quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geen mod die je kan redden van mijn furie dan hoorHet is alsof je op je kont wordt geslagen met een vliegenmepper. Alsof je je pc moet restarten voor een belangrijke update. Alsof je een beginnend roker bent en de rook in je ogen brand. En dat allemaal tegelijk, ik waarschuw je
Nou nou, wat een agressie!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geen mod die je kan redden van mijn furie dan hoorHet is alsof je op je kont wordt geslagen met een vliegenmepper. Alsof je je pc moet restarten voor een belangrijke update. Alsof je een beginnend roker bent en de rook in je ogen brand. En dat allemaal tegelijk, ik waarschuw je
off beatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja. nu ben ik helemaal van slag
ligt eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh houd jij niet van een beetje agressie??
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh houd jij niet van een beetje agressie??
nou dan!quote:
mijn arme oortjesquote:
Hoeveel wil je hebben?quote:
Als je het maar niet op mij af reageertquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet hier nog steeds een stootzak ophangen om mijn agressie kwijt te kunnen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet hier nog steeds een stootzak klootzakophangen om mijn agressie kwijt te kunnen
Hmmm, wat ik heb weegt wat zwaarder.quote:
Nee, daarvoor dus een stootzak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je het maar niet op mij af reageert
Nee hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je het maar niet op mij af reageert
En ik maar denken dat ik sterker wasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor
Gebruik geen geweld tegen vrouwen
Great mindsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik sterker was
Haha, viel tegen hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik sterker was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |