Er stond iets op het rooster, wat niet van toepassing was op onze klas. Terwijl de rooster per klas gaan. Zet het er dan ook niet op.quote:
Op mijn oude MBO had ik meer lesuitval dan lesquote:
Wel herkenbaar, maar MBO.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op mijn oude MBO had ik meer lesuitval dan les
Lekker handig van die schoolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Er stond iets op het rooster, wat niet van toepassing was op onze klas. Terwijl de rooster per klas gaan. Zet het er dan ook niet op.Ik had al twee lessen geskipt omdat mn hond anders zo lang alleen was. Ik had dus pas om 13.00 hoeven vertrekken.
Werk ze.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker handig van die school
Maarja ik ga weer, zo werken
Studeren.quote:
Die ook geditched voor een andere MBO en doorgestroomd naar HBOquote:
Van die chocolate chip cookies? Die zijn erg goedkoop en lekker, al weet ik niet zeker of het onder de 50 cent is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb honger, wat kun je voor 50 cent kopen?
Ik heb ook MBO gedaan, maar was veel te makkelijk. Mocht ook in twee jaar, dankzij havo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ook geditched voor een andere MBO en doorgestroomd naar HBO
Goed idee. Maar niet iedereen komt stipt om 20.00, dus ik zou iig een kroeg kiezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wordt het trouwens niet tijd dat we een plek voor de meet gaan afspreken?
"Waar: Leiden dus" is een beetje vaag en ik ken Leiden niet bepaald goed
Spreken we af in een kroeg of station Leiden of...?
Iemand een suggestie?
Klopt. Wsl ben ik er wat eerder trouwens. Ik ga echt vet verdwalen in Leidenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee. Maar niet iedereen komt stipt om 20.00, dus ik zou iig een kroeg kiezen.
Ik ben later. Maar ik zou denk ik ook verdwalen, ik heb totaal geen richtingsgevoel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Wsl ben ik er wat eerder trouwens. Ik ga echt vet verdwalen in Leiden
Anders koop ik op het station wel een kaartquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben later. Maar ik zou denk ik ook verdwalen, ik heb totaal geen richtingsgevoel.
Dat heb ik dan weer wel. Dat is één van de redenen waarom ik een smartphone wilde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders koop ik op het station wel een kaart
Ik heb geen smartphone dus geen google maps voor mij
Goed, zodra ik weet hoe de tent heet, zoek ik het wel even op en teken ik een kaartje op een velletje papierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel. Dat is één van de redenen waarom ik een smartphone wilde.
Alright dan!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hadden in de Duke of Oz afgesproken toch?
Zit vlak bij het station.
Ik wist van niks, maar bedankt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hadden in de Duke of Oz afgesproken toch?
Zit vlak bij het station.
Eitje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright dan!![]()
effe opzoeken...
Edit: Ah, hiero dus!
http://www.thedukeofoz.nl/index.cfm?/3
sekszweet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
Waarom moet er weer iemand naast me zitten die naar zweet ruikt.
Van twee weken geleden misschien.quote:
quote:
Waarom dat zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:45 schreef kree het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes.
Ik gebruikte forum spy. Want heb geen internet daar in nieuwe huisje. Alleen mobiel dus.
Maar wat een berichten. Ik leef nog hoor.
Haha Mss helaas voor jullie.
Maar zal even vertellen voor de duidelijkheid.
Vond dus nieuw huisje. Gepraat met die lui en ok alles best kon het per 1 okt huren. Week daarna hoorde ik dat ze m'n contract niet verlengde op m'n werk. Niet verwacht eigenlijk Maargoed. Ti's niet anders want dat verhuizen was al rond. En die kamer waar ik zat alweer verhuurd.
Zit nu trouwens wel tien keer beter als daar. Blij dat ik er weg ben.
Maargoed had zoiets van ff 1 ding tegelijk. Maar moet komende maand wel ander werk vinden nog.
Zal niet echt een probleem zijn maar moet wel want kan het nu twee maanden redden met het geld wat ik nog heb. En dan is het wel op.
Wat?quote:
Ken jou niet. Maar er is nog wel wat drama geweest in dit topic over mijquote:
Oké. Ik vond het zo naar klinken. Waarom kom je hier dan nog?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ken jou niet. Maar er is nog wel wat drama geweest in dit topic over mij
Om ons te pesten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik vond het zo naar klinken. Waarom kom je hier dan nog?
En jij bent de ergste :p hahaquote:
Misschien moet ik dat toch meer mijn best doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
En jij bent de ergste :p haha
Ti's jullie vergeven hoor anders was ik hier niet meer.
Nou is heel simpel. Want genoeg die ik aardig vind ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik vond het zo naar klinken. Waarom kom je hier dan nog?
Ik was gewoon benieuwd, als er zoveel drama is en mensen je blijkbaar (gezien je post) liever dood dan levend zien, snap ik niet echt wat er zo leuk aan is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nou is heel simpel. Want genoeg die ik aardig vind ook.
En natuurlijk om mensen in de maling te nemen met al die dingen die je serieus, maar later toch eigenlijk niet zo serieus bedoelde. Haha.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nou is heel simpel. Want genoeg die ik aardig vind ook.
Hij overdrijft schromelijk wat dat betreft... Niemand heeft hem hier ooit doodgewenst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd, als er zoveel drama is en mensen je blijkbaar (gezien je post) liever dood dan levend zien, snap ik niet echt wat er zo leuk aan is.
Nou denk dat niemand me dood wil zien. Ti's internet en soms gaat dat fout denk ik dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd, als er zoveel drama is en mensen je blijkbaar (gezien je post) liever dood dan levend zien, snap ik niet echt wat er zo leuk aan is.
Oké. Ik baseerde me ook alleen op zijn post.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij overdrijft schromelijk wat dat betreft... Niemand heeft hem hier ooit doodgewenst.
Oké. Ik snap er nog steeds niks van, maar ik neem hier genoegen mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk dat niemand me dood wil zien. Ti's internet en soms gaat dat fout denk ik dan.
En is het ook rellen om het rellen gewoon omdat mensen dat leuk vinden om te doen.
Verder ben ik gewoon eerlijk elke keer. En ja mensen kunnen het er niet mee eens zijn en er drama over gaan maken maar vind ik best. Trek het me niet heel erg aan. Tenminste meestal niet.
Bedoel iedereen kent het verhaal en waarom ik in dit topic kwam. En dat was allemaal niet echt leuk voor mij hoe het ging.
Dat zei ik toch ook niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij overdrijft schromelijk wat dat betreft... Niemand heeft hem hier ooit doodgewenst.
Je impliceerde het wel een beetje, anders had ik er ook niet zo op gereageerd.quote:
Levend ook niet trouwens.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk dat niemand me dood wil zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |