij begript het.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meisjes kopen toch ook geen beltegoed meer?
Die krijgen dat toch in ruil voor een blowjob
10 euroquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar je kan geen beltegoed kopen voor 50 cent. Dat was mijn punt.
Fantastische argumentatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
10 euro
10 euro's
20 van 50 cent
1000 centen
just sayin'
Girl on girl dacht ik?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
done
topic niet gelezen.. behalve dat ventje zich laat molesteren door een emo.
Ik doe iets fout dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meisjes kopen toch ook geen beltegoed meer?
Die krijgen dat toch in ruil voor een blowjob
Jij begrijpt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]How to lose a girl in 10 seconds
Nee alleen minderjarige meisjes doen dat.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
GVD, afgewezen voor een baan net via de mail![]()
Wel zuur, leek me een leuke baan. Maar ach, cutting losses and moving on!
Bij een bedrijf waar ze een IT developer/sales engineer zochten voor de ICT-afdeling. Had voldoende in huis en had ontwerpen en specs meegenomen tijdens eerste gesprek. Misschien maar goed ook, was in Zwijndrecht en kom zelf uit Tilburgquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:27 schreef Sammers het volgende:
Hoi
[..]Balen zeg.. waar had je voor gesolliciteerd?
Tilburg. Da's dichtbijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij een bedrijf waar ze een IT developer/sales engineer zochten voor de ICT-afdeling. Had voldoende in huis en had ontwerpen en specs meegenomen tijdens eerste gesprek. Misschien maar goed ook, was in Zwijndrecht en kom zelf uit Tilburg
Toch jammer, leek me een leuk bedrijf.
Mede-Brabander?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Tilburg. Da's dichtbij
Toch jammer dat je niet bent aangenomen.. Ben je al lang aan het solliciteren?
Ben zelf ook 3 maanden aan het solliciteren geweest, en werd telkens afgewezen op m'n leeftijdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds een maand of 3. Vorige bedrijf liep het contract iig tot 1 september maar was vrijgesteld van werkzaamheden voor de maanden juli en augustus.
Maar ik heb meer ijzers in het vuur. Kijken welke nu het heetste wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |