Ik vind Doe Maar geweldig maar dat die hun nummers laten verkrachten door een stel amateurs is om te janken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoorde gister het nieuwe nummer van die Gers, mijn god wat slecht.
Als ik er even voor ga zitten schrijf ik een betere tekst
Ja dit dus, dat had ik dus ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Doe Maar geweldig maar dat die hun nummers laten verkrachten door een stel amateurs is om te janken.
Watquote:
Ja, mongolen rappers is dan ook een pleonasmequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
De man hem speelt is in het echt een rapper. Fresku genaamd die zich ergert aan rappers die het alleen maar hebben over geweldig ze zijn en hoeveel chicks ze neuken. Dit typetje zet eigenlijk de hedendaagse rapper voor lul.
Die verkrachting van het lied van Doe Maar bedoel jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoorde gister het nieuwe nummer van die Gers, mijn god wat slecht.
Als ik er even voor ga zitten schrijf ik een betere tekst
Ja diequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, mongolen rappers is dan ook een pleonasme.
[..]
Die verkrachting van het lied van Doe Maar bedoel je?
Ik bedoelde meer met oog op jouw tekst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis mee om een sample te willen gebruiken van Doe Maar, maar verneuk het dan niet.
Ik moest nog net niet huilen toen ik het hoorde.quote:
Dat is hem dan geluktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zocht een woord om "tietu" in te verwerken.
* ManageTheAnger ligt dubbel van het lachen..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.
"Hey hoe kom je aan die krassen op je arm?"
Dat doe ik als ik me kut voel
"Dan zit je wel heel vaak aan je kut zeker?"
Ik wil echt niet beweren dat ik geweldige lyrics schrijf, maar dit is niveau basisschool, en ja, dat kan ik beterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met oog op jouw tekst.
Maar wel gewoon veel airplay krijgen, de muziekwereld is fucked upquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
1 minuut volgehouden, wat een ooraids, dat moet je als Doe Maar niet willen
Maar jij hebt toch vaker geschreven? Dsn heb je er vast wel feeling voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil echt niet beweren dat ik geweldige lyrics schrijf, maar dit is niveau basisschool, en ja, dat kan ik beter
ja heb vaker geschrevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch vaker geschreven? Dsn heb je er vast wel feeling voor.
quote:
$$$$$$.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
1 minuut volgehouden, wat een ooraids, dat moet je als Doe Maar niet willen
Mehquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:12 schreef Rafeiro het volgende:
Als het de bom was geweest was ik nog erger teleurgesteld geweest denk ik.
Uit de tijd dat er nog telefooncellen waren. Opa vertelt hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Of
[..]
* ManageTheAnger ligt dubbel van het lachen..
Of: naar een minderjarig meisje stappen en haar 50cent geven: 'alsjeblieft dan kan je me bellen als je 18 bent'
Beltegoed gozerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit de tijd dat er nog telefooncellen waren. Opa vertelt hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |