Goed dat je het zegt. Ik moet nog een paar van die kekke sjaaltjes kopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch wat als je C.Ronaldo wil zien en nog wil blijven leven. Ik moest mijn Real Madrid sjaal ook inleveren bij de poorten.
Nee volle yoghurt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En komt er zometeen dan een geel vogeltje uit?
Echt gecondoleerd met jullie trainer, die helpt jullie enkel de vernieling in.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat zit jij me te fucken nou dan, ik ben Groninger héFC Groningen olee olee olee
Ik hou me niet bezig met voetbal eigenlijk. Wou gewoon even rellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt gecondoleerd met jullie trainer, die helpt jullie enkel de vernieling in.
Je schijnt het te kunnen inleveren bij een of andere bank.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet je opvangen en verkopen op straat joh
Dan doe je het toch verkeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met voetbal eigenlijk. Wou gewoon even rellen
Je wou rellen? Niks van gemerktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met voetbal eigenlijk. Wou gewoon even rellen
AZ'sterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat zit jij me te fucken nou dan, ik ben Groninger héFC Groningen olee olee olee
Wat voor sjaaltjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik moet nog een paar van die kekke sjaaltjes kopen.
Ja maar altijd wel een potje achter de hand houden hé als lubricantquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je schijnt het te kunnen inleveren bij een of andere bank.
Helmond Sport natuurlijk.quote:
Oehh dit soort reacties maken dat ik extra fel reageer hoor, jij doerak!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wou rellen? Niks van gemerkt
Best nog wel leuk kaartspel trouwens.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oehh dit soort reacties maken dat ik extra fel reageer hoor, jij doerak!
Ik belde laatst mijn bank: de ING, maar het enige wat de vrouw van de ING tegen me zei was "Gadverdamme wat bent u een smeerlap zeg, bah" en hing toen op. En het enige wat ik vroeg was of ik mijn zelfgemaakte volle yoghurt kon storten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar altijd wel een potje achter de hand houden hé als lubricant
huh?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best nog wel leuk kaartspel trouwens.
ouwquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oehh dit soort reacties maken dat ik extra fel reageer hoor, jij doerak!
Ja herkenbaar. Bij mij liep de stortmachine vast, kon maar tot 5 kilo hebben blijkbaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik belde laatst mijn bank: de ING, maar het enige wat de vrouw van de ING tegen me zei was "Gadverdamme wat bent u een smeerlap zeg, bah" en hing toen op. En het enige wat ik vroeg was of ik mijn zelfgemaakte volle yoghurt kon storten.
Is goed ik zal je ontzien vandaagquote:
Ow beetje hartenjagen idee dus. Weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Durak
gelukkig maar, anders was ik naar een modje gerend. Heus hoor!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is goed ik zal je ontzien vandaagMaar niet omdat ik niet durf ofzo hoor!
Durf het heus wel
Nou geen mod die je kan redden van mijn furie dan hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders was ik naar een modje gerend. Heus hoor!
whaha wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geen mod die je kan redden van mijn furie dan hoorHet is alsof je op je kont wordt geslagen met een vliegenmepper. Alsof je je pc moet restarten voor een belangrijke update. Alsof je een beginnend roker bent en de rook in je ogen brand. En dat allemaal tegelijk, ik waarschuw je
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geen mod die je kan redden van mijn furie dan hoorHet is alsof je op je kont wordt geslagen met een vliegenmepper. Alsof je je pc moet restarten voor een belangrijke update. Alsof je een beginnend roker bent en de rook in je ogen brand. En dat allemaal tegelijk, ik waarschuw je
Nou nou, wat een agressie!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
off beatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja. nu ben ik helemaal van slag
ligt eraanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh houd jij niet van een beetje agressie??
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh houd jij niet van een beetje agressie??
nou dan!quote:
mijn arme oortjesquote:
Hoeveel wil je hebben?quote:
Als je het maar niet op mij af reageertquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet hier nog steeds een stootzak ophangen om mijn agressie kwijt te kunnen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet hier nog steeds een stootzak klootzakophangen om mijn agressie kwijt te kunnen
Hmmm, wat ik heb weegt wat zwaarder.quote:
Nee, daarvoor dus een stootzak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je het maar niet op mij af reageert
Nee hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je het maar niet op mij af reageert
En ik maar denken dat ik sterker wasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor
Gebruik geen geweld tegen vrouwen
Great mindsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik sterker was
Haha, viel tegen hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik sterker was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |